Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuussa 2015 New Yorkiin, kannattaako jo varata lennot

Vierailija
13.09.2014 |

vai halpeneeko ne vielä merkittävästi? Nyt suorat lennot 915€ edestakaisin/nenä, 1 vaihdolla (vaihtoaika 1t20min) 830€/nenä edestakaisin.

Ilmeisesti elokuu on joka tapauksessa kalleimpia aikoja lentää..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato Momondosta, se kerää kaikkien varaussivujen (kuten Ebookers) hinnat.

Vierailija
22/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:09"]

Mitä kautta ap olet varaamassa? Varaa jostain, missä saat sekä lennon, että hotellin?

[/quote]

ebookersista katselin, sieltä saisi hotellejakin mutta ei meille sopivia ainakaan helposti näkynyt. Ajateltiin ehkä vuokrata joku yksityisen vuokraama asunto, vaikuttivat ihan hyviltä vaihtoehdoilta ja lähes puolet halvempia olisivat kuin katsomamme hotellit. Esim. homeaway ja wimdu antoivat kivoja tuloksia.

t. ap

[/quote] Varoituksen sana: USAssa on naytetty useampikin TVohjelma noista asunnon vuokraajista. Mainostavat halpaa ja pyytavat kasirahaa joka haviaa jollekin ita-Eurooppalaiselle tilille, kun matkasta vasyneena paaset osoitteeseen niin siella asuukin omistaja. Monessa tapauksessa se osoite on ollut parkkipaikka. Mm. homeawayn sivuille oli hakkeroitu. t.usalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vielä. Itse matkustin viime toukokuussa Nykiin ja ostin liput tammikuussa momondon kautta ja 450 menopaluu finnairilla, suorat lennot joten ole kärsivällinen vielä ja odota :-)

Vierailija
24/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varasin parisen kuukautta sitten Finskin suorat lennot Nyciin ensi maaliskuuksi. Hinta 515€ per nuppi. Eli kyllä sä halvemmallakin löydät ne lennot. 

Vierailija
25/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:28"]

Kato Momondosta, se kerää kaikkien varaussivujen (kuten Ebookers) hinnat.

[/quote]

Joo, momondo.fi on toinen hyvä hintavertailusaitti tuon vertaa.fi:n lisäksi.

Vierailija
26/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:22"]

Hulluilla päivillä on joskus kivoja tarjouksia.

[/quote]

Vähän riippuu. Kaveri sai ihan Finnairin omasta tarjouksesta kaukolennot 30 euroa halvemmalla mitä vastaavat lennot maksoi hulluilla päivillä. Lisäksi ei tarvinnut lähteä jonottamaan kukonlaulun aikaan ja jännittämään, että onko lippuja enää jäljellä kun pääsee tiskille asti.

Vierailija
27/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostariin lennot etelä- Afrikkaan 8 kk aiemmin. Itse asiassa kaksi viikkoa aiemmin olisi saanut halvemmalla. Mieheni tarkasteli hintoja sen jälkeen pitkään, ja hinnat oli korkeammat. Samat lennot nyt tonnin kalliimmat. Vaikea sanoa, mikä on optimi, riippuu kysynnästä. Elokuu on kyllä Euroopassa paras loma- aika. Me mennään jouluna, ja se on tietty suosittu. Etelä- Afrikassa alkaa silloin koulujen kesälomat.

Vierailija
28/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:22"]

Hulluilla päivillä on joskus kivoja tarjouksia.

[/quote]

Viime syksynä Hulluilla päivillä Nykin lennot maksoi 499 euroa ja se alkaa olla ihan kohtuullinen hinta. 

Vierailija
29/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma oon kuullu et liput on halvimillaan kolme kuukautta ennen lahtoa, tiistaina. Vaikka en ookaan ihan varma et mita toi tarkottaa, niin oottelisin silti. (Tosin, oon ite sellanen et en osaa ostaa lippuja kauheesti ennakkoon...)

Vierailija
30/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:09"]

Mitä kautta ap olet varaamassa? Varaa jostain, missä saat sekä lennon, että hotellin?

[/quote]

ebookersista katselin, sieltä saisi hotellejakin mutta ei meille sopivia ainakaan helposti näkynyt. Ajateltiin ehkä vuokrata joku yksityisen vuokraama asunto, vaikuttivat ihan hyviltä vaihtoehdoilta ja lähes puolet halvempia olisivat kuin katsomamme hotellit. Esim. homeaway ja wimdu antoivat kivoja tuloksia.

t. ap

[/quote] Varoituksen sana: USAssa on naytetty useampikin TVohjelma noista asunnon vuokraajista. Mainostavat halpaa ja pyytavat kasirahaa joka haviaa jollekin ita-Eurooppalaiselle tilille, kun matkasta vasyneena paaset osoitteeseen niin siella asuukin omistaja. Monessa tapauksessa se osoite on ollut parkkipaikka. Mm. homeawayn sivuille oli hakkeroitu. t.usalainen

[/quote]This is so true. Kaikki, mikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta jne. Jos olette menossa vain viikoksi, ottakaa hotelli, älkää riskejä. Itse vietän pitempiä aikoja, ja silloinkin hyvä hinta on noin 80 euroa/vrk/2hlö. Ja tämä tutulta vuokranantajalta. 

Lennot tuntuvat kyllä kalliilta. Itse olen maksanut korkeintaan 700 euroa. Varmasti jossain vaiheessa syksyä löytyy edukkaampia.Mutta jos on rahaa, niin anna palaa.

Vierailija
32/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:40"]

Ma oon kuullu et liput on halvimillaan kolme kuukautta ennen lahtoa, tiistaina. Vaikka en ookaan ihan varma et mita toi tarkottaa, niin oottelisin silti. [/quote]

Tiistai on just hyvä päivä varata. Viikon tylsin päivä tai jotain ;) Mut oikeesti on totta, että netistä ostettujen lippujen hinnat ovat kalliimmat maanantaisin ja perjantaisin. Enkä luottaisi torstaihinkaan.

Ap, en lähtisi nykypäivänä vuotta aiemmin lippuja enkä varsinkaan hotellia tilaamaan. Lennän suhteellisen paljon, kerran kuussa tai jotain, ja tämä on mun paras neuvo: odota vielä.

Oikein hyvää lomaa teille! :)

Nr 5

Vierailija
33/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin korkeintaan 500 € lennosta. 

Vierailija
34/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senator Krueger clarified in her press release that a rental violates the “Vacation Rental Ban Law” when:

a) the rental is in a permanent residential apartment building;
b) the building has three or more units; AND
c) the residential unit is being rented for less than 30 days.

Vierailija
35/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:03"]

2-3kk aiemmin on halvimmat hinnat! t. Flyben uusi emo :)

[/quote]

Milloin te menette lakkoon? Kun TES juuri hylättiin yhtiön hallituksessa, niin kai kohtaa alkaa lakkoilu...

Vierailija
36/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:59"]

Ei ole totta nykypäivänä tuo että mitä aikaisemmin ostaa enemmän säästää. Lentolipuille on tietty optimiaika milloin saa parhaan hinnan, ei liian aikaisin eikä liian myöhään. Yleensä riippuu kyseisen lennon varausasteesta, joten sitä on mahdoton ennakoida ellei ole töissä jossain missä pääsee amadeus-varausjärjestelmään katselemaan vapaiden paikkojen määrää ...

[/quote]

Täältä näkee jäljellä olevat paikat, tosin vain noin 3 kk ennen lentoa:

http://www.flightstats.com/go/FlightAvailability/flightAvailability.do

Vierailija
37/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, eipä ollut tullut mieleenkään että yksityisesti vuokraaminen on New Yorkissa laitonta! :O

No ehkä ei sitten siihen ruveta..

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän