Millainen on nepsy nainen?
Kiinnostaisi tietää olenko mahdollisesti itsekin
Kommentit (12)
Joskus joku oirekuva näyttää nepsyydeltä vaikka on persoonallisuus joka on muovautunut ympäristön paineissa.
Ap, minkälainen on norminainen? Ei-nepsy?
Onko sulla nepsyjä lähisukulaisia?
Minulla rajoittavin oire on aistiyliherkkyys. Viihdyn aika paljon itsekseni ja tarvitsen paljon palautumisaikaa. Muiden silmiin vaikutan varmaan aika tavalliselta, koska olen oppinut nuoresta asti maskaamaan. Minulla on puoliso ja lapsi, mutta työelämä on ollut hajanaista yliopistokoulutuksesta huolimatta.
Omasta mielestäni olen todella mukava, muiden mielestä kokovartalokyrpä.
Transuissa yliedustus autismia. Hauska niitä nussia, jos ok näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa käyttää googlea? Tai chatgpt:tä?
Jos ei jaksa kommentoida tänne tai ei ole mitään annettavaa keskusteluun voi vaikka avata jonkun toisen keskustelun tai aloittaa oman tai ihan vaan tehdä jotain muuta.
Mahdollisesti kohtasin yhden hiljattain, äkkiseltään vaikutti suht tavallisesta, tosin vähän reippaammin kontaktoivalta, mutta pian ilmeni ettei kaiketi tunnista täysin sellaisia sosiaalisia sanattomia merkkejä, joilla yleensä ohjataan sitä tilannetta, tuli lopulta melkein 'iholle' kun huomasi että olin poistumassa paikalta. Se mikä pisti silmään, niin maskaaminen oli ilmiselvästi keinotekoista, Jos totesin jotain niin toisti sen liki sanasta sanaan vuolaasti, voisi ajatella että jotain samankaltaista manipuloinnin kanssa, mutta epäuskottavaa. Tuohduin kohtaamisesta.
Riippuu ihan ihmisestä. Nepsyt, naiset ja nepsynaiset on yksilöitä.
Etkö osaa käyttää googlea? Tai chatgpt:tä?