Ostin tällaisen mekon - mitä tykkäätte?
Kommentit (72)
Ihana mekko. Ei sopisi minulle, mutta varmasti kaunis sellaisen päällä jolla on samantyyppinen kroppa kuin kuvan mallilla.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:01"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:44"] Vitun ruma [/quote] Taidat itse olla :D [/quote] Eli mielipide kelpaa ainoastaan jos se on tyyliä "Ihana!!" , "Siiz vähänx ihq!!!" etc. Jos jonkun mielestä kyseinen rääsy on ruma, mauton tms niin mielipiteen esittäjä onkin itse näitä? Miksi kysytte mielipiteitä jos vain kehuskelut kelpaa? [/quote] Minusta tuo arvosteleva kommentti on brutaali ja todellista white trash -mentaliteettia edustava. Saa toki olla sitä mieltä, että kolttu on ruma, mutta kiroilevat etuliitteet saavat minut ajattelemaan, että kirjoittaja on itse sohvalla makaava tupakkaa polttava ja kaljaa juova pulloposki. Saman asian voisi hienostuneemmin sanoa, esim. että en pidä, on liian kimaltava omaan makuun tai joku muu järkevä perustelu. "Vitun ruma" on vaan niin ala-arvoista kieltä, että halveksin sellaisella tavalla mielipiteensä esittänyttä. [/quote] Ai? Tämmöisessä keskustelussako pitää sitten alkaa hienosteleen ja käyttäytymään kuin paraski Prada liikkeen myyjätär? On aivan sama millainen vastaus on, se on silti mielipide! Kaikki eivät hienostele, eivät hörpi teetä pikkurilli pystyssä, eivät kuljeksi korkkareissa joka paikkaan. Annetaanko heidänkin kertoa mielipiteensä omalla tavallaan, ilman että heti pitää olla haukkumassa wt:ksi tms?! Luuletko olevasi kovinkin hieno ja ylevä ihminen kun kirjoitit noin? Sori, mun silmissä olet vain mielikuvituss snobi joka kuvittelee olevansa hienompi kuin onkaan.
[/quote]
Ai että kun ei tehosta mielipidettään sanalla vittu, niin se on hienostelua? hahahaha, ei jeesus mikä akka.
[/quote] Ja jos käyttää sanaa vittu mitä olet varmasti itsekin käyttänyt jopa toisesta ihmisestä, on wt? Ja käytät tuntemattomasta ihmisestä nimitystä akka, et sinäkään taida ihminen parhaimmasta päästä olla. Juntti!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:44"] Vitun ruma [/quote] Taidat itse olla :D [/quote] Eli mielipide kelpaa ainoastaan jos se on tyyliä "Ihana!!" , "Siiz vähänx ihq!!!" etc. Jos jonkun mielestä kyseinen rääsy on ruma, mauton tms niin mielipiteen esittäjä onkin itse näitä? Miksi kysytte mielipiteitä jos vain kehuskelut kelpaa?
[/quote]
Minusta tuo arvosteleva kommentti on brutaali ja todellista white trash -mentaliteettia edustava. Saa toki olla sitä mieltä, että kolttu on ruma, mutta kiroilevat etuliitteet saavat minut ajattelemaan, että kirjoittaja on itse sohvalla makaava tupakkaa polttava ja kaljaa juova pulloposki.
Saman asian voisi hienostuneemmin sanoa, esim. että en pidä, on liian kimaltava omaan makuun tai joku muu järkevä perustelu. "Vitun ruma" on vaan niin ala-arvoista kieltä, että halveksin sellaisella tavalla mielipiteensä esittänyttä.
[/quote] Tulihan se wt-kortti sieltä! Sinä yli-ihminen et varmaan koskaan ole sanonutkaan sanaa vittu saatika sitten kirjoittanut nettipalstalla.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:20"]Vittu oli jännä sana lapsena ja teininä. Aikuiset eivät sitä käytä.
[/quote]
Sanoo kuka?!
Olitpa sinä, hienosteleva juntti mitä mieltä tahansa, niin mun mielestä toi ap:n mekko on ihan VITUN ruma myös! Näyttää joltai yöpuvulta ja on kyl niin VITUN ruma, et johan täs ihan aamupahoinvointia alkaa pukkaamaan!!!
[/quote]
Jonne hei nyt nukkumaan.
[/quote] Jonne on mies. Kirjoittaja tuskin oli. VTUN Akka!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:18"]Ei paha. Tyylikäs.
Tuolle "Vitun rumalle" sanoisin, että mekko on hyvän näköinen, hyvän maun mukainen, ei liian huomiota kerjäävä, joten pitää olla kyllä melkoisen katkera ja kateellinen tolvana, antaakseen tuollaisen arvion. Ja tottakai perustelut puuttuivat, kuten aina.
[/quote] Aijaa, olen kateellinen mekolle? :D Voisin itse kantaa tuollaista mekkoa, vaan kun en pidä. Jos ei tykkää, on kateellinen? Kerropa jokin asia, vaikkapa ruoka josta et pidä, oletko sille kateellinen?
Kuvottava mekko. Voisi nähdä huoran päällä, mutta sitä sinä ap taidat ollakin :)
Paskan näkönen mekko! Hirveen ruma paska. Huorat tykkää
Kaunis, mutta mitä väliä, mitä muut mekosta ajattelevat. Itse ostan vaatteita, mistä tykkään, eikä tulisi mielenkään alkaa niitä tänne linkittämään ja kysymään muiden mielipidettä. Toki tämä vauvapalsta on täynnä huonolla itsetunnolla varustettuja naisia, jotka haluavat kuulla mielipiteitä vauvojen nimistä aina tapailemiensa miehien etunimiin.
Hyi vittu! Saakelin ruma niinkuin kantajansakin!
Nyt kyllä tuli oksennusrefleksi. Taidanpa jatkossa katsella vain omia mekkojani. Ne kun ovat hieman korkeampaa tasoa, laatua sekä kalliita :(
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:20"]Vittu oli jännä sana lapsena ja teininä. Aikuiset eivät sitä käytä.
[/quote] Mutta silti käytät sitä itsekin. Huomasitko, käytit lauseessasi sanaa VITTU!! ViTUN teini! ViTUN wt!!!