Mistä erityisen herkullisina pidetyistä ruoista tai juomista et pidä?
Itse en pidä nokipannukahveista. Olen tarpeeksi monet juonut eri ihmisten valmistamina ja maku on minusta jotenkin äklö enkä yleensä voi juoda kahvia kuin vähän. Kaikki aina jaksavat sitä hokea miten nokipannukahvi on parasta. Onkohan siinä ajatuksena, että ulkoilmassa nuotiolla keitettynä mikä vaan maistuu hyvältä?
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:38"]
Ihanaa, olet hengenheimolaiseni! :-D
Minulle tulee siitä hajusta mieleen myös kompostissa hiljalleen mädäntyvä ruohojäte.
T: Se aiempi chadonnay -vihaaja, joka kyllä rakastaa monia muita viinejä
[/quote]
tämä siis ylempänä olevalle chardonnay -vihaajalle. Lainaukset ei onnistu ipadillä tänään kunnolla...
Hyvin monet alkoholijuomat, mm. viski ja konjakki. Pidän niiden tuoksusta, mutta en mausta.
Oliivit, tapakset, homejuustot, kaviaari, tofu, aurinkokuivattu tomaatti, pähkinät
Avocadopasta
Osterit, simpukat, etanat ja yleensä ottaen kaikki sisäelimet. Hanhenmaksaa olen kerran maistanut, hyvää oli, mutta eettisistä syistä en halua sitä syödä. Punaviini on pahaa, ja minun kokemukseni mukaan vieläpä mitä kalliimpaa ja arvostetumpaa, sen tunkkaisemman makuista. Väkeviä en pysty juomaan lainkaan.
En ole ikinä tykännyt siideristä tai lonkerosta.
surströmming, banaani-täytekakku (hyi saatana), salaatti menee pilalle välittömästi jos sieltä löytyy ananasta, oliivit, yleensäkin kermakakut, silli, tulinen ruoka, kaikki kalat paitsi lohi, tonnikala ja kylmäsavulohi, glögi, riisipuuro, rosolli yms. on niitä muitakin, ei vaan tuu nyt mieleen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:45"]
surströmming, banaani-täytekakku (hyi saatana), salaatti menee pilalle välittömästi jos sieltä löytyy ananasta, oliivit, yleensäkin kermakakut, silli, tulinen ruoka, kaikki kalat paitsi lohi, tonnikala ja kylmäsavulohi, glögi, riisipuuro, rosolli yms. on niitä muitakin, ei vaan tuu nyt mieleen.
[/quote]
onneksi meillä on eri makuja, ainakin kalan suhteen. Noita kaloja en syö!
Täytekeksit joissa on sitä valkosta sisällä, viinerit tai leivokset joissa hilloa tai sitä vaaleankeltasta töhnää..
Mustekala! Se ei maistu miehelleni eikä minulle, vaikka ollaan koitettu totutella. Eikä se johdu otuksen ulkonäöstä kalatiskillä. Muuta vastenmielistä ei vielä ole vastaan tullutkaan Suomessa tai muissa maissa!
Marsipaani, oliivit, osterit, graavilohi noin niin kuin aluksi.
Ihanaa, olet hengenheimolaiseni! :-D
Minulle tulee siitä hajusta mieleen myös kompostissa hiljalleen mädäntyvä ruohojäte.
T: Se aiempi chadonnay -vihaaja, joka kyllä rakastaa monia muita viinejä