Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiloklubi toimii?

Vierailija
29.07.2014 |

Jos kirjaan että söin makaroonilaatikkoa niin mistä ne osaa laskea sen miten se ensinäkin on tehty..ja vaikka siellä olisikin joku resepti minkä mukaan voisi tehdä ja lisätä yksi annos,niin mistä mä osaan isosta lootasta laskea että siitä tulee nyt just se yks annos,eikä 50g enemmän kuin eilisen annoksesta,vaikka siis olisi silmämääräsesti jaettu esim 6 jos ohjeessa näin on. Vai punnitaanko ruoka?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan itsestäsi kiinni, kuinka tarkasti haluat ruokasi sinne merkitä.

Vierailija
2/2 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:52"]

Se on ihan itsestäsi kiinni, kuinka tarkasti haluat ruokasi sinne merkitä.

[/quote]

Juuri näin. Itse en ole koskaan punninnut enkä ollut kovin tarkka. Yleensä käytän pääruokiin, joita syön vaikka duuniruokalassa, siellä olevia keskimääräisiä (ravintola-)annoksen kaloreita. Niitä löytyy monille ruoille, jopa etnisten paikkojen ruoille. Samoin valmisruoille löytyy.

Kotona tehtävistä ruoistakin kirjaan usein noille yleisnimikkeille, tosin jos jotain ruoikaa teen hyvin usein, olen tehnyt sinne Oman reseptin, eli kirjannut aineet mitä siihen tulee ja montako annosta on, ja ohjelma laskee annoksen kalorit. 

Minusta ei ole mitään syytä tuosta asiasta stressata ja olla kauhean tarkka. Vasta jos käy niin, että paino ei ala laskea vaikka Kiloklubin miinuskaloreilla ollaan sinnikkäästi, voi kannattaa tilapäisesti alkaa punnita ruokia ja olla tarkempi kirjaamisessa. Minulla ei kyllä ainakaan ole ollut mitään tarvetta, rennollakin otteella on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan