Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai sinullakin on 2-3 vuoden käteisvarat säästettynä, jos kaikki romahtaa?

Vierailija
20.08.2021 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008205633.html

Helppohan se on sieltä perittyjen miljoonien takaa huudella, että 3 vuoden palkat pitäisi olla säästössä jokaisella😂

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten rosvot tietää mihin mennä kun kaikki romahtaa. Itse olisin ihan hiljaa käteisvaroista

Vierailija
42/130 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävä artikkeli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aina valtavan hienoa kun joku perijä alkaa neuvoa kuinka ihmisten tulisi sijoittaa. Muijalla ei näytä olevan mitään tajua normaalihmisen arjesta. Ja joo en kuulkaa jaksa lukea juttua.

Normaali-ihminen? Kyllä tämä haastateltu on ihan yhtä normaali ihminen siinä kuin sinäkin.

En jaksa käsittää tätä ainaista vinkunaa kun ”rikkaat ei tajua oikeasta elämästä yhtään mitään”. Että vain köyhien ongelmatko on todellisia ja oikeita ja koko yhteiskunnan pitää pyöriä niiden ympärillä?

Itsekin olen köyhä mutta ymmärrän että rikkailla on rikkaiden ongelmia.

Vierailija
44/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki todella romahtaa niin vain se konkreettinen tavara mitä omistat on minkään arvoista, rahasta tulee paskapaperia.

Niinpä, muumimukeilla mennään sitten!!

Vierailija
45/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lehtijuttu! Haluan ehdottomasti ostaa mainostetun kirjan, jossa kerrotaan Suomen rikkaimman naisen, perijätär P. Seppälän ”varastumistarinan”. Se on nimittäin harvinainen yksisanainen kirjanluku, joka menee näin: ”Synny.”

Vierailija
46/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hyvin tämä rouvan. Rahaa ei ole varmasti roiskittu maailmalle, vaan on saanut kokea, minkälaista on elää palkkatuloilla. Perintö velvoittaa. Sanomat työllistävät tuhansia ihmisiä. Se on suurempi asia, kuin osaamme ajatellakaan. En kadehdi häntä yhtään vaan toivon kaikkea hyvää. Ei tarvitse olla monimiljonääri toimiakseen järkevästi omassa taloudessaan.

Vierailija
47/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lehtijuttu! Haluan ehdottomasti ostaa mainostetun kirjan, jossa kerrotaan Suomen rikkaimman naisen, perijätär P. Seppälän ”varastumistarinan”. Se on nimittäin harvinainen yksisanainen kirjanluku, joka menee näin: ”Synny.”

Kirjan ostaminen on hyvä idea.

Voit saada perspektiiviä kuinka raha tekee rahaa ja pystyt vaurastautumaan sen sijaan että katkeroituisit vielä lisää.

Vierailija
48/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi Marin hotki mun tulojen verran aamupaloinaan, just ne 2 vuotta ja pikkuisen ylikin.

Vierailija
49/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit saada perspektiiviä kuinka raha tekee rahaa ja pystyt vaurastautumaan sen sijaan että katkeroituisit vielä lisää.

Varaustumiskirjoilla rahaa tekevät vain niiden kirjoittajat. Duunari häviää sen kirjan hinnan lukiessaan, miten miljoonaperijä sijoittaa perintönsä.

Vierailija
50/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva pitää tuon verran käteistä kun joka paikassa toitotetaan että kannattaa sijoittaa.

Vierailija
51/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva pitää tuon verran käteistä kun joka paikassa toitotetaan että kannattaa sijoittaa.

Riskitöntä sijoitusta ei ole.

Vierailija
52/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kotona käteistä niin tulee poliisi tutkimaan ja on epäilyttävä. Tätähän ollaan toitotettu, että heti jokin petturi yms? Korjaa jos olen väärässä.

Vierailija
53/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaustumiskirjoilla rahaa tekevät vain niiden kirjoittajat. Duunari häviää sen kirjan hinnan lukiessaan, miten miljoonaperijä sijoittaa perintönsä.

Minä olen ostanut ensimmäiset osakkeet, rahastot ja sijoitusasunnon kuuntelemalla podcastejä ja lukemalla alan julkaisuja. Paljon hyviä oppeja kaltaiselleni duunarille, en allekirjoita väittämääsi.

Vierailija
54/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riskitöntä sijoitusta ei ole.

Ei ole ei. Mutta eihän tässä siitä keskusteltukaan.

Vierailija
55/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bitcoinia on säästössä. Jouluna myyn ekan 100k euroon ja pidän lomaa.

Jos kaikki romahtaa, sä et kyllä pääse nettiin.

Vierailija
56/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona 5000 euroa seteleinä, mietin kyllä, että pitäisikö olla enemmän. Koska en usko, että käteisen tarve ensimmäisenä liittyy rahan arvon romahtamiseen, vaan pankkikriisiin, jolloin korttimaksaminen ei toimi.

Vierailija
57/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä. Olen uskovainen eli minusta pidetään huolta.

Puhu pukille! VAikka joulu-sellaiselle.

Ystäväni oli pulassa. Sanoin että soita niille uskonkavereille.

Paskat mitään auttoivat. "en nyt ehdi,ei ole aikaa,pitää sitä ja tätä..."

Se siitä uskovaisten yhteishengestä ja avusta.

Ei ehtineet.  SItten kuitenkin haukuttiin kun teki yksin ne päätökset joita tarvittiin.

Jopa silloin kuului " ei uskovainen...."

Vierailija
58/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona 5000 euroa seteleinä, mietin kyllä, että pitäisikö olla enemmän. Koska en usko, että käteisen tarve ensimmäisenä liittyy rahan arvon romahtamiseen, vaan pankkikriisiin, jolloin korttimaksaminen ei toimi.

Osta kultaa. Sen arvo säilyy. Jonakin päivänä voi olla niin, että setelit on pelkkää pa**apaperia.

Vierailija
59/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä. Olen uskovainen eli minusta pidetään huolta.

Puhu pukille! VAikka joulu-sellaiselle.

Ystäväni oli pulassa. Sanoin että soita niille uskonkavereille.

Paskat mitään auttoivat. "en nyt ehdi,ei ole aikaa,pitää sitä ja tätä..."

Se siitä uskovaisten yhteishengestä ja avusta.

Ei ehtineet.  SItten kuitenkin haukuttiin kun teki yksin ne päätökset joita tarvittiin.

Jopa silloin kuului " ei uskovainen...."

Varmaan tarkoitti että Jumala auttaa ja huolehtii.

Vierailija
60/130 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki romahtaa, niin ensimmäisenä romahtaa rahan arvo. Maa, metsät, kiinteistöt ja esineet säilyvät.

Se oli kiva 90-luvulla asuntovelallisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme