Mitä mieltä olette lidl kauppojen asiakaspalvelusta??
Kommentit (47)
Tänään kävin lidlissä ja pitkästä aikaa töykeä pimu kassalla.
Tervehdystä en saanut takaisin ja alkoi ostoksia paiskoon laariin.
Tarttis kyllä naisilla olla menkkahihanauha että osais varautua.
Turun alueen LIDLIN päälliköt myrtsejä, eivät tervehdi asiakkaita. Ovat vaivautuneen näköisiä jos kysyy jotain. Kassat mukavia, juttelevatkin,
meille ihmisille. Asiakkaat maksavat myyjien palkat, jos ei olisi ostavia,
niin ei olisi työtäkään. Vähän kohteliampaa ja iloisempaa ilmettä päälli-
köillekin. Paljon on töitä, jotka vedetään usein hampaat irvessä. Hyvä
palvelu takaa, hyviä asikkaita, jotka haluavat tulla uudestaan. Ostetaan
edullisesti LIDLISTÄ, mutta palvelu täytyy olla myös ystävällistä, ovathan
asiakkaatkin ihmisiä, me tuomme rahaa teidän myymälään päivittäin!
Vantaalla asiallinen palvelu. Ostokseni olen saanut ostettua, se riittää itselleni.
Kokkolan lidl eilen:
Myymäläpäällikkö (luki kyltissä paidassa) kulki tympeän näkösenä. Iso roska lattialla hyppäs vaa yli eikä poiminut edes ylös.
Eikö sen olis voinu mennessään viedä, niin mä tekisin. Ja vaikka hymyillä, niin mäki teen töissä asiakkaiden kanssa vaik kuin vituttaa (täysin eri alalla btw) 🤣🤣🤣
Ok palvelua. En osaa sanoa tarkemmin kun käyn lidlissä 1-4 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kokkolan lidl eilen:
Myymäläpäällikkö (luki kyltissä paidassa) kulki tympeän näkösenä. Iso roska lattialla hyppäs vaa yli eikä poiminut edes ylös.Eikö sen olis voinu mennessään viedä, niin mä tekisin. Ja vaikka hymyillä, niin mäki teen töissä asiakkaiden kanssa vaik kuin vituttaa (täysin eri alalla btw) 🤣🤣🤣
Ja kassa oli tosi ystävällinen siitä ei valittamista
Alussa kun Lidl tuli palvelu oli Stockmann tasoa. Nyttemmin se on huonontunut varsinkin uusien osalta. vanha henkilökunta on edelleen erittäin avuliasta.
En valita, viehättävät kassaneidit jotka aina hymyilevät! Olipa kerran yksi punastelijakin.
Vierailija kirjoitti:
En valita, viehättävät kassaneidit jotka aina hymyilevät! Olipa kerran yksi punastelijakin.
Tunnistivat hopeaketun :)
Tampereen Ratinassa muut ihan normeja ok paitsi yks kehopostiviinen kassa jolle kerroin että juomatölkkini oli viallinen ja vuotanut ja totesi että aijaa, hae sitte uusi. Hain ja pyysin paperia koska ko tölkki oli valunut pakkauslaariin ja kastellut sen ja reppuni. Pyysin paperia mutta ko kassa ei korviaan lotkauttanu. Siinäpä sitte myös seuraava pakkaaja pääsi nauttimaan tahmeasta limskasta.
Joka kerta olen saanut ostokset suoritettua, eli riittävän hyvää palvelua. Minulle on se ja sama hymyileekö myyjä vai ei.
Pullokone huutaa hoosiannaa.
Kassat ovat aina v ittuuntuneita.ja paiskovat tavarat apinan raivolla.
Jos avataan toinen kassa niin on siinä hetken ja lähtee pois,kunnes kuulutetaan takaisin.
Never again.
Vuosaaren Columbuksen myymälässä on todella tympeä henkilökunta.
Jostain syystä niissä on mielestäni aina ollut tylympi ja "välinpitämättömän" oloinen aspa. Lisäksi lähes kaikissa myymälöissä, joissa olen asioinut, heittelevät ostoksia linjastolla ja käsittelevät niitä oudon kovakouraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä niissä on mielestäni aina ollut tylympi ja "välinpitämättömän" oloinen aspa. Lisäksi lähes kaikissa myymälöissä, joissa olen asioinut, heittelevät ostoksia linjastolla ja käsittelevät niitä oudon kovakouraisesti.
Tavaroiden vihaajat on usein jotain vinosilmiä, jotka paiskovat niitä. Ilmeisesti luulevat olevansa tehtaassa tai jotain...
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Joka tapauksessa paljon parempaa kuin Prismoissa. Harmi sinänsä, joku 10 vuotta sitten Prismoissakin oli ihan hyvä meininki. Nyt jos haluaa vaikka kysyä jotain, henkilökuntaa saa etsiä kauan. Eikä sekään mitään tiedä. Hyvä jos ei haistattelemaan ala.
Että joo, ainakin tässä vertailussa Lidl on oikeastaan paljon parempi.
Pari vuotta sitten Prisman myyjä ei tiennyt mitä on Mozartin kuulat
Paikallisessa Lidlissä on pari tylyä kassaa, mutta suurin osa on ihan mukavia. Sivusilmällä olen nähnyt kun asiakkaat kysyvät apua hyllyjentäyttäjiltä ja vastaus voi olla "olen vain täyttämässä hyllyjä" ja ei mitään apua mistä löytää tuote tai mikä sen hinta on tai sitten se voi olla kaupan työntekijä joka osaa vastata ja auttaa.
Käyn Pirkkalan Lidlissä. Ei mitään valittamista, olen käynyt usean vuoden ajan. Aina on todella hyvin hoidettu vihannes ja hedelmä puoli. Kassat ystävällisiä, eivät sellaisia turhan jankkaajia niinkuin S-ryhmässä, kun heillä pakolliset toivotukset. Lidl on hyvä ja edullinen ruokakauppa, SUOSITTELEN.
Eihän siellä ole mitään asiakaspalvelua.
Vartijat hulluja lähentelijöitä Helsingissä. Korvapuhelimeen puhuminen on epäkohteliasta asiakkaan aikana.