Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tuu koskaan saamaan ketään :(

Vierailija
17.09.2014 |

Siltä alkaa vaikuttamaan. Ikää 25-vuotta, ihastumiset ei koskaan mene yksiin ja vaikka lopulta kumpikin kiinnostuisi samaan aikaan niin alan olla jo niin vanha, etten enää edes osaisi seurustella kun en ole koskaan edes seurustellut. Suurimman osan aikaa olen muutenkin kotona eikä miehiin tule missään törmättyä. Baarit on ainoat paikat, nettideittailussa ei ollut ketään sopivaa ja tinderiäen viitsi edes mainita. 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:20"]Niinpä! En ymmärrä mikseivät ihmiset ymmärrä, että se ulkonäkö on se ensimmäinen kynnys. Jos siinä on jotain mikä ärsyttää tai ei miellytä, niin ei tule sitä kontaktia jossa tutustuisi toiseen.[/quote]

Kun on kasvanut ulkonäköä ja hienostelua avoimesti halveksivassa maalaisympäristössä, hakeutunut vastaviin porukoihin nuorena ja aikuisena ja kokenut ja nähnyt miten rumat ja tavalliset pariutuvat rumien ja tavallisten kanssa, itse mukaanlukien, niin nuo valitukset pariutumiseen muka vaadittavista ihmeellisistä ulkonäkövaatimuksista kuulostavat täysin absurdeilta, joidenkin fikitiivisten elokuvahahmojen ongelmilta. Epäilemättä ne ovat kokemuksina hyvinkin todellisia, jos on pakkomielle olla ja saada "kympin nainen" tai "ulkonäkökeskeinen alfauros", mutta silloinkaan en näe ulkonäköä perimmäisenä ongelmana, vaan asennevamman. Ulkonäön korjaaminen ei korjaa asennevammaa, yleensä mitä paremman näköinen sitä tyytymättömämpi on ulkonäköönsä ja sitä naurettavampia määriä resursseja uhraa sen muka parantamiseen. Mutta minä lähtisin korjaamaan sitä asennepuolta, vaikkakaan ei minulla ole aavistustakaan miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla