Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Ootteko törmänneet uusia miehiä treffaillessa siihen, että ilmoittavat suht alussa
20.08.2021 |
Että "mä en sit enää toista pihtaajaa kattele" "mun on sitten saatava vähintään 3 x viikossa" ja "puutetta en aio enää kärsiä".
Joo, hyvähän se on että ilmoitravat heti alkuun, mutta tuovat näin käsittelemättömät traumansa uuteen parisuhteeseen, ja se että siitähän tulee hirveät paineet uudelle naisystävälle. Ainakin minulle tuli. Vaikka oikeasti joskus olisi ollut huono olo ja paha mieli tai menkat tms, oli tavallaan viety oikeus kieltäytyä seksistä. Loukkaantumista tyyliin "mähän sanoin sulle että tarvin sitten niin ja niin paljon".
Nykyään lopetan tapailun heti, kun vaatimus saada seksiä niinjaniinpaljon esitetään.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Kukaan ei ole väittänyt, että historiamme oli pelkkää naisten alistamista, mutta sitä ei käy kieltäminen, että hyvin paljon sitäkin meidän historiaamme kuuluu. Ja usko pois, kyllä näitä asioita mietittiin silloinkin ja paljon, mutta naisten ääni ei vaan kuulunut eikä sitä noteerattu. Oma isoäitini ei todellakaan tahtonut olla naimisissa isoisän kanssa, eikä tulla suurperheen äidiksi/orjaksi. Mutta hänellä ei ollut vaihtoehtoja.
Sinä näet ne kaikki muut hyvät asiat, koska ne edistävät sinun elämääsi, etkä sinä ole se, joka on niiden vuoksi joutunut uhrautumaan ja maksamaan hintana koko oman elämäsi. Voisi olla toinen ääni kellossa sinullakin, mikäli joutuisit itse elämään vaikkapa tuon minun isoäitini elämän.
Yhteistyön tekeminen ei muuten millään tavalla edellytä sitä, että naisen on oltava miehen puolisona ja palvelijana! Yhteistyötä voi tehdä myös jokainen omasta kodistaan omilla säännöillään, tai hei, kokeillaanko vaikka vuorostaan sitä, että naiset määräävät ja miehet passaavat ja hoitavat?