Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amlodipin verenpainelääke kokemuksia?

Vierailija
20.08.2021 |

Itselle pahoinvointi ja päänsärky.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sivuoireita ei ole itselleni tullut. Olen käyttänyt lääkettä nyt yli vuoden.

Vierailija
2/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteillä turpoaa jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käytön aiheutti huimausta

Vierailija
4/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lievää heitto-ja kiertohuimausta, mutta se ei välttämättä johdu Amlopidinistä. Huimausta oli myös korkean verenpaineen aikana, ja käytössäni on muita lääkkeitä; vaikea tietää, mikä johtuu mistäkin.

Olen käyttänyt Amlopidin+Orloc-yhdistelmää verenpainetautiin kuudetta vuotta. En ole vaihtamassa lääkitystä.

Vierailija
5/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkojen turvotus oli mittava vaihdoin pois.

Vierailija
6/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nilkkojen turvotus oli mittava vaihdoin pois.

Lisänä vielä ikenen liikakasvu, joka onneksi huomattiin ajoissa hammaskivenpoiston yhteydessä.

Vierailija
7/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tenoprin ,Losartan ja Amlodipin yhdistelmä. Vasta Amlopidin pudotti verenpaineen normaaliksi. Kärsin mielelläni nilkkojen turvotukset , pieni hinta. KAIKILLA lääkkeillä on sivuvaikutuksia .

Vierailija
8/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt jo 10 vuotta, ei mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
9/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekopäinen huimaus ja pahoinvointi. Lääke vaihdettiin kahden viikon jälkeen. En ole koskaan kokenut minkään verenpainelääkkeen kanssa mitään sellaista. Enkä minkään lääkkeen, ei sen puoleen.

Vierailija
10/50 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ties mitä, en edes muista,huimausta ainakin ,  pääsin eroon kun vihdoin laihdutin ja aloin syömään normaalisti.

Vierailija
11/50 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita iso kasa: äärimmäinen huimaus, paniikkikohtauksia ensimmäistä kertaa, epätodellista tunnetta, pään vihlaisuja, kuivaa yskää,

Vierailija
12/50 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistovaivoja. Vatsan turvotus/paine vatsassa, vatsa todella laiska. Oksentelua ja närästystä.

Todella ikävä olo. Unet muuttuneet huonoksi.

Vierailija
13/50 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaraajojen turpoaminen

Vierailija
14/50 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattava nilkkoihin turvotus - kesällä varsinkin. Lääkkeen vaihto ja vajaa viikko meni ja turvotus hävisi.

Vierailija
15/50 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti amlodipiinin takia todettu juuri molemminpuolinen akillesjänteiden tulehdus.

Vierailija
16/50 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Amlodipinia 10mg joka päivä 12 vuoden ajan eikä mitään sivuvaikutuksia. Olen myös syönyt Atacand Plus 32/12,5 mg joka päivä usean vuoden ajan, eikä siitäkään sivuvaikutuksia. olen onnekas kun ei niitä ole.

Vierailija
17/50 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin yhden dokumentin jossa kerrottiin että kun syö paljon mustikoita ne auttavat verenpaineeseen. Taidettiin siinä mainita että voivat jopa korvata verenpainelääkkeen. Itse kokeilisin jos olisin esim lopettanut lääkkeet sivuvaikutusten vuoksi tms.

Vierailija
18/50 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin yhden dokumentin jossa kerrottiin että kun syö paljon mustikoita ne auttavat verenpaineeseen. Taidettiin siinä mainita että voivat jopa korvata verenpainelääkkeen. Itse kokeilisin jos olisin esim lopettanut lääkkeet sivuvaikutusten vuoksi tms.

Kyllähän terveellisellä ruokavaliolla on jonkun verran vaikutusta verenpaineeseen. Aina se ei kuitenkaan riitä, jolloin on pakko turvautua lääkkeisiin.

Vierailija
19/50 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteillä turpoaa jalat.

No niin mullakin! Ai se johtuu siitä lääkkeestä?

Vierailija
20/50 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän terveellisellä ruokavaliolla on jonkun verran vaikutusta verenpaineeseen. Aina se ei kuitenkaan riitä, jolloin on pakko turvautua lääkkeisiin.

Sukurasitus se on yksi pirulainen. Itsellekin lääkkeet alle 40-vuotiaana normaalipainoisena, joka ei juo (no okei, varmaan kännit kaksi kertaa vuodessa tuolloin) eikä polta. Vanhemmilla oli paineet, samoin muutamalla isovanhemmalla ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän