Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kertokaa miten yleensä miehet tekee aloitteen seksiin treffeillä,jatkoilla yms miten teitä lähestytään ??

Vierailija
20.08.2021 |

Miehenä tätä usein miettii ja nyt ei siis puhuta parisuhteesta lähestyvistä miehistä. Miten yleensä muut miehet tekee aloitteita seksin suuntaan tai muuhun esim ravintolaillan jälkeen jatkoilla tai treffeillä?? Kysyykö moni suoraan ronskisti vai lähteekö se aina suutelusta ja silittelystä vai "hipsutuksesta" ? Millaisia lähestymisyrityksiä saat???

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tänä päivänä yrittää kiinnostavaa naista lähestyä, se on ihan arpapeliä onko kohta meetoo ja kakkua istumassa, vähintään loppuelämä pilalla.

Helpointa on laittaa dicpikkejä, niin aina joku vastaa. Aina joku.

🤣

Vierailija
22/22 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtee suutelusta. Kädet lähtee vaeltamaan molemmilla.

mistä se suutelu lähtee miehen aloitteesta varmaankin ?? Ottaako se mies ensin kainaloon ja kädet lähtee vaeltamaan pikkuhiljaa ja mies suutelee vai vedätkö itse miehen iholle ? 

Tätä seikkaa ihmetellyt jo 46 vuotta. Kumpi teki aloitteen suutelusta, kun ensikohtaamisesta ei tainnut mennä edes 5 minuuttia. Luulisin että minä olin aloitteem tekijä. Vaimokaan ei muista. Joku maaginen vetovoima joka ei ole vieläkään hellittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla