Ootko harrastanut seksiä exäsi kanssa?
Kommentit (52)
Yhden eksän kanssa ollaan päädytty sänkyyn joitakin kertoja eron jälkeen. Erosta aikaa jo n. 15 vuotta, ja molemmilla ollut luonnollisesti muitakin kumppaneita eron jälkeen. Nuo meidän väliset sekstailut on tapahtuneet silloin, kun kumpikin ollut sinkku ja puutteessa.
Meillä on aina ollut aika mutkattomat ja avoimet välit, eikä seksinkään jälkeen ole ollut millään tavalla kiusaantunut olo. Parisuhteeseen emme kuitenkaan keskenämme sovi.
Joskus oli lyhyt seksisuhde exän kanssa, sen jälkeen ei enää olla oltu yhteyksissä.
Olen ollut yhden exäni kanssa eromme jälkeen.
Ihme saivartelua suorien vastausten sijaan. Jos sinun myymäsi sininen auto maalataan myöhemmin punaiseksi, niin et ole ajanut punaisella autolla. Etkä sekstaillut exän kanssa, jos hän ei ollut exä.
Mä olen muutaman kerran ex-vaimon toiveesta käynyt päiväkahveilla.
m42
Lukemattomia kertoja. En edes alkaisi seurustelemaan henkilön kanssa ketä ei halua seksiä.
Erosta 2 vuotta ja yli 30 krt... Ollaan hyvissä väleissä vaikkei parisuhde toiminutkaan. Pääasiassa exä ehdottaa, vaikka on tällä hetkellä parisuhteessa. En valita, koska meidän molempien mielestä meidän välinen seksi parasta..
Muutaman kerran olen ottanut suihin exältäni kun se on ollut niin surkeana, ja mulla on huono omatunto kun olin jättänyt hänet. Muuhun en ole suostunut koska olen uudessa suhteessa, ja seksi exän kanssa ei muutenkaan ollut niin kummoista.
Kerran olin exän kanssa sängyssä sen jälkeen, kun olimme eronneet. Hän tuli luokseni käymään, setvimme vielä yhteisiä tavaroita ja joimme viiniä. Hän jäi yöksi, nukuimme samassa sängyssä ja se sitten johti seksiin. Olin itse halukkaampi ja vonkaamiseni meni kerrankin läpi, yhdessä ollessamme se ei mennyt. En minä exääni niin paljoa halunnut, mutta halusin seksiä lähinnä sen takia, jos se olisi jotenkin vahingoittanut hänen uutta suhdettaan. Uusi suhde alkoi, kun exä petti minua uutuutensa kanssa, asia selvisi minulle. Päädyimme eroon ja katkerana jättämisestä halusin tietenkin kostaa edes jollain tavoin. En tiedä, vahingoittiko seksimme exän uutta suhdetta, mutta toivottavasti sai edes kärsiä tunnontuskia ja salailun ahdistusta.
Nyt exä on eronnut tästä miehestä ja sairastellut vakavasti. Olemme jo yli kuusikymppisiä, enkä minä enää ole kostonjanoinen. Toki voisin ajatella, että minä voitin lopulta, mutta en enää ajattele. 30 vuotta sitten olisin voinut ajatella niin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin exän kanssa sängyssä sen jälkeen, kun olimme eronneet. Hän tuli luokseni käymään, setvimme vielä yhteisiä tavaroita ja joimme viiniä. Hän jäi yöksi, nukuimme samassa sängyssä ja se sitten johti seksiin. Olin itse halukkaampi ja vonkaamiseni meni kerrankin läpi, yhdessä ollessamme se ei mennyt. En minä exääni niin paljoa halunnut, mutta halusin seksiä lähinnä sen takia, jos se olisi jotenkin vahingoittanut hänen uutta suhdettaan. Uusi suhde alkoi, kun exä petti minua uutuutensa kanssa, asia selvisi minulle. Päädyimme eroon ja katkerana jättämisestä halusin tietenkin kostaa edes jollain tavoin. En tiedä, vahingoittiko seksimme exän uutta suhdetta, mutta toivottavasti sai edes kärsiä tunnontuskia ja salailun ahdistusta.
Nyt exä on eronnut tästä miehestä ja sairastellut vakavasti. Olemme jo yli kuusikymppisiä, enkä minä enää ole kostonjanoinen. Toki voisin ajatella, että minä voitin lopulta, mutta en enää ajattele. 30 vuotta sitten olisin voinut ajatella niin.
Oletko elänyt mun elämäni?! Melkeen just noin.
Pari kertaa, molemmat aika vahvasti alkoholin vaikutuksen alaisena. Ihan hauskaa on ollu, itse voisin lähteä vielä uudestaankin mutta exä on muissa aatoksissa.
Laivalla törmäsin nuoruuden seurustelukumppaniin... No, hyttiin ja vällyjen väliinhän se meni.. vanhoja muistellen.
Meillä exän kanssa klikkasi sängyssä jotenkin ihan eri aaltopituudella vs muut ihmiset. Hän sai minut sellaiseen orgsmitulvaan etten ole vastavaa saanut kokea. Muista syistä se ero tuli. Nyt kesän lämmöissä näin hänet sattumalta baarissa ja käytiin kaikkea kivaa menneestä läpi, vailla mitään katekruuksia. Ilta päättyi luonani viinilasiin ja hän jäi yöksi sohvalle. Jonkin ajan päästä sanoin, että voi nukkua vierellänikin sängyssä jos hauaa, mieheni oli poissa.
Aamulla vähän tottumuksesta kierähdin hänen kainaloonsa ja olimme lähekkäin, tunsin sen kovettuneen kalun reittäni vasten ja sanaakaan sanomatta rakastelimme pitkään ja hartaasti. Laukesin hänelle moneen kertaan ja tuntui vaan niin tuttavallisen turvalliselta. Olemme samoissa merkeissä nähneet nyt senkin jälkeen ja hän on myös tuustunut nyxääni...tietää touhumme ja tykkääkin siitä.
Olen harrastanut seksiä exän kanssa eron jälkeen vielä noin 4 kk. Oltiin jo muutettu erilleenkin, mutta yhteisen lapsen takia oltiin väleissä. Eron alussa puhuttiin paljon meidän suhteesta ja erosta, ja seksikin oli kivaa. Mutta itselle tuli aina jälkeen päin paha olo ja morkkis, erosta tuntui olevan vaikea päästä yli, joten tapaamiset piti lopettaa. Exä yritti vielä ruinata ja kertoi ihastuneensakin muhun uudestaan, vaikka alun perin eropäätös oli hänen. En suosittele seksiä exän kanssa, varsinkin, jos rankka ero. Siinä voi mennä pää pahemmin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
En minä exääni niin paljoa halunnut, mutta halusin seksiä lähinnä sen takia, jos se olisi jotenkin vahingoittanut hänen uutta suhdettaan. Uusi suhde alkoi, kun exä petti minua uutuutensa kanssa, asia selvisi minulle. Päädyimme eroon ja katkerana jättämisestä halusin tietenkin kostaa edes jollain tavoin. En tiedä, vahingoittiko seksimme exän uutta suhdetta, mutta toivottavasti sai edes kärsiä tunnontuskia ja salailun ahdistusta.
Sama tarina. Tosin aloitteet seksiin tuli exältä, mutta päätin olla niin v*ttumainen ihminen että tyydytin itseni ja annoin parastani ihan kostonhimon vuoksi. Itse olin onnellisesti sinkkuna ja exä uudessa suhteessa sen henkilön kanssa jonka kanssa petti minua.
Olen harrastanut kaikkien exien kanssa mutta sitten ne muuttuivat exiksi. Sen jälkeen en heidän kanssaan ole harrastanut. Sitähän sä kysyit.
Meilläkin oli ero, mutta sitten rupes jotenkin vanha suola ns janottamaan, joten ensin seksiä, ja kas sitten mentii takasin yhteen, ja siinä pysytty jo monta vuosikymmentä. Edelleen seksiä paljon ja se on NIIN hyvää ettei mitään väliä paremmasta! Molemmilla oli muita silloin eronaikaan, mm. edellisen exän kanssa, mutta se siitä.
Eli jatkuvaa seksiä sitten exän kanssa! Hyvä oli päätös ja rakkautta ja välittämistä enemmän kuin ikinä.
Kyllä eron jälkeen useasti. Nyt ei olla 3 kuukauteen, vaikka haluaisin. Olemme molemmat sinkkuja