Naapurilla on kissa nimeltä Lucifer
Otti kissanpennun, kysyin nimeä ja ilmoitti nimeksi Lucifer. Täh? Olin aiemmin pitänyt ko. ihmistä fiksuna ja asiallisena, en pidä enää
Kommentit (11)
Mä ottaisin huumorilla. Niinhän perinne kertoo, että kissat ovat paholaisen kätyreitä ja noitien apulaisia, joten jospa nimi tulee siitä... :D
Minäki kävin lapsena katsomassa naapurin mustavalkoista kissanpentua ja kutsuin sitä luciferiksi.
Minulla on kissa nimeltä Lucifer. Sitten?
Jos et tietäis mitä se nimi tarkoittaa niin sehän kuulostaa kauniilta nimeltä. Entäpä Kristopfer..... barbara.... jessika.... kaikki ok.
Meijän kolli onkin nimeltään Hitler. Oli "pakko" antaa tuo nimi, kun sillä on mustat hitler-viikset kuonon päällä.
Tiedän lusifer nimisen kissan ja piru nimisen koiran. Ei omia koska en itse laittaisi niitä nimiä lemmikilleni.
Lucifer tarkoittaa valontuojaa. Sitä paitsi tuhkimonkin kissan nimi on Lucifer. Kylläpä Ap ylireagoit :D
Isoisäni isällä oli kissa, jota hän kutsui saakeliksi. Vanhat perinteet tällä.
Entäs sitten? Kissalle sopii juuri tuollaiset pitemmät mytologianimet. Jos joskus ottaisin kissan, ottaisin varmasti nimen jostain jumaltarustosta. Ja Kitler on tietty yksi vahva suosikki, jos kissalla on Hitler-viikset.
I had a pony, her name was Lucifer, lauloi kuka? Viiden pisteen vinkki: vanha mies, kävi juuri Suomessa.
Olihan tuhkimonkin kissan nimi lucifer.