Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko harrastanut seksiä exäsi kanssa?

Vierailija
19.08.2021 |

Ite en oo.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran olen ottanut suihin exältäni kun se on ollut niin surkeana, ja mulla on huono omatunto kun olin jättänyt hänet. Muuhun en ole suostunut koska olen uudessa suhteessa, ja seksi exän kanssa ei muutenkaan ollut niin kummoista.

Olen muutaman kerran hoitanut meidän yhteistä koiraa joka on muuten exälläni. Hoitopalkkioksi olen saanut suihinoton. . Ihan hyvä koiranhoitopalkkio näin puutteessa elävälle sinkkumiehelle.

Itse asiassa olen saanut eromme jälkeen häneltä kaksi kertaa enemmän suihinottoja kuin mitä sain sen yhteisen kolmen vuoden aikana yhteensä.

Vierailija
42/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmenkin exän kanssa muistellut menneitä. Erään heistä useammankin kerran. Jos se toimii ja molemmilla on sellainen tilanne että pystyy, niin mikäpä ettei.

Kyllä vanha suola janottaa kovastikin. Yhden exän kanssa ensin nähtiin aina vakihoitona kun seksi upeaa. Lopulta palattiin takaisin yhteen ja nyt ollaan naimisissa. Enää ei siis muisteluita muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Seurusteltiin ensin ~4vuotta ja erottiin, oltiin pari vuotta erossa ja palattiin yhteen. Koska edelleen ollaan yhdessä ja meillä on seksielämä, niin kai voisi sanoa että harrastan edelleen seksiä exäni kanssa.

Vierailija
44/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Eikös se niin mene, että yhtä kertaa ei edes lasketa ja kymmenestä kerrasta aina nollaantuu...

Vierailija
45/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En todellakaan. Ei kävisi edes mielessä, M50

Vierailija
46/52 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä exän kanssa klikkasi sängyssä jotenkin ihan eri aaltopituudella vs muut ihmiset. Hän sai minut sellaiseen orgsmitulvaan etten ole vastavaa saanut kokea. Muista syistä se ero tuli. Nyt kesän lämmöissä näin hänet sattumalta baarissa ja käytiin kaikkea kivaa menneestä läpi, vailla mitään katekruuksia. Ilta päättyi luonani viinilasiin ja hän jäi yöksi sohvalle.  Jonkin ajan päästä sanoin, että voi nukkua vierellänikin sängyssä jos hauaa, mieheni oli poissa. 

Aamulla vähän tottumuksesta kierähdin hänen kainaloonsa ja olimme lähekkäin, tunsin sen kovettuneen kalun reittäni vasten ja sanaakaan sanomatta rakastelimme pitkään ja hartaasti. Laukesin hänelle moneen kertaan ja tuntui vaan niin tuttavallisen turvalliselta. Olemme samoissa merkeissä nähneet nyt senkin jälkeen ja hän on myös tuustunut nyxääni...tietää touhumme ja tykkääkin siitä.

Siis nykyinen kumppanisi tietää että harrastat seksiä exäsi kanssa? Itse fantasioin tuosta jo vuosia sitten ja sain mielettömät kiksit, varsinkin jos sain nykyisen kertomaan ex miehestään. Heidän sex on ollut kuulemma hyvää.

Vierailija
47/52 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet paskantamisen jälkeen survoa tuotoksia takaisinpäin?

Vierailija
48/52 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin liian vaikea kysymys ymmärtää???

Vierailija
49/52 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kokeilleet paskantamisen jälkeen survoa tuotoksia takaisinpäin?

Ikävä kuulla, että aikaisemmat suhteesi ovat olleet paskaa. 

Vierailija
50/52 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Itseasiassa pano tuntui paljon paremmalta kuin silloin kun oltiin vielä kimpassa.

Vierailija
51/52 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdesti parisuhteessa ja molemmissa tapauksissa on eron jälkeen päädytty sänkyyn ja seksi on ollut parempaa kuin suhteen aikana.

Vierailija
52/52 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä ennen kuin erottiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi