Osaako joku kertoa mikä mun kaverille tuli?
Olin puolisen vuotta sitten kaverini luona istumassa iltaa. Hän oli minut sinne varta vasten kutsunut. Hän oli tehnyt ruokaa ja mä toin jälkiruuan. Ideana oli siis että syödään, saunotaan, juodaan ja sit baariin. Käytiin syömisen jälkeen saunassa, ja siellä hän vaan selitti kuinka kallista sähkö ja saunan lämmittäminen on ja lähti yhtäkkiä pois. En kehdannut olla kauaa saunassa yksinäni tuon kommentin jälkeen. Saunan jälkeen kaveristani tuli hiljaisempi. No mä aloin laittamaan itseäni baarikuntoon, samalla kun meikkasin ja laitoin hiuksiani niin julteltiin niitä näitä, kaverini istui sohvalla pyyhe päässä. Kun olin valmis ja täysissä bilefiiliksissä, kaverini sanoi että hän ei haluakaan lähteä, väsyttää liikaa. Lähdin vähän pettyneenä kotiin, mutta minkä mä toisen väsymyksellä voin. Ton illan jälkeen hän ei ole enää ollut yhteyksissä muhun. Olen kelaillut iltaa mielessäni edes takaisin, ja tiedän etten ole sanonut tai tehnyt mitään tyhmää. Teorioita mitä on tapahtunut?
Kommentit (51)
No selvennetään vielä, että tämä kaveri ei ole mulle mikään läheinen ollutkaan koskaan, enkä halua lähteä häneltä utelemaan syytä, mua vaan kiinnostaa mitä te veikkailette. Syömisen aikana meillä oli siis kivaa, juteltiin hyvässä hengessä ja pohdittiin mihin mentäisiin, kaverini oli pitkään aikaa ollut sinkkuna ja halusi löytää miehen. Saunassa ei oltu kuin ihan pieni hetki, kun hän mainitsi siitä että sähkö on kallista ja lähti pois. Mä en millään keksi mitä olisin sinä iltana voinut sanoa väärin! Enemmän me hänen asioista jauhettiin kuin mun.
Entä jos se menetti duunin ja eioo varaa lähteä baariin
onko sulla parempi kroppa kuin sillä?
Ehkä sille tuli alemmuuskompleksi siellä saunassa?
No ehkä kaverisi ei ole hetero ja oli suunnitellut illaksi teille kahdelle jotain ihan muuta. Sitten rohkeus kuitenkin hänellä petti tai hän tuli puheittesi perusteella siihen tulokseen, että et todennäköisesti lämpenisi hänelle... :)
oletko jotain hänelle velkaa kun höpötti sähkön kalleudesta? tai sitten masis tai jotain, mieliala laski, halusi jäädä neljän seinän sisään.
Masennus iski. Huoli rahoista sai hänet alakuloiseksi.
Rahat loppu?