Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan 20-vuotias ei ole oikeasti muuttanut omilleen.

Vierailija
13.09.2014 |

Ihan sama, vaikka olisi oma asunto. Jos käy vanhempiensa luona useammin kuin kaksi kertaa kuukaudessa, ei ole lähtenyt vielä minnekään. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ikis taas heräsi.... huoh!

Mun lapset on muuttaneet omilleen 19v (tytöt) ja 21v (poika). Siitä hetkestä saakka he ovat ottaneet myös taloudellisen vastuun itsestään.

Se, että he edelleenkin (24-33v:nä) käyvät pari kertaa kuukaudessa saman pöydän ääressä syömässä kotona johtuu läheisistä perhesuhteista ja rakkaudesta eikä siitä että he  olisivat edelleen helmoissa kiinni! Olet vain kade...

Vierailija
22/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on 19 ja asunu jo pari vuotta ihan omillaan ja elää ihan omilla tienaamillaan rahoillaan ja opiskelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v muutin kotoa pois ja nyt ikää 27v. Lapsuuden kotona käyn 3-5 kertaa viikossa ja jos lapseltani kysyttäisiin niin kävisimme 7 kertaa viikosssa.

Vierailija
24/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Mäkin 31v. en ole itsenäistynyt tällä periaatteella.

Vierailija
25/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 19 ja olen kyllä omillani vaikka käynkin päivittäin kotona katsomassa syöpäsairasta isääni.

Vierailija
26/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vanhemmat olisi kuolleita? Eikä muitakaan sukulaisia juuri ole? :P

Vierailija
27/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa on sen 8000km ja henkisesti valovuosia eli ei: en ole ollut missään tekemisissä vanhempieni kanssa. En myöskään ole katkera jos jotakuta toista on siunattu hyvillä ja tukevilla vanhemmilla, vaikka itselläni ei ollutkaan.
T: 20v omillaan

Vierailija
28/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v omilleni, kotona käyn kerran kaks vuodessa.

Vierailija
29/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 16-vuotiaana omilleni ja siitä saakka maksanut kaikki omat menoni omasta pussista. Vanhemmat eivät ole koskaan tukeneet taloudellisesti ja opiskeluaikoina kävin kotona n.1krt/kk ja nykyään 2krt/vuodessa.

olisin kyl joskus tarvinnut sitä tukea, mut kun ei saa niin oppii elämään omillaan.

Vierailija
30/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 23:47"]

Ihan sama, vaikka olisi oma asunto. Jos käy vanhempiensa luona useammin kuin kaksi kertaa kuukaudessa, ei ole lähtenyt vielä minnekään. 

[/quote]

Taidat olla hieman laatikossa kasvanut. Moni muuttaa kotoa alaikäisenä kokonaan pois kun ei tahdo elää kotona missä on säännöt. En tiedä sitten millasia äidinpoikia/tyttöjä siellä teillä oikein löytyy ellei vielä 20v. ole päästy vanhemmista eroon.

Toisekseen mitä tulee vanhenpien tapaamisiin niin eikös kaikki tapaa about kerran vuodessa ne?

Aika oudot nuo sun perustelut ei muuta.

Vierailija
31/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Minä muutin heti 9 luokan jälkeen omilleni. Menisitkö ikis pois?

Vierailija
32/32 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:06"]

Muutin 16-vuotiaana omilleni ja siitä saakka maksanut kaikki omat menoni omasta pussista. Vanhemmat eivät ole koskaan tukeneet taloudellisesti ja opiskeluaikoina kävin kotona n.1krt/kk ja nykyään 2krt/vuodessa.

olisin kyl joskus tarvinnut sitä tukea, mut kun ei saa niin oppii elämään omillaan.

[/quote]

Samoin, jotkut ei saa sitä vanhempien apua mitä postin tekijä peräänkuuluttaa.

Ei ne kaikki vanhemmat ole aina ne parhaat tai huolehtivat edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi