On kyllä raikkaan hyvä ilma kotona. Tultiin juuri vierailulta kaverin kerrostalo asunnosta jossa 25 astetta ja lämpötila vain nousussa
Meillä nyt 22 astetta ja ilmalämpöpumpussa purifier toiminto päällä.
Ihanaa ja sääliksihän tässä käy kerrostalossa asuvia.
Muistakaa, että sääli ei ole sairautta, vaan välittämistä!
Kommentit (14)
Miksette viettäneet aikaa sinun luonasi?
Kerrostaloissa haisee aina naapurin ruoka tai pieru.
Onko sulla jokin tauti, jos kun ulkona +22?
Välillä pilvessä, kerää pilviä vaihteeksi
Viime yönä +8
Vierailija kirjoitti:
Miksette viettäneet aikaa sinun luonasi?
Heillä ei ole autoa ja asuvat 80km päässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jokin tauti, jos kun ulkona +22?
Välillä pilvessä, kerää pilviä vaihteeksi
Viime yönä +8
Täällä nyt 26 astetta ulkona varjossa.
Mut vieläkään siellä omassa kodissa ei ole niin kivaa, että olisi palstailun sijaan parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että omiakin asuntoja on hei saatavilla!
😂
Muistamme kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette viettäneet aikaa sinun luonasi?
Heillä ei ole autoa ja asuvat 80km päässä.
Ap
Miksei voi tulla julkisilla? Vai asutko jossain skutsissa mihin ei julkiset kulje?
Meilläkin on +22. Asumme kerrostalossa.
Come oo miksi kiusaat meitä sääliöitä!!!?
Vähän alkaa lämpiämään nyt. Ja pulssi meinaa nousta. On lääke. Ehkä tuuletin ok mutta se on nyt makkarissa.
Jaaha, tämä olikin sitten viimeinen kerta kun tänne asti tarvitsee vaivautua. Pysykää kotonanne.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, tämä olikin sitten viimeinen kerta kun tänne asti tarvitsee vaivautua. Pysykää kotonanne.
Juu ei tulla toista kertaa ennenkuin hankitte ilmastoinnin. Tosi nihkeä ja haiseva ilma teillä.
Muistakaa, että omiakin asuntoja on hei saatavilla!
😂