Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nainen lähestynyt mistä baarissa ja tarjonnut tälle juoman? Tai onko kellekään miehelle nainen tarjonnut? Tai onko kukaan edes kuullut näin tapahtuneen?

Vierailija
04.09.2022 |

Kyselyyn asiasta voi vastata tässä.

Onko kukaan nainen lähestynyt mistä baarissa ja tarjonnut tälle juoman? Tai onko kellekään miehelle nainen tarjonnut? Tai onko kukaan edes kuullut näin tapahtuneen?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi kenellekään tuntemattomalle pitäisi tarjota juomaa. En halua, että minulle tarjotaan (koska osa olettaa sillä ostavansa minut illaksi yms.) enkä ole ostamassa kenellekään juomaa tämän johdosta. 

Vierailija
2/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli noin 20v nainen kysymään:

"Mitä juotavaa sä haluat tarjota mulle?"

Ehkä hän oli lukenut liikaa Cosmoa ja ajatellut että tällä tavoin hän kartoittaa tulevan aviomiehensä mielikuvituksen ja tulotason...

Tai sitten hän oli muuten vaan persaukinen pubiruusukurahaara.

Lasketaanko tämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi kenellekään tuntemattomalle pitäisi tarjota juomaa. En halua, että minulle tarjotaan (koska osa olettaa sillä ostavansa minut illaksi yms.) enkä ole ostamassa kenellekään juomaa tämän johdosta. 

Minulta kerran nainen kysyi baarissa kun oltiin juteltu hetken. "Koska aion tarjota yhden? "

Vierailija
4/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ymmärtänyt että miksi tutuillekaan pitää tarjota. Miksei jokainen vaan voi maksaa omiaan?

Joku on väläyttänyt että maksaminen on helpompaa jos seurueessa kukin maksaa porukan juomat vuorollaan. Mun mielestä se on taas kauhean hankala systeemi.

Vierailija
5/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Kerran tuli noin 20v nainen kysymään:

"Mitä juotavaa sä haluat tarjota mulle?"

Ehkä hän oli lukenut liikaa Cosmoa ja ajatellut että tällä tavoin hän kartoittaa tulevan aviomiehensä mielikuvituksen ja tulotason...

Tai sitten hän oli muuten vaan persaukinen pubiruusukurahaara.

Lasketaanko tämä?

Voi hyvä ihme mitä porukkaa!

Vierailija
6/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kerran nainen kysyi baarissa kun oltiin juteltu hetken. "Koska aion tarjota yhden? "

Huonoja tapoja. En ymmärrä niitä, jotka ovat kärttämässä toisilta ilmaista juomaa. Kai ymmärsit sanoa, että juoman tarjoaminen on kiinni sinun halustasi tarjota juoma jollekin eikä siitä, että joku pälli kärttää sitä?

Vierailija
7/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin ja maksoin kerran ison oluen ja pyysin tarjoilijaa viemään sen yhdelle miehelle. Sanoin vielä tarjoilijalle, että hän ei saa sanoa, keneltä se on.

Vierailija
8/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet olisivat tarjonneet, mutta en ota juomatarjouksia vastaan tuntemattomilta enkä puolitutuiltakaan.

Vierailija
9/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks mies halus tarjota mulle baaritiskillä juoman.

Mun takana jonossa ollut mies kuuli tarjouksen ja sano, että epäreilua että naisille tarjotaan.

No mä sit ehdotin, että jos se mies tarjoaa ensin mulle niin mä tarkoin sen jälkeen sit sille takana jonottaville. Ei kelvannut tasa-arvo.

Vierailija
10/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole tarjonnut. En odota itsekään, että minulle tullaan tarjoamaan. Sehän on kiusallinen tilanne, koska jos sen juoman ottaa vastaan, niin on periaatteessa velvollinen pitämään seuraa sen maksajalle sen juomisen ajan.

Sen sijaan lähestynyt olen miehiä kyllä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
11/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarjonnut, miksi olisin?

Vierailija
12/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ostellut miehille juomia, mutta ne on olleet mule valmiiksi tuttuja. Ei oo mitään tarvetta yrittää tutustua johonkin tarjoamalla juoma, ei ihan luo oikeanlaista kuvaa musta. Oon myös aina kieltäytynyt tuntemattomien tarjoamista juomista.

Vierailija
13/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ymmärtänyt että miksi tutuillekaan pitää tarjota. Miksei jokainen vaan voi maksaa omiaan?

Joku on väläyttänyt että maksaminen on helpompaa jos seurueessa kukin maksaa porukan juomat vuorollaan. Mun mielestä se on taas kauhean hankala systeemi.

Nimenomaan. Koko porukan pitää juoda samaa tahtia ja voi varjele, jos oma olut vasta puolivälissä, kun muut ovat jo juoneet omansa. Itse joutuu tarjoamaan juomat neljälle tai viidelle vaikka itse juon korkeintaan kaksi. Kalliiksi tulee tuollainen ilta.

Vierailija
14/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tuo on niin limaista, koskee myös miehiä jotka tuolla tyylillä lähestyvät.

Vierailija
15/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu tarjoaminen. Ei miehetkään tarjoa toisilleen. Jos mies tarjoaa naiselle Suomessa,niin se odottaa, että saa tuheroo.

Vierailija
16/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, että otatte vastaan niitä juomia.

Viimeksi kun olin ulkona, niin mulle tarjottiin niin paljo, että ei ollu lopuks enää yhtään kiva olo. Selvisin kuitenkin sieltä kotiin yksin melko normisti. Enkä mokaillu siellä baarissakaan.

Opin tästä silti, että älä ota kaikkeen vastaan.

Vierailija
17/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en ole tarjonnut. En odota itsekään, että minulle tullaan tarjoamaan. Sehän on kiusallinen tilanne, koska jos sen juoman ottaa vastaan, niin on periaatteessa velvollinen pitämään seuraa sen maksajalle sen juomisen ajan.

Sen sijaan lähestynyt olen miehiä kyllä vaikka kuinka paljon.

Mun mielestä tarjoaminen on ihan vapaaehtoista, eikä velvoita ketään mihinkään.

Vierailija
18/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yks mies halus tarjota mulle baaritiskillä juoman.

Mun takana jonossa ollut mies kuuli tarjouksen ja sano, että epäreilua että naisille tarjotaan.

No mä sit ehdotin, että jos se mies tarjoaa ensin mulle niin mä tarkoin sen jälkeen sit sille takana jonottaville. Ei kelvannut tasa-arvo.

tarjoon

Vierailija
19/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään ottanut vastaan tarjottuja juomia, ja siitäkös vasta parku alkoikin.

Vierailija
20/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, kukaan ei oo ostettavissa. Relaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme