Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole ikinä käyttänyt silmänympärysvoidetta, mitä olen menettänyt?

Vierailija
22.12.2024 |

Käytän samoja tuotteita koko kasvoille, myös silmien ympärille. Samaa ihoahan sekin on. Miten se näkyy, jos on käyttänyt 'väärää' voidetta? Olen nyt 54v

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet menettänyt mahdollisuuden menettää vtsti rahaa humpuukiin

Vierailija
2/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos toimii. Jos osa yrittää silmävoiteella ettei sitä menisi silmään "kevyenä" vaikka kosteuttavana ja olisi tehokas, mutta Suomessa myydään paksuja silmävoiteita jotka menevät silmään aika varmasti. Ja jos se ei mene silmään, niin kasvovoide menee. Seerumiko sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään, en edes tiedä miksi pitäisi 😅

Vierailija
4/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos toimii. Jos osa yrittää silmävoiteella ettei sitä menisi silmään "kevyenä" vaikka kosteuttavana ja olisi tehokas, mutta Suomessa myydään paksuja silmävoiteita jotka menevät silmään aika varmasti. Ja jos se ei mene silmään, niin kasvovoide menee. Seerumiko sitten.

Siis mitä tarkoitat silmään menemisellä?

Vierailija
5/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosiaan tajua itse..? Mitä siinä pitäisi selittää? Voide mene silmään, kulkeutuu. Silmiin ei ole tarkoitettu kemikaaleja sisälle. Osalla on myös silmäpoimut.

Vierailija
6/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosiaan tajua itse..? Mitä siinä pitäisi selittää? Voide mene silmään, kulkeutuu. Silmiin ei ole tarkoitettu kemikaaleja sisälle. Osalla on myös silmäpoimut.

En tosiaan tajua tuosta kirjoituksesta mitään. Miten silmäpoimut liittyy tähän?

Vierailija
7/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin. 

Vierailija
8/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt 23-vuotiaasta saakka. Ei mitään vaikutusta. Eli et ole menettänyt mitään. N60 v. 

Vierailija
9/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysiho on ohut ja herkkä, minkä lisäksi se on jatkuvasti liikkeessä silmien räpyttelyn vuoksi. Näistä syistä silmänympärysiho on erityisen altis kuivumiselle ja ärsytykselle. Silmänympärysiho ei myöskään sisällä samanlaista rasvakerrosta kuin muut kasvojen alueet.

Vierailija
10/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyttänyt 23-vuotiaasta saakka. Ei mitään vaikutusta. Eli et ole menettänyt mitään. N60 v. 

Et voi tietää onko ollut vaikutusta vai ei, kun ei ole vertailukohtaa.

Vierailija
11/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellisen viileän tunteen silmänympärysiholla.

Vierailija
12/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyytesi. 

Vierailija
13/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoide on ohuempaa ja kevyempää eikä turvota herkkää silmänympärysihoa.

Mä olen käyttänyt välillä silmänympärysvoidetta koko kasvojen iholle kun se on tuntunut niin miellyttävälle.

Vierailija
14/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus kokeillut. Sattui silmiin.

En yleensä käytä mitään voiteita naamaani. Lääkäri (miespuolinen) moitti minua siitä. Ilmeisesti naisena minun "kuuluisi" voidella naamaani, vaikka iho voi hyvin ilmankin.

Ja ruma en ole edelleenkään, vaikka olen jo vähän rupsahtanutkin. Mikään superkaunis en ole koskaan ollut. Ihan tavallisen näköinen vain.

Vierailija
15/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut sekä silmänympärysvoidetta että samaa perusvoidetta mitä laitan muuallekin kasvoihin.

En ole huomannut eroa. 

Vierailija
16/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpusseille ei voi rasvoilla mitään. Rasva pullottaa kuitenkin, mutta kirurgi auttaa. Kokemusta on. 

Vierailija
17/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia silmiäni alkaa päivänmittaan kirvellä ja kutittaa, jos käytän tavallista kasvovoidetta silmänympärillä. Hikisinä kesäpäivinä varsinkin se on kauheaa. Pitkään minäkin luulin, että se johtuu vain hiestä ja llergiosuudesta, mutta ei, se katosi kun aloin käyttää silmän ympärillä tavallisen kasvovoiteen sijasta silmänympärysvoidetta.

toinen asia on, että tavallinen kasvovoide kuulemma turvottaa silmänympäryksiä enemmän kuin silmänympärysvoide, koska tavallinen kasvovoide on tujumpaa tavaraa. Kai siitä voi ajan kanssa syntyä enemmän ryppyjä. Itselläni ei vielä ole, mutta se varmaan johtuu lihomisesta eikä voiteidta.

Vierailija
18/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmänympärysvoide on ohuempaa ja kevyempää eikä turvota herkkää silmänympärysihoa.

Mä olen käyttänyt välillä silmänympärysvoidetta koko kasvojen iholle kun se on tuntunut niin miellyttävälle.

Kokeillu, silmät turposi umpeen. Varma tapa siis hankkia polviin asti roikkuvat silmäpussit.

Vierailija
19/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sinänsä ongelmaa ole. Meillä kävi koululla joskus kosmetologi, joka suositteli silmänympärysvoidetta. Kysyin häneltä miksi normaalia kosteusvoidetta ei voi käyttää? Hän vastasi että jos se ei ärsytä ohutta silmänympärysihoa, eikä silmiä (eli silmiä ei kirvele, eivätkä vuoda rasvan takia), niin ei hän näe asiassa ongelmaa. Monille vaan perusrasvat ei kuulemma sovi niin lähelle silmää.

Vierailija
20/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sopii eikä ärsytä silmiä, niin samapa tuo. Toisilla, kuten minulla, tavallinen rasva aiheuttaa turvotusta. Silmänympärysvoide on kevyempää.