Sovitaanko, että kaikki puuttuvat näkemäänsä huonoon hygieniaan (mm. veteen ulostaminen)?
Olen aivan järkyttynyt en vain siitä, että jotkut antavat pilttiensä ulostaa järveen vaan myös siitä, kuinka moni kertoo nähneensä ko. käytöstä ja vain siirtäneensä omat mussukkansa kauemmas. Ei se riitä! Pitäisi hälyttää kovaan ääneen asiasta koko ranta / kaikki ketä asia koskee, ehkäpä NicoPetterin äitikin oppisi asiasta sitten jotain.
Olen itse raskaana (ei näy juurikaan vielä) ja kyllä, olin viikonloppuna uimassa yhdessä näistä ripulijärvistä. Koska minulla ei ole vielä lasta uin kauempana enkä siis itse havainnut mitään epäilyttävää, mutta matala vesi oli niin täynnä teitä lapsiperheitä, että kyllä joku on jotain huomannut. Jos olisitte hälyttäneet, olisin uinut takaisin vaikka kauempaa rannan kiertäen. Nyt uin siitä NicoPetterin vierestä takaisin rannalle, olen oksennustaudissa ja pelkään oman sikiöni puolesta!
Sovitaanko, kiltit?
Kommentit (3)
Täytyy kyllä sanoa että ikinä kuuna päivänä en ole veteen ulostamiseen törmännyt!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:08"]Täytyy kyllä sanoa että ikinä kuuna päivänä en ole veteen ulostamiseen törmännyt!
[/quote]
no en kyllä mi äkään ja käyn uimassa sentään monta kertaa viikossa yleisellä uimarannalla.
Kehenkään ei kalikka kalahtanut, kun kukaan ei älähtänyt? ;)