Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku kertoa mikä mun kaverille tuli?

Vierailija
13.09.2014 |

Olin puolisen vuotta sitten kaverini luona istumassa iltaa. Hän oli minut sinne varta vasten kutsunut. Hän oli tehnyt ruokaa ja mä toin jälkiruuan. Ideana oli siis että syödään, saunotaan, juodaan ja sit baariin. Käytiin syömisen jälkeen saunassa, ja siellä hän vaan selitti kuinka kallista sähkö ja saunan lämmittäminen on ja lähti yhtäkkiä pois. En kehdannut olla kauaa saunassa yksinäni tuon kommentin jälkeen. Saunan jälkeen kaveristani tuli hiljaisempi. No mä aloin laittamaan itseäni baarikuntoon, samalla kun meikkasin ja laitoin hiuksiani niin julteltiin niitä näitä, kaverini istui sohvalla pyyhe päässä. Kun olin valmis ja täysissä bilefiiliksissä, kaverini sanoi että hän ei haluakaan lähteä, väsyttää liikaa. Lähdin vähän pettyneenä kotiin, mutta minkä mä toisen väsymyksellä voin. Ton illan jälkeen hän ei ole enää ollut yhteyksissä muhun. Olen kelaillut iltaa mielessäni edes takaisin, ja tiedän etten ole sanonut tai tehnyt mitään tyhmää. Teorioita mitä on tapahtunut?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu oudolta että sinäkään et ole ollut häneen yhteydessä sen jälkeen. Miksi et? Jos et kerran kuitenkaan pahastunut suunnanmuutoksesta?

Vierailija
22/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 23:09"]

Täyshetero on, siitä olen varma. Enkä nyt osaa sanoa onko mun kroppani parempi, varmaan kun olen häntä aika paljon nuorempi, mutta en kyllä todellakaan usko että siitä johtuisi. Miten voi yhtäkkiä illan aikana iskeä niin kova masennus, että laittaa kaveriin välit kokonaan poikki? Ja en ole hänelle rahaa velkaa. Mä olen työssäkäyvä, hän pitkäaikaistyötön. Enkä puhunut illalla sanaakaan työstäni, se on niin tylsää että vapaa-ajalla haluan unohtaa sen.

[/quote]

tämä mun mielestä selittää kaiken. pitkäaikaistyötön voi hyvinkin olla  masentunut, ja varmaankin rahat hyvin vähissä. ei vaan kehdannut silloin sanoa, ettei ole rahaa lähteä baariin. nyt ei ota yhteyttä, ettei joutuisi samaa. Tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistun myös tuohon alemmuuskompleksiin saunassa.

Vierailija
24/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
25/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sit jotain tuollaista, eli että alkoi vaan oma tilanne päässä pyörimään ja päätti jäädä kotiin. Miksi mä olisin tarjoutunut maksamaaan ruuista, kun hän mut sinne pyysi ja itse ehdotti, että tekisi ruokaa? Baarissa olisin juotavaa voinutkin ostaa. Ja hän ei siis ollut mikään tärkeä kaveri, joten en aio häneltä lähteä sen enempää asiaa kaivelemaan. Oli vaan mielenkiintoista kysyä teidän mielipidettänne asiaan, ja aika hyviä pointteja sieltä tulikin, kiitos :)

Vierailija
26/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ostanut kalliin aterian ja tarjosi juomat? Sitten sinä toit parin euron jätskipaketin? Tämä ihan vaan veikkaus.

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 22:05"]

Olin puolisen vuotta sitten kaverini luona istumassa iltaa. Hän oli minut sinne varta vasten kutsunut. Hän oli tehnyt ruokaa ja mä toin jälkiruuan. Ideana oli siis että syödään, saunotaan, juodaan ja sit baariin. Käytiin syömisen jälkeen saunassa, ja siellä hän vaan selitti kuinka kallista sähkö ja saunan lämmittäminen on ja lähti yhtäkkiä pois. En kehdannut olla kauaa saunassa yksinäni tuon kommentin jälkeen. Saunan jälkeen kaveristani tuli hiljaisempi. No mä aloin laittamaan itseäni baarikuntoon, samalla kun meikkasin ja laitoin hiuksiani niin julteltiin niitä näitä, kaverini istui sohvalla pyyhe päässä. Kun olin valmis ja täysissä bilefiiliksissä, kaverini sanoi että hän ei haluakaan lähteä, väsyttää liikaa. Lähdin vähän pettyneenä kotiin, mutta minkä mä toisen väsymyksellä voin. Ton illan jälkeen hän ei ole enää ollut yhteyksissä muhun. Olen kelaillut iltaa mielessäni edes takaisin, ja tiedän etten ole sanonut tai tehnyt mitään tyhmää. Teorioita mitä on tapahtunut?

[/quote]

Vierailija
27/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki oli hyvin saunaan asti, rajataan se tunnelman latistuminen saunaan. Jotain sanoit saunassa. Ja hän vastasi siihen, että sähkö on kallista. Veikkaan sitä Islannin matkaa. Sinä, nuori ja hyväkroppainen, kaunis nainen parisuhteessa, menossa Islantiin ts. rahasta ei pulaa, hän pitkäaikaistyötön, parisuhteeton ja sinua vanhempi ja ulkonäöltä vaatimattomampi, köyhempi.... hänelle tuli niin huono fiilis, ettei huvittanut lähteä. Typerää kaataa ystävän niskaan, mutta hän nyt vain kaatoi. "Kosti" niin, että pilasi illan nyt ainakin sinulta ja vetäytyi ystävyydestä. Hän kuuluu siihen joukkoon, joka ei halua olla ystävä sellaisen kanssa, joka muistuttaa häntä omasta huonommuudestaan.

Vierailija
28/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. sivu

Vierailija
29/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisit siltä nyt suoraan.

Vierailija
30/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 07:26"]

Jos kaikki oli hyvin saunaan asti, rajataan se tunnelman latistuminen saunaan. Jotain sanoit saunassa. Ja hän vastasi siihen, että sähkö on kallista. Veikkaan sitä Islannin matkaa. Sinä, nuori ja hyväkroppainen, kaunis nainen parisuhteessa, menossa Islantiin ts. rahasta ei pulaa, hän pitkäaikaistyötön, parisuhteeton ja sinua vanhempi ja ulkonäöltä vaatimattomampi, köyhempi.... hänelle tuli niin huono fiilis, ettei huvittanut lähteä. Typerää kaataa ystävän niskaan, mutta hän nyt vain kaatoi. "Kosti" niin, että pilasi illan nyt ainakin sinulta ja vetäytyi ystävyydestä. Hän kuuluu siihen joukkoon, joka ei halua olla ystävä sellaisen kanssa, joka muistuttaa häntä omasta huonommuudestaan.

[/quote]

Ihan käypä selitys ja alapeukkuja tulee silti. Miksi tuo kaveri EI voisi olla huonoitsetuntoinen mustis? Eikö ap:n kuvailema käytös ole aika outoa, kun kesken illanvieton muutetaan suunnitelmaa ja aletaan murjottaa vähäsanaisena?

Vierailija
32/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
33/51 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt puolen vuoden kuluttua tämä asia vaivaa sinua?

Vierailija
34/51 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen sitä aina aika ajoin päässäni pyöritellyt, ja yhdestä toisesta ketjusta tuli mieleen että mähän voisin täältä kysellä mielipiteitä.

Vierailija
35/51 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko suoraan sanoit jotain, mikä loukkasi häntä tai hän yritti puhua jostain itselleen tärkeästä asiasta, ja et huomannut sitä ollenkaan. 

Kauanko olitte olleet saunassa ennen kuin alkoi puhua sähköstä?

Vierailija
36/51 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala ottaa kantaa kun et tosiaan kerro mitä on tapahtunut ennen tuota outoa käytöstä. Todennäköisesti illan emäntä on loukkaantunut jostain sanomisestasi/tekemisestäsi, mutta se ei selviä aloitusviestistäsi.

Vierailija
37/51 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan asiasta kysyä tältä kaverilta suoraan, eikä koittaa täällä arvuutella?

Vierailija
38/51 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, nykyaikaa. Sensijaan, että kysytään henkilöltä itseltään niin kysytään av:lta.

Käsittämätöntä..

Vierailija
39/51 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis tapahtui porvoossa?

Vierailija
40/51 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ollut varmaan mielen päällä jotain, tuskin sinä olet sanonut mitään "väärin". Ehkä sillä on joku kriisi elämässään menossa?