Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kostitko pettämisen?

Vierailija
14.09.2014 |

Miten kostit ja miltä tuntui?
Kerroitko kumppanille kostoreissusta ja mikä oli lopputulos?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvinu kostaa kun mies hoitaa sen ihan itse pilaamalla jokaisen alkavan suhteensa samanlaisella touhulla.

Vierailija
22/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex nussi kännissä jotain venakko huoraa mun silmien eessä, oli niin kännissä että ei edes tajunnut mun olevan siinä samassa huoneessa. Kostoksi kävin panemassa hänen pikkuveljeä :) En kadu, mut moni sanonut että aika ämmä teko minulta...en tiedä siitä,mutta sain kostaa ainakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että kosto tuskin suhdetta parantaa mut toisaalta pettäjän on hyvä tuntea ne tunteet mitä toisen pettäminen ja valehteleminen aiheuttaa.Eihän se hölmöläinen muuten opi.Jos sittenkään.

Vierailija
24/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöläinen on se joka jää pettäjän kanssa kimppaan, johan tuo on näyttänyt miten vähät välittää, ei arvostusta ei rakkauttta, vain raasut läheisriippuvaiset jää siihen kun eivät ymmärrä arvostaa itseään.

Vierailija
25/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:14"]Se on totta että kosto tuskin suhdetta parantaa mut toisaalta pettäjän on hyvä tuntea ne tunteet mitä toisen pettäminen ja valehteleminen aiheuttaa.Eihän se hölmöläinen muuten opi.Jos sittenkään.

[/quote]Olen samaa mieltä.Pitääkö pettäjä päästää helpolla?Miksi?Onko hän ansainnut sen?

Vierailija
26/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:11"]Kostin 10; vuoden jälkeen.
[/quote]

Kerroitko kostosta? Ap
[/quote]

En..enkä kerro.
[/quote]

Miksi kostit niin pitkän ajan jälkeen? Paransiko kosto oloa? Ap
[/quote]

Oli vaan mun aika...sain ainakin hyvää seksiä ja huomiota :)

Vierailija
27/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kostanut! Päätimme vielä yrittää, koska rakastamme toisiamme. Asia selvitettiin perinpohjin ammattiauttajan luona ja keskenämme puhumalla. Selvisimme pettämisestä. Tästä on jo yli 10 vuotta aikaa. Avioliittomme on nyt onnellisempi, kuin koskaan. Annoin anteeksi, mutta unohtanut en ole. Toista kertaa en anteeksi anna, vaan se on heti moro. Mieheni tietää tämän.

Vierailija
28/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:19"]Hölmöläinen on se joka jää pettäjän kanssa kimppaan, johan tuo on näyttänyt miten vähät välittää, ei arvostusta ei rakkauttta, vain raasut läheisriippuvaiset jää siihen kun eivät ymmärrä arvostaa itseään.
[/quote]Hölmöläinen on se joka luulee löytävänsä miehen joka ei petä.Ei ole olemassa uskollisia miehiä,on vain sinisilmäisiä vaimoja.

Vierailija
29/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-vaimo ei tullu juttuun lasten kaa. Lähti hakeen lohtua toisesta miehestä. Otin eron. Sen jälkeen paljastu kuinka tyhjä äitiys hänel oli. Hän osasi olla äiti vain mun läsnäollessa. Oikeasti säälin äitiä koska hän menetti täysin lapsensa mulle.ei siis tarvunut kostaa. Nyt kun lapset ovat isompia niin vihaavat äitiään. Äidillä on narsistineb persoonallisuushäiriö ja laoset eivät koe itseään arvokkaiksi hänen seurassaan. Viisauta lapsia mulla.

Vierailija
30/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki mieli mutta kerran tuollaisessa häviää kaikki, myös minä, päätin erota

ja ottaa 500 km etäisyyttä. nyt menee hyvin ja exällä ei kuulemani mukaan.

luonto hoiti hommat :)

Vierailija
31/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä täällä yksi aviopari eikä ole pettämiset kiinnostanut. Kai se on niin että jos löytyy se paras johon voi luottaa ja asiat keskustellaan selviksi jo suhteen alussa. Luottamus ja toisen arvostus on tärkeintä, ei suhteella ole mitään pohjaa ilman sitä. Näillä menty parikymmentä vuotta ja seksikin vaan paranee, ei siihen kolmas oikein väliin mahdu, hyvään suhteeseen.

Vierailija
32/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostin ja moninkertaisesti. En kertonut, mutta jätin miehen hetken päästä. Vetosin siihen etten voi päästä yli siitä mitä minulle teki.
Siellä hän surkuttelee nyt.

Vierailija
33/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku porukka jakaa kokemuksiaan ja erilaisia tarinoita!

Itse olen pohtinu tuota kostamista, saisinko sillä itselleni paremman olon. Ja ehkä se, että toinen tietäis miltä se petetyksi tuleminen tuntuu. Menis ainaki kerralla jakeluun, mitä tässä saa päivittäin käydä läpi. Vaikka asiasta on keskusteltu niin tuntuu etten voi ees miehelle sanoin kuvata mitä joudun käymään läpi, mikä helvetti pääs mun elämässä irti sen suhteen paljastumisen myötä. Mutta toisaalta en haluais kenenkään kokevan tätä tunnetta, ku perusturva elämässä hajoaa. Ap

Vierailija
34/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää niin vaimo on viimeinen jolle se kerrotaan.Joten ikävä kyllä varma ei voi ikinä olla.

Vierailija
35/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin. Menin yhden entisen panokaverin luo ihan sillä mielellä että miksen minäkin sitte. Mutta en sitte pystynykkään meneen sänkyyn sen kans. Nyt, 9 v myöhmmin kaduttaa :-D sillä on ihanan iso niin olis vaan pitäny viimeset varvit ottaa... no ehtiihän sitä...

Vierailija
37/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:42"]Kiva ku porukka jakaa kokemuksiaan ja erilaisia tarinoita!

Itse olen pohtinu tuota kostamista, saisinko sillä itselleni paremman olon. Ja ehkä se, että toinen tietäis miltä se petetyksi tuleminen tuntuu. Menis ainaki kerralla jakeluun, mitä tässä saa päivittäin käydä läpi. Vaikka asiasta on keskusteltu niin tuntuu etten voi ees miehelle sanoin kuvata mitä joudun käymään läpi, mikä helvetti pääs mun elämässä irti sen suhteen paljastumisen myötä. Mutta toisaalta en haluais kenenkään kokevan tätä tunnetta, ku perusturva elämässä hajoaa. Ap
[/quote]

Onhan tää tietty sellainen että vaatii kovan pään. Olin 10v uskollinen. Nyt sitten puolen vuoden sisällä neljän eri miehen kanssa. Eli kostaminen meni överiksi...jäin tähän koukkuun. Välillä on vaikea katsoa lapsia silmiin...pitää salaisuus sisällä josta kukaan ei tiedä.

Mutta nauttinut olen..oman miehen kanssa ei seksiä ollenkaan.

Vierailija
38/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku porukka jakaa kokemuksiaan ja tarinoitaan! :)

Olen kostoa miettinyt, parantaisinko sillä omaa oloani ja ehkä se, että mies todella ymmärtäis mitä joudun päivittäin käymään läpi ja mikä helvetti mun elämässä pääs irralleen tuon pettämisen myötä. Asiat on parempaan päin ja asioista puhuttu, mutta musta tuntuu, etten pysty sanoin kuvaamaan miltä tää tuntuu, kun elämän perusturva hajoaa. Että pitääkö aivan konkreettisesti näyttää miltä se hitto vie tuntuu! Mutta toisaalta en toivo tätä kenellekkään.. Ap

Vierailija
40/61 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään jäädä pettäjän kanssa olemaan. Hänhän on näyttänyt todeksi sen ettei arvosta eikä välitä tarpeeksi toisesta. Vain huonon itsetunnon omaava ihminen jää siihen roikkumaan. Ei usko ansaitsevansa tai edes löytävänsä parempaa. Arvostakaa naiset itseänne älkääkä tehko itseänne naurunalaisiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä