Mihin töihin kannattaa 9v työttömänä olleen hakeutua, jos tavoitteena on 3000e/kk nettopalkka? Koulutuksena vain Lukio
Tuon verran pitäisi ansaita, että sinkkuna PK-seudulla pääsisi elämää rakentamaan kunnolla...Eli joku omistusrivari/kaksio hyvältä alueelta jne.
Mille alalle, tai mihin töihin kannattaisi hakeutua?
M35
Kommentit (107)
Et sinä tuollaisia töitä saa mistään.
Jos ei ole varaa asua pk-seudulla, pitää silloin muuttaa pois varsinkaan jos työt eivät sido tietylle paikkakunnalle.
Uusi päivä, sama aihe, eikö vanhemmat threadit jaksa innostaa enää, niissä tämä on käyty läpi jo?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaa aloittaa ihan mistä vaan töistä.
Työn pitää olla sellainen, jossa on potentiaalia tienata 3000e/kk nettona.
Ei heti tarvitse, mutta mahdollisuus nousta niihin ansioihin tulee olla olemassa.
Ala myymään itseäsi. Suostut kinky- juttuihin, niin tienaat hyvin!
On se jännä että 35-vuotias mies kuvittelee vielä, että kaikki kuuluu tänne mulle nyt ja heti, ihan vaan näkemättä mitään vaivaa koulutuksen ja työllistymisen eteen. Noin vain, naps, kun vauvapalstalla neuvotaan oikea työpaikka niin minäpä menen sinne ja rahaa putoaa syliin. Kasva nyt hyvä mies aikuiseksi. Menet opiskelemaan sen ammatin ja sitten askel kerrallaan eteenpäin. Kas kun et sanonut että yhteiskunnan täytyy tämäkin sulle järjestää.
Suomalaisen mediaaniansio on yli 3400 euroa. Eli kolmella tonnilla (matalapalkkaisena) et pk-seudulla pitkälle pötki.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että 35-vuotias mies kuvittelee vielä, että kaikki kuuluu tänne mulle nyt ja heti, ihan vaan näkemättä mitään vaivaa koulutuksen ja työllistymisen eteen. Noin vain, naps, kun vauvapalstalla neuvotaan oikea työpaikka niin minäpä menen sinne ja rahaa putoaa syliin. Kasva nyt hyvä mies aikuiseksi. Menet opiskelemaan sen ammatin ja sitten askel kerrallaan eteenpäin. Kas kun et sanonut että yhteiskunnan täytyy tämäkin sulle järjestää.
Nainen siellä provoilee päivästä toiseen.
Kristiina xx kirjoitti:
Jos ei ole varaa asua pk-seudulla, pitää silloin muuttaa pois varsinkaan jos työt eivät sido tietylle paikkakunnalle.
Kaikki tuntemani ihmiset asuvat pk-seudulla, ja täällä minä olen koko elämäni asunut.
Eli suomeksi sanottuna; Koko elämäni on täällä.
Melko ankeaa olisi elämä jossain muualla, täysin yksin.
Ap
Lukiopohjalta voi hakea vaikka mihin kouluihin, ja sitä kautta saada osaamista, josta maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ala myymään itseäsi. Suostut kinky- juttuihin, niin tienaat hyvin!
Up
Nait jonkun rikkaan suomenruotsalaisen. Varmista avioehto.
Varmaan kannattaa aloittaa ihan mistä vaan töistä.