Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla 40kg ylipainoa, oletko koskaan laskenut

Vierailija
16.09.2014 |

Paljonko menee kaloreita päivässä siis kun elät siten kuin haluat, ei siis laihduttaesssa.
Minä en edes uskalla laskea.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 03:32"]

Mä oon vaan lievästi ylipainonen (5-10 kg) ja luulin syöväni terveellisesti. Ryyppään kuitenkin kerran viikossa, ja todella suuria määriä. Oli aika shokki kun selvisi, että jokaviikkoinen baari-ilta vesittää aika tehokkaasti dieetin. Juon noin 20-30 annosta alkoholia joka lauantai, ja yleensä syön sunnuntaina vain pizzan tai pussin sipsejä. Muuten syön noin 1300 kcal päivässä.

[/quote]

Järkyttävä määrä alkoholia kerrallaan! Eikä sinulla tule megakrapula tuosta? 

Vierailija
2/149 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:06"]

Syön (ja juon)  1200 kcal tai vähemmän vuorokaudessa ravintoterapeutin ohjeiden mukaan. Olen vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Dietin olen aloittanut 16.6. lähtöpaino oli 99,7kg ja nyt 88 tienoilla, kahteen viikkoon ei ole paino laskenut, punnituksessa ollut alimmillaan 87,7kg tänään jostakin syystä pompsahtanut 88,9kg. Minulla on ollut aivoverenvuoto ja veritulppa joiden vuoksi Marevan, masennuslääkkeenä Mirtazapin, migreenin estolääkkeet jne jne. Nyt alkaa usko loppua, kroppa ei polta vaikka mitä tekisi. Liikuntaa on pelissä, vettä juon noin 2,5l vuorokaudessa, 500kg kasviksia salaatteja menee....! Ei ihan helppoa.

[/quote]

Mirtazapin on tosi paha aineenvaihdunnan jumittaja. Olen joutunut siihen välillä palaamaan, kun nukahtamisongelmiini ei kovin monta pätevää lääkettä ole (siis sellaisia mitkä minulle sopisi) ja joka ikinen kerta "lihon" välittömästi kuukaudessa noin 5 kiloa. Nesteet ei kierrä ja tuntuu ettei ruoka liiku mahassa niin nopeasti kuin yleensä. Sitten kun lopetan tuon lääkkeen, niin laihdun ilman mitään kummempia toimenpiteitä. En siis usko, että tuo olisi varsinaista läskilihomista, vaan nestettä kertyy elimistöön. 

Jos sinulla on mahdollista, niin harkitse lääkkeen vaihtoa. Tietenkin jos se toimii, niin pysy siinä. Onnellisuus on kokonaisuus ja kilot vaan pitää hyväksyä jos ei muuta sille voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 08:06"]

Syön (ja juon)  1200 kcal tai vähemmän vuorokaudessa ravintoterapeutin ohjeiden mukaan. Olen vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Dietin olen aloittanut 16.6. lähtöpaino oli 99,7kg ja nyt 88 tienoilla, kahteen viikkoon ei ole paino laskenut, punnituksessa ollut alimmillaan 87,7kg tänään jostakin syystä pompsahtanut 88,9kg. Minulla on ollut aivoverenvuoto ja veritulppa joiden vuoksi Marevan, masennuslääkkeenä Mirtazapin, migreenin estolääkkeet jne jne. Nyt alkaa usko loppua, kroppa ei polta vaikka mitä tekisi. Liikuntaa on pelissä, vettä juon noin 2,5l vuorokaudessa, 500kg kasviksia salaatteja menee....! Ei ihan helppoa.

[/quote]

Kerro, mitä syöt? Kiinnostaa.

Vierailija
4/149 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oletteko koskaa laskeneet, kuinka monta kiloa ylimääräistä haisevaa kovaa keltaista rasvaa kannatte mukana jatkuvasti?

Vierailija
6/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En syö rasvaisia ruokia, sipsejä tms. edes kertaa kuukaudessa. Ruokalautasellani ei lillu juustossa uitettuja makaroneja tms.

Olen vain sietämättömän laiska liikkumaan.

Vierailija
7/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä joskus. Ei niitä niin älyttömästi kerry, joku 2000 ja 2700 välillä. Siksi paino onkin tässä pysynyt pitkään eikä ole tästä noussut. En osaa arvioida mitä silloin on ollut, kun paino on noussut (raskausaikana ja imetyksen aikana).

Vierailija
8/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:23"]En. En syö rasvaisia ruokia, sipsejä tms. edes kertaa kuukaudessa. Ruokalautasellani ei lillu juustossa uitettuja makaroneja tms.

[/quote]
Ei tuolla yhtälöllä tule 40kg ylipainoa...

Vierailija
9/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön alle 1000 kcl päivässä. Että kuule kyllä ymmärrän ihan yksinäni vittuuntua tästä ylimääräisestä painosta mukanani

Vierailija
10/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut ja tiedän, että nyt tulee miinuspeukkuja. N. 1200-1600 kcal per päivä, ei yksinkertaisesti mene alas enempää vaikka yrittäisinkin. Liikun kyllä hävettävän vähän, mutta silti... Olen kai sitten sillä paljon puhutulla säästöliekillä.

Vierailija
11/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 3000. paino ei laske muttei nousekaan. ylipainoa on noin 30kg

Vierailija
12/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän normi kalorinsaanti on 1000-1600 kaloria (normaali tarkoittaa siis että esim. ollut vuoden ainakin...) niin ei teillä voi olla 40 kg ylipainoa ellei lähtöpaino ole ollut joku ihan mahdoton luku. Se vaan ei ole mahdollista. (sairaudet sitten oma lukunsa, niistä en tiedä)

T. yks satakiloinen

Vierailija
13/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:23"]

En. En syö rasvaisia ruokia, sipsejä tms. edes kertaa kuukaudessa. Ruokalautasellani ei lillu juustossa uitettuja makaroneja tms.

[/quote]

Kyllä se syömisistä on kiinni.

Vierailija
14/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:29"]Olen laskenut ja tiedän, että nyt tulee miinuspeukkuja. N. 1200-1600 kcal per päivä, ei yksinkertaisesti mene alas enempää vaikka yrittäisinkin. Liikun kyllä hävettävän vähän, mutta silti... Olen kai sitten sillä paljon puhutulla säästöliekillä.
[/quote]

Siis kamoon. En tuomitse ylipainoisia, mutta tällaista itsepetosta en vain käsitä.

Vierailija
15/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän normaalipainoiset sit syö??

Vierailija
16/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 2000-2500 kaloria päivässä. Tällä ylläpidetään 52kg normaalipainoa. Että joku täällä puhuu höpöjä.

Vierailija
17/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut, ja ne pyörii siinä 1000-2000kcal paikkeilla. Valitettavasti syön väärin (aamupala, välipala, ruoka. Joskus joku hedelmä välipalana), en juo tarpeeksi ja liikunta on epäsäännöllistä. Ja vaikka liikkuisin, niin ei se paino tipu noin vain. Kyllä se ruokavaliokin pitäisi saada kohtaalleen, ja veden juominen.

Joo tiedän, kukaan ei usko tähän että voi syödä tuon verran kaloreita laihtumatta, mutta kyllä se näemmä on mahdollista.

Vierailija
18/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan mutta vaikka makaisi koomassa täysin liikkumattomana ja söisi alle 2000 kilokaloria päivässä ei ihan varmasti saa kerättyä 40 kiloa ylipainoa! Mistä näitä itselleen valehtelijoita tulee? T. Läski joka tasan tiedostaa keränneensä ylipainonsa syömällä. Kalorimäärää en uskalla laskea mutta lihoin vuoden aikana lähes 40 kiloa ja söin varmaan 5000 kilokaloria päivässä. Nyt järkyttävä mässäily on loppunut ja paino on laskusuunnassa vaikka syönkin varmaan edelleenkin liikaa. Tuollaisen ylipainon ylläpitäminenkin kun vaatii jatkuvaa runsailla ylikaloreilla elämistä. Toki minullakin oli jopa lihomisevaiheesaakin päiviä/kausia jolloin söin varmaan alle 1000 kilokaloria päivässä mutten silto väitä että olisin lihonut syömällä sen verran. Söin vitusti liikaa, siksi lihoin. Piste.

Vierailija
19/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä fysiikan ja kemiikan lait kalleĺlaan

Vierailija
20/149 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:29"]Olen laskenut ja tiedän, että nyt tulee miinuspeukkuja. N. 1200-1600 kcal per päivä, ei yksinkertaisesti mene alas enempää vaikka yrittäisinkin. Liikun kyllä hävettävän vähän, mutta silti... Olen kai sitten sillä paljon puhutulla säästöliekillä. [/quote] Siis kamoon. En tuomitse ylipainoisia, mutta tällaista itsepetosta en vain käsitä.

[/quote]

Arvasin... Ei ole itsepetosta, ruoka ei vaan kertakaikkiaan maistu tuon enempää. Paino on pysynyt samana ties kuinka kauan, luulisi että näillä syömisillä laskisi mutta kun ei niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän