Ootteko törmänneet uusia miehiä treffaillessa siihen, että ilmoittavat suht alussa
Että "mä en sit enää toista pihtaajaa kattele" "mun on sitten saatava vähintään 3 x viikossa" ja "puutetta en aio enää kärsiä".
Joo, hyvähän se on että ilmoitravat heti alkuun, mutta tuovat näin käsittelemättömät traumansa uuteen parisuhteeseen, ja se että siitähän tulee hirveät paineet uudelle naisystävälle. Ainakin minulle tuli. Vaikka oikeasti joskus olisi ollut huono olo ja paha mieli tai menkat tms, oli tavallaan viety oikeus kieltäytyä seksistä. Loukkaantumista tyyliin "mähän sanoin sulle että tarvin sitten niin ja niin paljon".
Nykyään lopetan tapailun heti, kun vaatimus saada seksiä niinjaniinpaljon esitetään.
Kommentit (61)
Huh... Tää hyvä uskovaisissa miehissä on, että ei ole tarkoituskaan paneskella pitkään aikaan ;)
Noh, minä olen tätä yrittänyt selittää jo siitä lähtien kun täällä ensimmäisiä kertoja kirjoitin noin 4-5 vuotta sitten. Naiset ovat tehneet parisuhteista keinotekoisen vaihtokaupan, eikä aitoa sitoutumista kannata enää odottaa. Ennustettuun suuntaan on menty ja ollaan, mutta ollaan ongemien ilmentymisessä vasta alkutekijöissä.
Ehkä kannattaisi alkaa pohtimaan asioita myös miesten näkökulmasta, jos parisuhteet vielä haluatte pelastaa, sillä alkaa olla jo myöhäistä. Sukupolvi samoilla raitella ja aito sitoutuminen jää historiankirjoihin, kunnes yhteiskunta on romahtanut.
Mutta ei. Ei naisilla ole mitään kykyä tai halua nähdä oman toimintasa ja valintojensa seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua, mutta mun kokemus on se että naiset antaa mielellään baarien jälkeen niille panomiehille, mutta munlaiselle miehelle joka ei paneskele ympäriinsä niin leikitään ja ollaan vaikeasti tavoiteltavaa. Ei tartte harrastaa mitään ekalla tokalla tai kolmannellakaan tapaamisella, mutta pelaamista ja leikkimistä en ala katselemaan, koska tasantarkkaan tiedän kuitenkin että annatte niille toisille miehille heti.
Eli kyse on ennemminkin manipuloinnista.Semmoiset harhat palstapapalla.
Yritin etsiä vastaavaa kommenttia ap:lle mutta ei nyt oikein löytynyt.
Eikä palstalla ole miesv ihaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet tapaillut eri miehiä jos olet ehtinyt saada kattavan kokemusken asiasta?
On vissiin horoiltu oikein urakalla.
On se kumma, että juttelukin on jo horoilua.
Monenko kanssa treffailet viikossa?
Vaatimushan on tavallaan kohtuullinen vaikka tökeröltä kuulostaakin sanoiksi puettuna. 3x/viikko, niin sehän jättää 4 päivää viikossa olla pää kipeänä tai muissa ajatuksissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan törmännyt ja tullut kuitenkin eläessäni käytyä varmaan sadat treffit.
Tulet varmasti törmämään jatkossa. Tämä on seuraava kehitysvaihe, kun tavalliset miehet yrittävät ottaa menetettyä jalansijaa deittimarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan törmännyt ja tullut kuitenkin eläessäni käytyä varmaan sadat treffit.
Tulet varmasti törmämään jatkossa. Tämä on seuraava kehitysvaihe, kun tavalliset miehet yrittävät ottaa menetettyä jalansijaa deittimarkkinoilla.
#miesvihanäkyväksi
Kato, palstanarttujen kokoontumisajot menossa.
Popparit esiin
Miksi näissä aina ammutaan yhtä sukupuolta? Samoin on naisilla vastaavia kynnysaiheita suhteeseen lähtemisestä.
"mä en sit enää toista minuuttimunaa kattele" "mun on sitten saatava vähintään 3 x illassa" ja "puutetta en aio enää kärsiä".
.
tai
.
"mä en sit ole mikään spermakaivo sulle"
Eihän seksiä, hellyyttä, läheisyyttä voi vaatia. Se on kuin lahja jonka antaa toiselle 🎁
En ole tavannut, mistä ihmeestä tuollaisia aarteita olet löytänyt? Jos tuommoista useinkin tulee vastaa niin kannattaa etsiä miehiä eri paikoista ja deittailla hieman erityylisiä miehiä. Usein ne varoitusmerkit näkee miehestä usein jo miehen profiilista. Joltain lihaksiaan pullistevalta peiliselfiemieheltä mieheltä voisin odottaa tuollaista käytöstä, mutta jos profiilissa lukee vaikka, että on kiinnostunut filosofiasta ja luontokävelyistä voi todennäköisesti häneltä odottaa hieman fiksumpaa käytöstä.
Moden uusi keino tappaa keskustelu on siirtää se seksipalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet tapaillut eri miehiä jos olet ehtinyt saada kattavan kokemusken asiasta?
On vissiin horoiltu oikein urakalla.
On se kumma, että juttelukin on jo horoilua.
Monenko kanssa treffailet viikossa?
Jos juttelu lasketaan treffailuksi ja horoiluksi, niin siinä kymmenen molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Noh, minä olen tätä yrittänyt selittää jo siitä lähtien kun täällä ensimmäisiä kertoja kirjoitin noin 4-5 vuotta sitten. Naiset ovat tehneet parisuhteista keinotekoisen vaihtokaupan, eikä aitoa sitoutumista kannata enää odottaa. Ennustettuun suuntaan on menty ja ollaan, mutta ollaan ongemien ilmentymisessä vasta alkutekijöissä.
Ehkä kannattaisi alkaa pohtimaan asioita myös miesten näkökulmasta, jos parisuhteet vielä haluatte pelastaa, sillä alkaa olla jo myöhäistä. Sukupolvi samoilla raitella ja aito sitoutuminen jää historiankirjoihin, kunnes yhteiskunta on romahtanut.
Mutta ei. Ei naisilla ole mitään kykyä tai halua nähdä oman toimintasa ja valintojensa seurauksia.
Ristus, miten pihalla voi mies olla...
Kuvitteletko sinä oikeasti, että silloin "vanhaan hyvään aikaan" naiset olivat onnellisia ja vapaasta tahdostaan niissä sinun mukaasi "oikeissa parisuhteissa"? Että silloin oli kyse aidosta sitoutumisesta, kun naisella ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin alistua? Ja että nykysuhteissa on kyse jostain ihmeen keinotekoisesta vaihtokaupasta, kun naiset saavat itse valita millaisissa suhteissa suostuvat olemaan ja millä ehdoilla?
Asiahan on juuri päinvastoin!
Aiemmin naisten oli pakko olla parisuhteessa, vaikka ei olisi halunnut. Vaihtoehtona oli sosiaalinen hylkääminen, väkivalta, rangaistukset, nälkäkuolema, korkeat verot ja vaikka mitä.
Vasta nykyään naiset voivat valita parisuhteen omien mielihalujensa mukaisesti, enää ei ole pakko suostua mihinkään vaihtokauppaan pysyäkseen hengissä ja pitääkseen lapset leivänsyrjässä.
Todella moni nainen valitseekin mieluummin yksinolon kuin parisuhteen. Myös naisten väliset suhteet lisääntyvät koko ajan.
Naisilla tuntuu menevän oikein hyvin, kiitos huolehtimisesta. Ehkä se olisikin miesten vuoro alkaa miettiä ja panostaa, jos tahtovat pelastaa parisuhteet?
Vierailija kirjoitti:
MIstä ihmeen valinnoista ja seurauksista sinä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko sinä oikeasti, että silloin "vanhaan hyvään aikaan" naiset olivat onnellisia ja vapaasta tahdostaan niissä sinun mukaasi "oikeissa parisuhteissa"? Että silloin oli kyse aidosta sitoutumisesta, kun naisella ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin alistua? Ja että nykysuhteissa on kyse jostain ihmeen keinotekoisesta vaihtokaupasta, kun naiset saavat itse valita millaisissa suhteissa suostuvat olemaan ja millä ehdoilla?
Aiemmin naisten oli pakko olla parisuhteessa, vaikka ei olisi halunnut. Vaihtoehtona oli sosiaalinen hylkääminen, väkivalta, rangaistukset, nälkäkuolema, korkeat verot ja vaikka mitä.
Vasta nykyään naiset voivat valita parisuhteen omien mielihalujensa mukaisesti, enää ei ole pakko suostua mihinkään vaihtokauppaan pysyäkseen hengissä ja pitääkseen lapset leivänsyrjässä.
Todella moni nainen valitseekin mieluummin yksinolon kuin parisuhteen. Myös naisten väliset suhteet lisääntyvät koko ajan.
Naisilla tuntuu menevän oikein hyvin, kiitos huolehtimisesta. Ehkä se olisikin miesten vuoro alkaa miettiä ja panostaa, jos tahtovat pelastaa parisuhteet?
Tässä on juuri se ongelman näissä keskusteluissa, kun tulkitesette tunteiden sävyttämänä kaiken ihan miten haluatte... Ja seuraukset eivät tule rajoittumaan parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIstä ihmeen valinnoista ja seurauksista sinä puhut?
En jaksa enää selittää, kun tietää mitä vastineeksi saa, eikä se ketään enää seksipalstalla liikuttaisikaan...
Onhan tälläkin palstalla maalitettu ja yritetty naista rajoittaa vaikka miten, mutta eihän se onnistu. Välkyt miehet vain yrittävät.. ei se munan voima vaan riirä, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on juuri se ongelman näissä keskusteluissa, kun tulkitesette tunteiden sävyttämänä kaiken ihan miten haluatte... Ja seuraukset eivät tule rajoittumaan parisuhteisiin.
Mitkä ihmeen seuraukset?
Ja miksi laitat tällaisia kommentteja, jos et sitten kuitenkaan jaksa (osaa) selittää, mitä tarkoitat?
Kuvitteletko, että naisille on joku kauhea rangaistus, jos miehet eivät enää ryhdy parisuhteisiin naisten kanssa? Tai hankkivat puolison ulkomailta? Siitä vaan, ei haittaa yhtään!
Juu. 2000-luvulla jotkut miehet antoivat ymmärtää että pitää olla s:iä paljon ja lapsia tehdään sen verran kuin mies haluaa. Onnea vaan niille naisille, jotka ottivat ne "komeat" miehet.