Tapailen miestä, joka ottaa kaiken hellyyden aloitteena seksiin ja on sitten naama nurinpäin
Että miksi en haluakaan seksiä. Tänään osoitin auton ikkunasta puiston penkillä halivaa paria että "oi kun söpöä!" Voitaisiinpa mekin istua noin" jolloin mies painoi kaasun pohjaan ja lähti liikeelle niin rajusti, että pelästyin . Kun kysyin mikä hätänä vastasi kireästi "päätä nyt haluatko kauppaan vai istuskelemaan penkille!"
Alkaa tuntua, että miehellä on jokin syvempi ongelma nyt tässä..
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
miten toi esimerkki liittyi seksiin?
Koska miehen kanssa ei voi halailla puistossa, tai hän koettaa roudata minut lähimpään vessaan "pikaisille"! Kaikki, minkä minä koen romantiikkana tarkoittaa miehelle että haluan munaa. Alkaa pikku hiljaa rassata.
A.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehen kanssa ei voi halailla puistossa, tai hän koettaa roudata minut lähimpään vessaan "pikaisille"! Kaikki, minkä minä koen romantiikkana tarkoittaa miehelle että haluan munaa. Alkaa pikku hiljaa rassata.
A.p
Selkeästi odotatte suhteelta eriasioita. Lopettaisin tapailun hänen kanssaan.
Olemme tapailleet nyt vuoden ja tokihan seksi on ihanaa ja haluan sitä, mutta haluan myös läheisyyttä ILMAN seksiä! Leffan aikana minun on istuttava tiukasti toisessa päässä sohvaa, sillä jos menen miehen viereen käy välittömästi riisumaan minua ja itseään. Jos suutelen kahvia juovaa miestä ohimennen niskaan matkalla suihkuun, ryntää perään ja koettaa ängetä samaan suihkuun. Ja sitten kun ilmoitan että ei nyt haluta, niin naama kääntyy nurinpäin että no mitäs sitten pussasit ja kiehnäsit!
A.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A.p
Ymmärrät tilanteen, mutta silti toistat samaa virhettä uudelleen ja uudelleen.
Ei suhde kuulosta miellyttävältä, jos toinen on vain seksin vuoksi suhteessa ja raahaamassa jonnekin puskaan(?). On varmasti sopivampi kumppani muualla. Älä anna käytää hyväksi enää.
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä alkaa seisomaan siitä hellyydestä, niin sillä saattaa olla siniset pallit kipeänä ja muutenkin torjuttu olo. Oletus usein on, että parisuhteen alussa seksiä on aika paljon. Hänen näkökulmastaan annat ymmärtää, että harrastatte seksiä, ja vedät sitten viimehetkellä maton alta. Näette asian vaan ihan eri tavalla.
Normaalilla ymmärryksellä varustettu mies tajuaa r*nkata ennen treffejä, niin malttaa sitten helliä naista. Naisen seksuaalisuus kun on erilaista kuin miehen.
Et ole seksityöläinen. Jos hän ei erota hellyyttä ja seksiä, en kauaa jaksaisi tuollaista katsella. Ainakin tapaisin harvakseltaan juuri silloin kun haluan vain seksiä.
Joo, ei tuosta teidän hommasta tule mitään.
Itse jättäisin, ei tuollaista jaksa, vaikka seksistä tykkäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies? Kuulostaa ihan joltain teinipojalta :D
31
A.p
Keskustelkaa, keskustelkaa, keskustelkaa!
Todennäköisesti hänkään ei halua noin usein ja on siksi niin kireä.
Olematon impulssikontrolli ja kyvyttömyys ymmärtää että toisilla ihmisillä on hänestä erillinen mielensä jota hän ei voi ymmärtää vain ekstrapoloimalla itsestään, vaan ihan oikeasti pitäisi kysyä ja kiinnostua myös vastauksesta. Ja hyväksyä asia.
Ja tämän lisäksi ehkä kertakaikkiaan se, että hänellä asia on koko ajan mielessä ja sinulla ei.
Tilanne on se mikä se on. Ei se muutu. Hyväksyt asioiden tilan, tai lähdet lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Olematon impulssikontrolli ja kyvyttömyys ymmärtää että toisilla ihmisillä on hänestä erillinen mielensä jota hän ei voi ymmärtää vain ekstrapoloimalla itsestään, vaan ihan oikeasti pitäisi kysyä ja kiinnostua myös vastauksesta. Ja hyväksyä asia.
Ja tämän lisäksi ehkä kertakaikkiaan se, että hänellä asia on koko ajan mielessä ja sinulla ei.
Ei ehkä ole seksi mielessä, mutta tulee nopeasti mieleen, jos joku tulee pussailemaan.
Hän näkee sinut vain seksin lähteenä. Minä kyllä haluaisin miehen joka näkee minut ihmisenä ja ystävänä.