Mistä erityisen herkullisina pidetyistä ruoista tai juomista et pidä?
Itse en pidä nokipannukahveista. Olen tarpeeksi monet juonut eri ihmisten valmistamina ja maku on minusta jotenkin äklö enkä yleensä voi juoda kahvia kuin vähän. Kaikki aina jaksavat sitä hokea miten nokipannukahvi on parasta. Onkohan siinä ajatuksena, että ulkoilmassa nuotiolla keitettynä mikä vaan maistuu hyvältä?
Kommentit (132)
Pesto, vuohenjuusto, naudanliha ja lakkajäätelö, -kakku, -likööri yms.
Jäätelöstä, kuvottavin ruoka ikinä, kuin jäätynyttä yrjöä.
meetvursti tai makkkarat yleensäkin, homejuusto, katkaravut, mäti, sienet
Kakut ja kuppikakut. Muffinssit menevät jos niissä on paljon marjoja, mutta ilman muuta söisin mieluummin ne marjat ilman sitä ikävää taikinaa ympärillä. Kakuissa ja kuppikakuissa kamalinta on yleensä ne kermat ja kuorrutteet, mutta jo se itse kakkumassa on epämiellyttävää.
Tämä ei ole mikään karppijuttu, pidän kovasti esim. leivästä ja pitkopullasta.
Viski ja sitten kaikki sellaiset Eiswein- ja Trockenbeerenauslese jne. tyyliset viinit. Ruuista... en keksi yhtään herkullisena pidettyä ruokaa mistä en tykkäisi.
Hanhenmaksa. Kitkerää. Toinen inhokkini on ankeriassushi, jotenkin pahan makuinen vaikka muuten pidän muista laaduista paljonkin.
Ai niin, graavilohesta en ole koskaan tykännyt, ja meillä päin sitä tarjotaan usein kahvipöydässä karjalanpiirakan päällä. Kauhea yhdistelmä! Ap
Limsoista. Melkein kaikki paitsi mä tuntuu ostavan. Mun puolesta koko tuotanto voitaisiin lopettaa maailmanlaajuisesti.
Vuohenjuusto, moussekakut, katkaravut, uudet perunat, silli, rusinapulla, viili, piimä, sushi, porkkanalaatikko
Ei nyt oo varsinaisesti ruoka eikä juomakaan, mutta kaikki aina tuntuu himoitsenvan Daimia. Minä en.
Banaanit, täytekakku, leipä.
Painajaiseni olisi juhlat, joissa olisi tarjolla vain banaanitäytteistä kermakakkua ja voileipäkakkua. :)
Ketjusta huomaa, että av-mammat ovat kalapuikko/keitettynakki/ranskanperuna-ruokailijoita.
Katkaravuista. En tajua sitä hurmiota, mitä ne joissain herättää. Minä en niistä tykkää enkä ole tykkäämättä. Ovat ihan samantekeviä minulle.
vuohenjuusto. banaani, ananas, homejuusto