haluaisin alkaa harrastaa tankotanssia, mutta pari asiaa vaivaa:
Ensinnäkin olen jo 20-vuotias, eikä mulla ole minkäänlaista tanssikokemusta. En haluaisi olla ainoa aikuinen alkeistunnilla.
Toiseksi: venyn tosi vähän, ei toivoakaan, että voisin ihan heti tehdä hienoja akrobatialiikkeitä
Sitten vielä, että olen vähän pyöreä, painoindeksi on 25. Voiko siitä koitua ongelmaa?
Kommentit (28)
Mä en tajuu mikä tässä tankotanssissa ihmisiä kiehtoo, sekö että se on "tuhmaa". Voi myötähäpeä kun ajattelee jotain peruspirkkoja ja toimiston tainoja twerkkailemassa tankoa vasten seksivau-ilmeet naamalla :D
Ap harrastaa vesijuoksua ja lenkkeilyä ja ui luonnonvesissä ympäri vuoden ja painoindeksi 25? Nyt kyllä kannattais vähän miettiä niitä syömisiäkin...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:59"]Ap harrastaa vesijuoksua ja lenkkeilyä ja ui luonnonvesissä ympäri vuoden ja painoindeksi 25? Nyt kyllä kannattais vähän miettiä niitä syömisiäkin...
[/quote]
Lenkkeily ja vesijuoksu on semmoista aika rentoa 3x viikossa hölkkäämistä, ei mitään joka päivä hiki hatussa laukkaamista ja toi uiminen on samanlaista rentoa pulikointia. Kuntoni on ihan hyvä, mutta pientä pyöreyttä tosiaan on vyötäröllä ja reisissä, mutta ei mitään hälyyttävän isoa ihrakerrosta. Syömisiäni kyllä voisin vahtia, koska olen aika kova syömään karsaa
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:51"]Mä en tajuu mikä tässä tankotanssissa ihmisiä kiehtoo, sekö että se on "tuhmaa". Voi myötähäpeä kun ajattelee jotain peruspirkkoja ja toimiston tainoja twerkkailemassa tankoa vasten seksivau-ilmeet naamalla :D
[/quote]
Minua kiehtoo tankotanssissa se, että se on kivaa
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:51"]Mä en tajuu mikä tässä tankotanssissa ihmisiä kiehtoo, sekö että se on "tuhmaa". Voi myötähäpeä kun ajattelee jotain peruspirkkoja ja toimiston tainoja twerkkailemassa tankoa vasten seksivau-ilmeet naamalla :D
[/quote]
Kyllä ne pirkot ja tainat muuttuu löllyvistä hiirulaisista timmeiksi tytöiksi, kun tarpeeksi tankotanssivat.
Jos itsetunto kestää hotpantseissa ja urheiluliivien kokoisessa topissa keikkumisen, niin siitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:41"]tollanen trendijuttu, paremmin sua kehoa muokkais vaikka uinti ja enemmän hyötyäkin siitä olisi
[/quote]
Uin järvissä ympäri vuoden, mutta kiitos silti vinkistä
Ap