Muita joilla niin mielenkiintoiset unet, että illalla oikein odottaa nukahtamista
Olen ihan tavallista elämää elävä yli 40 v. perheenäiti.
Uneni ovat nyt keski-iässä alkaneet olla tosi viihdyttäviä. Eivät ole pelottavia, ei psinajaisia, ei ahdistavia, vaan erilaisia seikkailuita.
Milloin olen agentti(!), milloin matkalla eksoottisessa maassa, milloin hauskan seurueen kanssa jossakin, näen mielenkiintoisia paikkoja ja rakennuksia ja unissa on selkeä ja kiinnostava juoni. Olen unissani aina pystyvä, osaava ja peloton.
Tosi viihdyttävää, kuin katsoisi hyvää leffaa tai lukisi mielenkiintoista kirjaa, mutta unissa pääsee itse pääosaan ja kokee kaiken liki todenmukaisesti.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Unimaailma, toinen elämä😁
Olen myös iän myötä oppinut hieman manipuloimaan unia, joskus kun keskittyy johonkin kovasti illalla, näkee siitä asiasta sitten unta.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Oikeassa elämässänikään ei ole mitään moitittavaa, mutta ehkä se kuitenkin on aika kaukana agenttien elämästä 😁
Ap
Minulla parhaat juonet on yleensä painajaisissa. Välillä on oikein ylpeä omista aivoistaan, kun osaavat keittää niin maistuvan sopan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Oikeassa elämässänikään ei ole mitään moitittavaa, mutta ehkä se kuitenkin on aika kaukana agenttien elämästä 😁
Ap
Siinä jää hyvä elokuvakin kakkoseksi😁
Mä näen myös paljon unia ja nyt on selkeästi taas tosi aktiivinen kausi meneillään eli näen unia joka yö.
Ymmärrän unessa, että näen unta, mutta silti reagoin unien tapahtumiin hyvin voimakkaasti tunteilla (niin hyvässä kuin pahassa). Tästä syystä tuntuu välillä, että unet kuormittaa aika paljon henkisesti.
Kaikesta huolimatta odotan unia innolla ja mielenkiinnolla.
Näen yleensä ihan sekopäisiä unia. Itselläni on nyt ovulaatio ja viime yönä näin eroottista unta. Yleensä en ihan tuollaisia unia näe. Tuollaisten unien näkeminen on hyvin hämmentävää ja silti nukuin viime yönä paremmin kuin pitkään aikaan. Toivon,mettä ensi yönä näen unta vaikka ihan vaan Salatuista elämistä, johon liittyviä unia näen usein.
Oon 50v ja näen puhdistavia unia.Niissä saan sanottua,mitä en uskalla.
Aina kun tosielämässä on tylsää, elän vauhdikkaasti unissa. Elokuvatasoisten seikkailujen lisäksi tykkään kovasti unista, joissa olen osana mukavaa työ- tai opiskelijaporukkaa. Ja unissa voi elää vaikka viikon onnellisesti siinä ajassa, kun nukkuu tunnin. Joskus pääsee myös lentämään kuin lintu, asumaan ihanissa rakennuksissa tai juoksemaan hengästymättä tuntikaupalla kauniissa maisemissa.
Joutuuko niissä unissa joskus panee=(
Olen nähnyt selkounia jo melkein kymmenen vuoden ajan. Unissa henkilöt ovat lähes aina tuttuja mutta paikat jotenkin hieman erilaisia kuin oikeassa elämässä, mutta kuitenkin jollain tasolla samoja. Kummallista on, että kaikki on kuitenkin johdonmukaista unesta toiseen. Kaikki on joka kerta samanlaisia ja samoissa paikoissa. Voisin piirtää kartan kotiseutuni universiosta, niin hyvin muistan unet. Jostain syystä erityisesti mäet ja kalliot ovat paljon suurempia ja jyrkempiä ja järvet taas matalampia. Joka kerta sama jyrkkä kallio tai korkealla harjun päällä kulkeva tie on samanlainen. Rakennukset ovat aina samoilla paikoilla mutta edelleen jotenkin vieraantuntuisia. Kai sitä on hulluksi tulossa.
Voi lässyti lää. Väittäkööt, että joku uskoo tämän. Voihan noin kerran käydä, mutta ei joka yö.
Huoh. Yleensä unet on tylsiä tai painajaisia.
Mulla on sekä seikkailu-unia että romanttisia unia.
Olen sinkku ja on ihana herätä, kun on unissaan suudellut intohimoisesti, saanut rakkautta ja intiimejä halauksia.
Viimeksi seikkailin - Japanissa! En ole koskaan käynyt Japanissa, joten sikälikin oli eksoottista.
En tajunnut metron/lähijunan asemista mitään, kun olivat japaniksi, mutta yhden kohdalla luki selvästi: PRISMA! Ajatella, Japanissakin!
Vierailija kirjoitti:
Voi lässyti lää. Väittäkööt, että joku uskoo tämän. Voihan noin kerran käydä, mutta ei joka yö.
Huoh. Yleensä unet on tylsiä tai painajaisia.
Mulla oli joskus sellainen samanlainen kausi kuten aapeellä. Oikei n odotin unta ja unia.