olen huomannut,että akateemisten/hyvin toimeentulevien ihmisten kodeissa
vessat on hurjan likaisia.Lavuaarissa on lasten kakkapyllypesun jäljiltä ulostetta,samaten pöntön reunoissa,ylensäkin vessat on epäsiistejä
Kommentit (60)
No ei meillä ainakaan. Siivoan vähän mutta viikkosiivous on suunniteltu vaivattomaksi ja nopeaksi.
No ei todella ole. Altaan alapinnatkin jynssään. Tärkeimmät paikat on aina puhtaat, eli jääkaappi ja kylppäri.
Meillä on tosiaan aika sotkuista. Työhön menee paljon aikaa ja loppuajan haluan olla lasten kanssa enkä siivota. Meillä käy siivooja kahden viikon välein.
Juu. En oikein viitsi siivota sitä aikaa minkä olen kotona. Mielummin pelaan lautapelejä ja luen lapsille.
Meidän siivooja ei oikein hoida hommiaan, täytyykin antaa sille monoa.
Mikset valita suoraan heidän siivoojalleen? Kyllähän koti likaantuu, jos sitä ei siivota.
arvelinkin,että näissä perheissä käy siivoojat parin viikon välein ja siksi veskit siivottomassa kunnossa,kunnon vatsataudinhan noista vessoista kyllä saa.
Duunareiden vessat yleensä kiiltelevät puhtautta
ap
En tiedä ihmisten tuloja, mutta itse olen huomannut lähes jokaisen yksityistalouden kodissa sen, että vessat ovat ihan järkyttävän näkösiä. Niilläkin perheillä, joissa kehuskellaan siisteydellä ja muu koti onkin siisti. Entisenä siivoojana en voisi kuvitellakkaan jättäväni vessan siivouksen kahteen kertaan vuodessa erityisesti siksi, että siinä ei kovinkaan kauaa mene, kun vessan putsaa.
Miten ihmeessä laite, jota käytetään kotona varmaan eniten, jätetään likaiseksi niin helpolla?
Ei kyllä pidä paikkansa. Olen ollut todellasottaisissa kodeissa, vaikka asukkaat olleet duunareita.
Ei koske ainakaan minua sitten. Siivooja siivoo lattiasta kattoon kolme kertaa viikossa.
Sottaisimmat vessat olen nähnyt erään tehtaan miesten pukuhuoneessa, duunarimiesten siis. Olin siellä yliopisto-opintojeni ohessa siivoamasssa. Kloritepullon per pönttö sai kierroksen aluksi laittaa likoamaan, oks
ap työskentelee ihmisten kodeissa ja nyt on kyllä vertailumatskua monen vuoden verran
ap
Akateemikoilla ei oo kiinnostusta tuollaisiin käytännön pikkuseikkoihin, on sitä tärkeämpääkin ajattelemista.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 20:55"]ap työskentelee ihmisten kodeissa ja nyt on kyllä vertailumatskua monen vuoden verran
ap
[/quote]
Siivoojana vai pukimiehenä vai mitä hommaa teet?
Mikä on tämän palstan kriteeri akateemiselle? Yliopiston pääsykokeiden läpäisy? Kandi? Maisteri? Tohtori? Dosentti?
Kelpaako kaikki tiedekunnat?
Toisessa ketjussa ei vastattu?
Voi hyvin olla. Itseäni ei ainakaan jaksa vessanpesukiinnostaa.