Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka viettää Työtöntä tammikuuta, vieläkö työelämä kiinnostelee?

Vierailija
14.01.2024 |

Sunnuntai- iltana mä en kaipaa työtä, ei, e-en kaipaa työtä, en en... (Sanna Voutilaisen laulua mukaillen, huumori sijansa saakoon🤗)

Miten muut jotka vietätte työtöntä tammikuuta, vieläkö huvittaa palata entisiin tapoihin, työn orjaksi, vai joko tuntuu että kaikki on yhteiskunnalle annettu mitä on antaa?

Täällä nelikymppinen nainen joka tehnyt jo henkisen päätöksen ja jättänyt itsensä "eläkkeelle" ilman virallista eläkkeellesiunausta toki vielä.

Työelämä sopii ehkä paremmin nuoremmille tänä päivänä, valtaosa meistä konkareita jo 35- 40 vuotiaina kypsiä eläkkeelle tai pitkään työttömyyteen

Mitä mietteitä muilla työttömille, jatkuuko työttömyys tammikuun jälkeenkin?

N40, jo toista kertaa työttömällä tammikuulla

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän tänä vuonna työnantajan päätöksellä työtöntä helmikuuta. Alkulamaannuksesta toettuani olen ajatellut viettää sen Kanarialla. Kukaan ei kuitenkaan palkkaa yli viisikymppistä kuukaudeksi töihin.

Vierailija
2/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Vielä kun pääsisi töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nuori eläkkeelle

Vierailija
4/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostele enää. Tai siis ei ole kyllä aikomustakaan työttömäksikään jäädä, mutta perustan tässä alkuvuonna yrityksen, menee sitten syteen tai saveen.

Vuosi työnhakua riitti minulle. Siitä touhusta on jäänyt päällimmäiseksi fiilikseksi "pitäkää tunkkinne".

Vierailija
5/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa! Jos motivaatiota voisi mitata mittarilla, se näyttäisi huippu lukemia. Harmi, ettei työnantajilla vain sellaista ole. 

Vierailija
6/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostele vähääkään. Mutta aloitan osa-aikatyön helmikuussa et saan rahaa tarpeeksi, mutten kuitenkaan tapa työttömänä löytynyttä elämäniloani liialla raatamisella. 

Vierailija
7/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin aikani niitä 100 000 työpaikkaa jotka peke lupasi mutta sanottiinkin että eikun se oli painovirhe. Piti olla -100 000. 

Vierailija
8/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mailla halmeilla vapaata työtä 55-vuotiaalle miehelle. Se on kuule lähdettävä Pattayalle säästämään helmikuuksi.

Vierailija
9/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mailla halmeilla vapaata työtä 55-vuotiaalle miehelle. Se on kuule lähdettävä Pattayalle säästämään helmikuuksi.

Ihan sama täällä. Vuoden olen jo ollut työttömänä IT-alalta. Tuon vuoden aikana laitoin n. 250 työhakemusta, kerran pääsin haastatteluun, töihin en silloinkaan päässyt. Pattayalle minäkin helmikuussa.

Vierailija
10/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko viettää kun ei töitä ole löytynyt. Keskiviikkona pitää mennä leikkaukseenkin niin eipä sitä taida sen jälkeen heti työkykyinen ollakaan.

Vierailija
11/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut töissä lähes 40 tammikuuta, mutta nyt pari tammikuuta työttömänä. Täytän tänä vuonna 64v ja aivoverenvuodonkin sairastin vuosi sitten. En enää hirveästi hingu töihin, mutta menen kyllä, jos joku palkkaa. 

Vierailija
12/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sitä on olla, ei kukaan palkkaa 32-vuotiasta. Olis kiva jos joku iltalehti tekis juttua et työnantajat ei palkkaa työttömiä työkykyisiä ja miksi ei? 

Vierailija
13/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nauttia vielä tästä kun pystyy. Voi olla viimeinen tammikuu työttömänä.

Kunhan uudet lait alkavat jyllätä, kuten se että työnantaja pääsee venkuloista eroon, niin pelkäämpä että minutkin tullaan hakemaan kotoa töihin.

Vierailija
14/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei. Ei tarvitse, sillä majoitan 8 thaimaalaista marjanpoimijaa ja 3 kazakstanilaista lumenlapioijaa. Saan vuokratuloja heiltä, töitä ei tarvitse tehdä.

Vierailija
15/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut tuollaista optiota. Varteenotettava uuden vuoden lupaus ensi vuodelle.

Vierailija
16/16 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2018 aloitin työttömyyden ja samalla polulla vielä. Työkkäristäkään ei ole soitettu 2021 jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän