Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko törmänneet uusia miehiä treffaillessa siihen, että ilmoittavat suht alussa

Vierailija
20.08.2021 |

Että "mä en sit enää toista pihtaajaa kattele" "mun on sitten saatava vähintään 3 x viikossa" ja "puutetta en aio enää kärsiä".

Joo, hyvähän se on että ilmoitravat heti alkuun, mutta tuovat näin käsittelemättömät traumansa uuteen parisuhteeseen, ja se että siitähän tulee hirveät paineet uudelle naisystävälle. Ainakin minulle tuli. Vaikka oikeasti joskus olisi ollut huono olo ja paha mieli tai menkat tms, oli tavallaan viety oikeus kieltäytyä seksistä. Loukkaantumista tyyliin "mähän sanoin sulle että tarvin sitten niin ja niin paljon".

Nykyään lopetan tapailun heti, kun vaatimus saada seksiä niinjaniinpaljon esitetään.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet tapaillut eri miehiä jos olet ehtinyt saada kattavan kokemusken asiasta?

Vierailija
2/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt tollasta idioottia haluaisi edes tapaillakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt ja tullut kuitenkin eläessäni käytyä varmaan sadat treffit.

Vierailija
4/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kovin pitkä jono naisia tuollaisen ankeuttajamiehen oven takana...

Vierailija
5/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monestiko sinulle on näin käynyt?

Vierailija
6/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta ja aika vieraalta käytökseltä ystäväpiirissäni. Enpä osaa muuta sanoa kuin että tuollaisia miehiä tuskin kannattaa tapailla..

Vierailija
7/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos mies kertoo olevansa aseksuaali, niin vielä pahempi.

Vierailija
8/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jatkanut tapailua kyseisen ilmoituksen jälkeen?

Vierailija
9/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies pitäisi kuukauden mykkäkoulua kertomatta syytä, niin naisetkin tekevät.

Vierailija
10/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet tapaillut eri miehiä jos olet ehtinyt saada kattavan kokemusken asiasta?

On vissiin horoiltu oikein urakalla.

Vierailija
11/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D itse vain nauraisin ja uutta herraa etsimään. Toipukoon traumoistaan jonkun muun kanssa.

Toisaalta voisi tuollaiselle vastavetona laittaa "niin, mä en sitten katsele miestä joka ei siivoa jälkiään, siivoa muutenkaan yhteisessä asunnossa saati laita ruokaa edes arkena, ryyppää ajankuluksi tai hänelle ei sovi pitää kumia koska vie kaiken kivan versus naiselle hormonipillerit mitkä sotkevat koko kropan toiminnan ja vievät halut lopullisesti"

Elämä on ihanaa omassa seurassa 😊

N26

Vierailija
12/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku mies ilmoittaa asioista jo tutustumisvaiheessa tuohon tyyliin, kiinnostukseni lopahtaisi heti. Ei noin itsekeskeisistä ole vakavaan suhteeseen.

Vierailija
13/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin itse sanoa noin kun siitä pihtaajamiehestä on liiaksikin kokemusta. Ei ikinä enää vastaavaa suhdetta.

Vierailija
14/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt.

Vierailija
15/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, mutta mun kokemus on se että naiset antaa mielellään baarien jälkeen niille panomiehille, mutta munlaiselle miehelle joka ei paneskele ympäriinsä niin leikitään ja ollaan vaikeasti tavoiteltavaa. Ei tartte harrastaa mitään ekalla tokalla tai kolmannellakaan tapaamisella, mutta pelaamista ja leikkimistä en ala katselemaan, koska tasantarkkaan tiedän kuitenkin että annatte niille toisille miehille heti.

Eli kyse on ennemminkin manipuloinnista.

Vierailija
16/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sopisi, että paneskellaan mutta taitaisi miehen halut ns lerpahtaa yllättävän äkkiä. Miehet on laiskoja siinäkin.

Vierailija
17/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vissiin horoiltu oikein urakalla.

On se kumma, että juttelukin on jo horoilua.

Vierailija
18/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua, mutta mun kokemus on se että naiset antaa mielellään baarien jälkeen niille panomiehille, mutta munlaiselle miehelle joka ei paneskele ympäriinsä niin leikitään ja ollaan vaikeasti tavoiteltavaa. Ei tartte harrastaa mitään ekalla tokalla tai kolmannellakaan tapaamisella, mutta pelaamista ja leikkimistä en ala katselemaan, koska tasantarkkaan tiedän kuitenkin että annatte niille toisille miehille heti.

Eli kyse on ennemminkin manipuloinnista.

Semmoiset harhat palstapapalla.

Vierailija
19/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanoneet koska miehet on yleensä pihtaajia.

Vierailija
20/61 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D itse vain nauraisin ja uutta herraa etsimään. Toipukoon traumoistaan jonkun muun kanssa.

Toisaalta voisi tuollaiselle vastavetona laittaa "niin, mä en sitten katsele miestä joka ei siivoa jälkiään, siivoa muutenkaan yhteisessä asunnossa saati laita ruokaa edes arkena, ryyppää ajankuluksi tai hänelle ei sovi pitää kumia koska vie kaiken kivan versus naiselle hormonipillerit mitkä sotkevat koko kropan toiminnan ja vievät halut lopullisesti"

Elämä on ihanaa omassa seurassa 😊

N26

Mies mikä tekee kegeleitä eli treenaa eturauhastaan niin osaa pidättää spermaa eli voi harrastaa seksiä ilman kumia ja pillereitä. Toki on harvinainen tapaus sellainen mutta kyllä meitä on... :)