Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksoset ja suunniteltu sektio. Kokemuksia?

Vierailija
14.09.2014 |

Mulle on väläytelty sektiota. Odotan siis kaksosia. Tää kaikki on niin uutta ja pelottavaa. Kertokaa mitä suunnitellussa sektiossa tapahtuu, saako tuleva isä olla mukana, yleensäkin kokemuksia! Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle piti tehdä suunniteltu (kaksoset) mutta ne päättikin syntyä sen verran yllättäen ja etuaikaan että ei sitte ehditty kuin hätäsektioon. Se tehtiin nukutuksessa (vaakaviiltona). Kauan menni toipuessa.

Vierailija
2/3 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli myös ennen aikojaan, ja kiireellisellä sektiolla. Pystyyn haava, ja kohtuun piti tehdä ankkurileikkaus kun toinen poika oli niin hankalassa asennossa. Mies oli kyllä paikalla, ja meni sitten poikien kanssa sinne lasten teholle. Toipuminen oli kivuliasta, ja vuosi leikkauksen jälkeen alkoi kiinnikekivut, ja niitä on jatkunut jo kohta 5 vuotta. Neuvolassa pitäisi kertoa näistä asioista. Onko teidän paikkakunnalla monikkoyhdistystoimintaa? Heillä on nykyään valmennustakin, ja ainakin sieltä saisi tietoa paikallisesti ja vertaistukea, tapaamisissa tai vaikka FB:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tytöt syntyi suunitellulla sektiolla ekana täysaikasena päivänä. Toipuminen vei pari vkoa, joista eka siellä sairaalassa. Suosittelen, ei jääny mitään traumoja! Ainoo oli että maito nousi vähän myöhään eli ihan alkuun vauvat sai pullosta sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme