Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä, joka ottaa kaiken hellyyden aloitteena seksiin ja on sitten naama nurinpäin

Vierailija
20.08.2021 |

Että miksi en haluakaan seksiä. Tänään osoitin auton ikkunasta puiston penkillä halivaa paria että "oi kun söpöä!" Voitaisiinpa mekin istua noin" jolloin mies painoi kaasun pohjaan ja lähti liikeelle niin rajusti, että pelästyin . Kun kysyin mikä hätänä vastasi kireästi "päätä nyt haluatko kauppaan vai istuskelemaan penkille!"

Alkaa tuntua, että miehellä on jokin syvempi ongelma nyt tässä..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty olla seksiriippuvainenkin. Kauanko teillä on ollut suhde? 

Vierailija
22/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sillä alkaa seisomaan siitä hellyydestä, niin sillä saattaa olla siniset pallit kipeänä ja muutenkin torjuttu olo. Oletus usein on, että parisuhteen alussa seksiä on aika paljon. Hänen näkökulmastaan annat ymmärtää, että harrastatte seksiä, ja vedät sitten viimehetkellä maton alta. Näette asian vaan ihan eri tavalla.

Normaalilla ymmärryksellä varustettu mies tajuaa r*nkata ennen treffejä, niin malttaa sitten helliä naista. Naisen seksuaalisuus kun on erilaista kuin miehen.

Ei ole miehen ja naisen seksuaalisuus erilaista, olen mies ja haluan hellyyttä ja halailuja, ja tajuan että halailu, suuteleminen ja koskettelun ei tarvitse johtaa seksiin.

Ap:n tapailumies vaikuttaa olevan nuori mies jolla kokemus on lähinnä pokesta ja mahdollisesta kaupallisesta seksiannista.

Siitä johtuu että ongelmat. 

Toisaalta hän ei ole kiinnostunut kuin omista tarpeistaan eikä naisestaan, joten naisen pitäisi nyt tehdä johtopäätöksiä.

Jos mies välittää naisesta, hän haluaa myös läheisyyttä ja hellyyttä itselleenkin ja tyydyttää naisenkin tarpeita hellyyteen.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotias mies ei enää "opi" eikä muutu. Hän on mikä on. Ei jatkoon.

Vierailija
24/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriileistä nuorukaisista olen oppinut sen verran, että on jo aika vakava juttu jos alkaa kaivata jotain muuta kuin nopeatahtista jyystöä. Kun näin tapahtuu niin kannattaa olla aika varovainen koska sydän niiltä menee rikki jo siinä vaiheessa.

Vierailija
25/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pahin vaihe kesti noin 20 vuotta. Sen jälkeen testosteronitasot laski ja tilanne hieman tuolta osin rauhoittui.

Mutta edelleen saan seksiä lähes aina kun haluan.

Kääntöpuolena on se, että ajoittain tunnen olevani miehelle pelkkä seksinukke.

Seksinukke, joka ei tarvitse hellyttä, ja jonka olemassaolon voi unohtaa, kun seksi on hoidettu.

Koen, että ajatukseni eivät miestä juuri kiinnosta. Että parempi olisi, jos minulla ei olisi juuri näkemyksiä yhtään mihinkään. Miehelle kelpaisi päätön torso, joka kuitenkin tekisi ehkä kotitaloustöitä, ja jolta saisi seksiä aina toisinaan.

Itse olen melko tyytymätön parisuhteeseeni. Miehen mielestä kaikki on jees. Sanoo, että hänelle riittää, jos vaan on seksiä.

Ap, haluan sanoa, että jossakin iässä voi helpottaa, jos teillä muuten sujuu hyvin yhdessä.

Ja ei kai sitä seksiäkään väheksyä voi. Luulen ,Itselläni ei seksi sujuisi ihan kaikkien kanssa, mutta puolison kanssa sujuu. On sujunut yli 20 vuotta.

Vierailija
26/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali mies. Terveellä miehellä on pillu aina mielessä.

Vierailija
27/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies sai testosteronikorvaushoitoa 50+, joten ei halut vähenneet sittenkään.

Mutta me on sovittu että seksiä ei vongata eikä "anneta", meillä on seksiä vain kun molemmat haluaa. Hän tykkäisi vaikka joka päivä, mutta minä en kyllä jaksa jatkuvaa jyystöä. Ei hän valita näinkään, on kuitenkin viikottain, ja tosi hyvää.

Vierailija
28/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten toi esimerkki liittyi seksiin?

Koska miehen kanssa ei voi halailla puistossa, tai hän koettaa roudata minut lähimpään vessaan "pikaisille"! Kaikki, minkä minä koen romantiikkana tarkoittaa miehelle että haluan munaa. Alkaa pikku hiljaa rassata.

A.p

Valitettavan yleistä miehillä tuo. Leffan katsominenkaan sohvalla toisen kainalossa ei onnistu vaan kyllä siinä samalla voi hyvin ottaa ainakin poskeen..

Ja siis itsekään en ole mikään seksikielteinen frigidi mutta tuo että ihan jokainen kosketus/halaus on esileikki jonka pitää johtaa ainakin miehen laukeamiseen on todella ärsyttävää ja täydellinen turn off.

Vierailija
29/31 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että lähde kun vielä ehdit - mikäli tuo sinua vaivaa. Kyllä se ukko toki iän ja eturauhasvaivojen myötä rauhoittuu, mutta jaksatko odotella reilut 25 vuotta, on sitten sinun päätettävä.

Sitä, että mies muuttuu keskusteluiden myötä, on turha odotella. Ei tule tapahtumaan. Hän näkee sinut tarpeidensa tyydyttäjänä ja hänellä on oikeus nähdä asia näin - sinun EI kuitenkaan tarvitse siihen suostua. Sinulla on täysi oikeus nähdä asia eri tavoin. Voit äänestää jaloillasi ja niin minä tekisin. Aika perustavanlaatuinen näkemysero kuitenkin.

Vierailija
30/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla miehellä ole ihan normaali tunne-elämä. Seksistä saa tykätä ja sitä saa haluta, mutta jos puolison on pakko pysyä koko ajan metrien päässä ettei tule riisutuksi ja kopeloiduksi ja seksiin pakotetuksi, niin kyllä silloin on jotain pahasti vialla.

Normaali ihminen erottaa kyllä tavalliset halit ja pusut esileikistä.

En pystyisi olemaan tuollaisessa ”parisuhteessa”, jossa olisin vain jokin reikä mihin mies itsensä tyydyttää monta kertaa päivässä.

Vierailija
31/31 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olematon impulssikontrolli ja kyvyttömyys ymmärtää että toisilla ihmisillä on hänestä erillinen mielensä jota hän ei voi ymmärtää vain ekstrapoloimalla itsestään, vaan ihan oikeasti pitäisi kysyä ja kiinnostua myös vastauksesta. Ja hyväksyä asia. 

Ja tämän lisäksi ehkä kertakaikkiaan se, että hänellä asia on koko ajan mielessä ja sinulla ei. 

Minä tuona miehenä jättäisin tämän mamma palstalle lavertelevan kurpan heti. Hoitakaa ne ongelmat kotonanne. Ei niitä tarvitse kuuluttaa kaikille.