Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei koskaan varaa tehdä mitään! Tänäänkin ehdotin että olisimme menneet terassille, kun vielä tänä vuonna voi!

Vierailija
20.08.2021 |

Taas sanoi että täytyy säästää rahoja loppukuuta varten...Ei tuo ihan normaalia ole. Koko kesänä olemme tyyliin tehneet yhden reissun uimarannalle, ja se siitä.
Ei voinut edes lähteä sisäveden päiväristeilylle kanssani vedoten samoihin syihin.

Onko normaalia että yli kolmekymppisellä miehellä on noin tiukassa rahat?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän hänen taloudellisen tilanteensa tiedät. Vai tiedätkö?

Vierailija
2/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 30v nainen eikä mulla oo varaa käydä terasseilla saati reissussa. Palkka tullee ens viikolla, just ja just riittänee rahat siihen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen tuloista ja menoista tuo. Jos tulot ovat pienet, mutta esimerkiksi asumiskustannukset suuret, voi ihan hyvin olla, ettei ole varaa oikein käydä missään maksullisissa paikoissa. Toki jotkut ovat yksinkertaisesti saitojakin, saavat nautintoa säästämisestä ja köyhäilystä, vaikkei taloudellista tarvetta olisikaan. Varmaan sinä oman miehesi kohdalla tiedät kummasta on kyse vai onko kummastakaan.

Tarjouduitko sinä tarjoamaan miehelle vaikka pari tuoppia, jos hän olisi lähtenyt sinne terassille kanssasi? Sinulle tuo ei kai iso summa olisi?

Vierailija
4/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi uusi mies, joka haluaa/ pystyy käyttämään rahansa tuolla siin juttuihin. Itsekkin pidän noita Höpöhöpö juttuina, joihin en rahojani laittaisi. Olen sinua paljon vanhempi.

Vierailija
5/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon 30v nainen eikä mulla oo varaa käydä terasseilla saati reissussa. Palkka tullee ens viikolla, just ja just riittänee rahat siihen asti.

Olisko kannattanu kouluttautua

Tyhmä kysymys. Tottakai olisi!

T. 30v köyhä

Vierailija
6/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Amk -ja yliopistotutkinto ei sitten riitä? Virhe oli siinä, että valitsin naisvaltaisen eli huonosti palkatun alan. Mutta kiitos vinkistä!

Vierailija
7/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Amk -ja yliopistotutkinto ei sitten riitä? Virhe oli siinä, että valitsin naisvaltaisen eli huonosti palkatun alan. Mutta kiitos vinkistä!

Eli ihan itse valitsit matalan palkan.

Niin tää homma kuule toimii.

Vierailija
8/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Maksa joskus jotain pienempää, jos haluat miehen kanssa jonnekin heti, jos se on elämäsi mies. Ellei ole myös raha tiukassa.

Vierailija
9/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on fiksu, ei nyt korona aikana kannata terasseilla hillua

Vierailija
10/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit maksaa.

Vierailija
11/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota suhteeksi edes kutsua? Teillä varmaan omat kahvipaketit ja jääkaappi jaettu kuten jossain opiskelijoiden solukämpässä.

Sinun saituuttasihan tuo aloitus kuvaa siinä missä "miehesikin".

Vierailija
12/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tarjoa miehellesi terassi-iltaa?

Vierailija
13/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hän ei halua kulkea sun kanssa oikein missään? Eikä kehtaa sanoa oikeaa syytä joten käyttää rahapulaa syynä.

Vierailija
14/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tiukassa kerran rahat rakentamisen jälkeen niin että mieheni sanoi että katsohan vähän hintoja ruokakaupassa kun muuten ei tarvinnut hintoja katsella sitä ennen. Onneksi se meni ohitse ja ei tarvitse ja laskea hintoja nykyään. Saan ostaa ihan kaiken mitä tarvitsemme hintoja laskematta. 

Rakentamisen jälkeen miehelleni tuli ihme baarivimma niin että asui baareissa kaikki viikonloput ja taksi kuski sanoi että sääliksi käy lapsia vaikkei meillä ollut lapsia. Minä en mitään mahtanut ja mies lähti aamulla ja tuli nukkumaan vain kotiin. Ei jumalauta mikä ihmeen murrosikä tuli miehelleni ja heitin sen vaatteet kadulle kun hermostuin siihen baari elämään. Hänen sukulaisiaan kävi ja aina olin yksin kotona. Täytyi selittää että hän asuu nykyään lähi juottolassa. En ymmärrä kuinka jaksoi töihin lähteä maanantaina ollessa sunnuntaisinkin ympäri päissään. Ei hitto kuinka meilläkin on ollut ihme ikä kriisejä elämässämme kolmenkymmenen vuoden aikana. 

Vierailija
15/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rahaa molemmilla, ja ehkä osittain siksi, koska emme ole koskaan terasseilla istuksineet. Käsitin, että terassilla istuksimiseen tarvitaan rahaa. Mutta jos toisella ei olisi rahaa, niin toinen maksaisi.

Vierailija
16/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörimies ja ei mullakaan ole järkevästi ajatellen varaa terassille mennä, kun taksilla maksaa 50 e suuntaansa. Kävellen 15 km ja julkisia ei ole kulkenut enää tällä vuosituhannella.

Vierailija
17/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat veloittaa kakkosesi saloista ihan liikaa miehen maksukykyyn nähden.

No en. Itse se elää yli varojensa, kun haluaa vielä suikkarit ja nielemisetkin.

Ap.

Vierailija
18/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät halua tuhlata rahaa hömppään.

Vierailija
19/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi terassille? Kaljaa juomaan? Yök. Jos ihana mies, makuuhuone oikea paikka.

Vierailija
20/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran sen virheen, että rupesin seurustelemaan tollasen miehen kanssa. Ei enää ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi