Mistä erityisen herkullisina pidetyistä ruoista tai juomista et pidä?
Itse en pidä nokipannukahveista. Olen tarpeeksi monet juonut eri ihmisten valmistamina ja maku on minusta jotenkin äklö enkä yleensä voi juoda kahvia kuin vähän. Kaikki aina jaksavat sitä hokea miten nokipannukahvi on parasta. Onkohan siinä ajatuksena, että ulkoilmassa nuotiolla keitettynä mikä vaan maistuu hyvältä?
Kommentit (132)
Keksit ja lähes kaikki karkit. Limsat. Suurin osa suklaista. Olen enemmän suolaisen ystävä.
Äyriäiset, kaviaari, simpukat, osterit, etanat, mustekala, sienet, oliivit, homejuustot, sushi, graavikala, kaikki marjat (erityisesti lakka), macaronsit...
Sienet, vuohenjuusto, feta, silli, graavilohi, Mars-patukat, sushi, tee, kahvi, olut, katkaravut ja muut äyriäiset, avokado, anis ja suklaajäätelö. Näin aluksi.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:00"]
Miten joku ei tykkää punaviinistä? :-O
[/quote]
Maistuu lähinnä viikkokausia käytetylle tiskirätille.
[/quote]
Ei kun päänsärylle.
Pihvi, olut, sipsit, limsa, hedelmäkarkit yäk.
Ilmakuivattu kinkku, mäti, graavilohi, silakat, muikut ja voileipäkakut ovat ihan hirveitä. Lisäksi on paljon sellaisia herkkuja jotka eivät maistu, vaikkeivat nostakkaan oksetusreflexiä; shamppanja, bebe-leivokset, kermakakut....
Koulussa kaikki tykkäs suklaapuurosta, mulle se oli näkkäripäivä... Siis toivottavasti sitä moskaa ei enää koulussa tarjota, ihan kaikella tavalla hirveetä kuraa! Mä en tajuu, ku monet oli niin ilosia siitä, että haki vielä lisää!!! :/
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:38"]Kuha on mielestäni täysin yliarvostettu kala. Kuivaa ja mautonta.
[/quote]
Jos kala on kuivaa ja mautonta, vika on silloin kokissa tai valmistustavassa. Paras kuharesepti on leivittää kuhafileet ruiskorppujauhon, kalamausteen ja kuivatun tillin seoksessa ja paistaa ne sitten voissa pannulla. Sen parempaa ei voi olla, syödään ihan sellaisenaan ilman lisäkkeitä ;)
Pina colada, bearnaisekastike, mansikat, makeat leivonnaiset tai jälkiruoat oksettaa.
[/quote]
Miten siitä vois tykätä, kun pelkästä hajustakin saa kamalan päänsäryn tuntikausiksi???
Tiedän, että moni tykkää tästä, mutta minusta kermakakku on todella ällöttävää, kuten kermavaahto ylipäänsä. Rasvaisen ällöttävää höttöä. Onneksi perinteisiin täytekakkuihin törmää nykyään harvoin.
Kaviaari. Kamalaa suolaista mudanmakuista kikkaretta.
Kermakakku, jaffakeksit, voileipäkakku.
Suolakurkut, herneet, kapris, kaikki salmiakki/laku jädet, mansikkamehu
[/quote]
Aika kummaa, miten kaikilla ei ole sama maku kuin sinulla? :-O
Itse en voi sietää mitään alkoholijuomaa, alkoholin maku on niin kuvottavaa, karvasta myrkkyä!
Onhan noita vaikka mitä. Toisaalta, varmaan kaikki ruoat on jonkun mielestä tosi herkullisia.
Mä en tykkää esim. mistään alkoholijuomasta, punaviinit on kaikkein pahinta. Kahvi on kamalaa, kuinka joku voi sitä juoda, saati vielä tykätä siitä? En tykkää syödä mm. sieniä, pullaa, karjalanpiirakoita, banaania, homejuustoa, pestoa, appelsiinilimsaa, vanilja- ja mansikkajäätelöitä jne.
Kaikki juusto-, hyytelökakut yms. Ällön makeita ja kaikki aika saman makuisia, eri värisiä vain!
Kaviaari, vuohen- ja homejuustot, Domino-keksit, kaikki sienet, viskit
Domino-keksit,
Daim ja silli:-(( yök!