Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee kotitöitä eikä avusta lastenhoidossa

Vierailija
13.08.2023 |

Mutta miksi ihmeessä tekisikään, jos käy töissä. Kotona oleva hoitaa kotona olevat lapset ja kodin, töissäkäyvä hoitaa kassavirran perheen elättämiseksi ja tulevaisuuden varmistamiseksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tuollainen mies ei tee kotitöitä silloinkaan kun puoliso palaa työelämään.

Tuollainen mies ei tee kotitöitä tms siksi ettei hänen tarvitse.

Vierailija
2/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti syntyvyys laskee kunnolla. Niin, että vain kunnon perheestä ja kodista huolehtivat perheenisät pääsevät lisääntymään.

Nykyäänkin näkee likaa sellaisia tyypillistä mammanpoikia isinä. Eli juuri sen kaltaisia kuin juuri luettelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistelen, että mun mies olisi just tollainen isä. Ei tee nytkään mitään kotitöitä pyytämättä, ja keskittyy vaan omiin töihinsä ja golfiin.

Sen takia olenkin haudannut lapsihaaveet hänen kanssaan ja pohdin eroa, mutta löytäisikö koskaan hyvää miestä tässä iässä, jolla samat arvot ja tulevaisuuden toiveet.

Vierailija
4/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti syntyvyys laskee kunnolla. Niin, että vain kunnon perheestä ja kodista huolehtivat perheenisät pääsevät lisääntymään.

Nykyäänkin näkee likaa sellaisia tyypillistä mammanpoikia isinä. Eli juuri sen kaltaisia kuin juuri luettelit.

Tämä. Ja tämä onneksi myös tapahtuu, hitaasti, mutta varmasti.

Saa nämä pojat olla ilman naisia ja lapsia. Itse heittäisin tuollaisen ulos jo seurusteluaikana.

Vierailija
5/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VelaN40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja tämä onneksi myös tapahtuu, hitaasti, mutta varmasti.

Saa nämä pojat olla ilman naisia ja lapsia. Itse heittäisin tuollaisen ulos jo seurusteluaikana.

Ai oikein saadaan, oikein ilolla olen yksin.

Vierailija
6/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistelen, että mun mies olisi just tollainen isä. Ei tee nytkään mitään kotitöitä pyytämättä, ja keskittyy vaan omiin töihinsä ja golfiin.

Sen takia olenkin haudannut lapsihaaveet hänen kanssaan ja pohdin eroa, mutta löytäisikö koskaan hyvää miestä tässä iässä, jolla samat arvot ja tulevaisuuden toiveet.

Muillekin epävarmoissa suhteissa oleville. Nainen pärjää kyllä yhden lapsen kanssa. Pyydä apua hätäkahvit&ruokakassi ryhmistä. Lasten saantia ei pidä jättää miehen varaan. Tuolta voi hakea spermaa itse toivomaltaan luovuttajalta päälle 600 euroon. Luovuttaja tilanne suorastaan erinomainen.

https://www.fertimedica.pl/en/

Faktoja: https://gameta.pl/en/treatment-of-infertility/insemination-with-donor-s…

Vierailija
7/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitset miehen? Varsinkin jos et välttämättä halua lapsia.

Vierailija
8/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on sovittu, että toinen tienaa rahaa ja toinen hoitaa perheen, on se periaatteessa ok. Ongelma kuitenkin syntyy, mikäli se rahaa tienaava lähtee suhteesta ja toinen jää tyhjän päälle. Maksaako hän muuten sinulle eläkettä nyt kun et voi itse sitä kartuttaa?

Vierailija
9/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus, meillä tekee se kotityöt joka on kotona, meillä on välillä aika erikoiset työajat ja jaksot, silloin kun toinen on kiinni töissä toinen tekee kotityöt tietekin, ja lapset osaa myös ja tekevät, yhteinen koti kaikille.

Vierailija
10/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa ne lapset on sitten tehty jos ei tuon miehen joka työssäkäynnin vuoksi ei AVUSTA lasten hoidossa?

Vierailija
11/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten erotaan pari-kolme vuotta sen jälkeen, kun vaimo on palannut työelämään, koska vaimo pääsee helpommalla kun elää keskenään lasten kanssa, eikä tule lisäksi miehen sotkuja, likapyykkiä ja joka päivä kerääntyvää katkeruutta siitä, että vapaa-aikansa äijä makaa sohvalla tai juoksee harrastuksissa ja illanvietoissa, muija hoitaa kaiken kotona ja siihen vielä tarhaanviemiset ja muut hommat, jotka silloin äitiyslomalla hänen kontolleen valuivat.

Vierailija
12/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan miehet ymmärtää ettei noin avuttomien prinsessojen kanssa kannata lisääntyä. Hyvä kun kerkiävät itsensä ehostamiselta edes syödä, saati hoitaa taloutta ja lapsia.

Vierailija
13/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaisuuteen en ota kantaa mutta lapsilla on oikeus isäänsä. Ei he ole mutään palikoita joita naisvihassa laiminlyödään.

Vierailija
14/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ne miehensä valitsee

Vierailija
15/15 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ne miehensä valitsee

Aika väsynyt. Kyllä mies on ihan itse vastuussa omista jälkeläisistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi