Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tällaisen mekon - mitä tykkäätte?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:22"]Mobiilissa ei näy?
[/quote]

Etpä mitään ole menettänytkään kun et tuota rumilusta näe!

Vierailija
22/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Laskeutuu kauniisti, on juhlava. Sopii coctailmekoksi hienompiin juhliin. Voisin itsekin ostaa tuollaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:01"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:44"] Vitun ruma [/quote] Taidat itse olla :D   [/quote] Eli mielipide kelpaa ainoastaan jos se on tyyliä "Ihana!!" , "Siiz vähänx ihq!!!" etc. Jos jonkun mielestä kyseinen rääsy on ruma, mauton tms niin mielipiteen esittäjä onkin itse näitä? Miksi kysytte mielipiteitä jos vain kehuskelut kelpaa? [/quote] Minusta tuo arvosteleva kommentti on brutaali ja todellista white trash -mentaliteettia edustava. Saa toki olla sitä mieltä, että kolttu on ruma, mutta kiroilevat etuliitteet saavat minut ajattelemaan, että kirjoittaja on itse sohvalla makaava tupakkaa polttava ja kaljaa juova pulloposki. Saman asian voisi hienostuneemmin sanoa, esim. että en pidä, on liian kimaltava omaan makuun tai joku muu järkevä perustelu. "Vitun ruma" on vaan niin ala-arvoista kieltä, että halveksin sellaisella tavalla mielipiteensä esittänyttä. [/quote] Ai? Tämmöisessä keskustelussako pitää sitten alkaa hienosteleen ja käyttäytymään kuin paraski Prada liikkeen myyjätär? On aivan sama millainen vastaus on, se on silti mielipide! Kaikki eivät hienostele, eivät hörpi teetä pikkurilli pystyssä, eivät kuljeksi korkkareissa joka paikkaan. Annetaanko heidänkin kertoa mielipiteensä omalla tavallaan, ilman että heti pitää olla haukkumassa wt:ksi tms?! Luuletko olevasi kovinkin hieno ja ylevä ihminen kun kirjoitit noin? Sori, mun silmissä olet vain mielikuvituss snobi joka kuvittelee olevansa hienompi kuin onkaan.

[/quote]

Ai että kun ei tehosta mielipidettään sanalla vittu, niin se on hienostelua? hahahaha, ei jeesus mikä akka.

Vierailija
24/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!! Valitettavasti vain tällaisen persjalkaisen pötkylän ( 99-80-95) päällä ei näyttäisi noin hyvätä. Mulla samantyylinen mekko mutta pitkillä hihoilla ja vähän pidempi

Vierailija
25/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!! Itselläni ei ole vartaloa, jolla voisin kantaa tuollaista mekkoa. Joskus kun voisinkin...

Vierailija
26/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:01"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:44"] Vitun ruma [/quote] Taidat itse olla :D   [/quote] Eli mielipide kelpaa ainoastaan jos se on tyyliä "Ihana!!" , "Siiz vähänx ihq!!!" etc. Jos jonkun mielestä kyseinen rääsy on ruma, mauton tms niin mielipiteen esittäjä onkin itse näitä? Miksi kysytte mielipiteitä jos vain kehuskelut kelpaa? [/quote] Minusta tuo arvosteleva kommentti on brutaali ja todellista white trash -mentaliteettia edustava. Saa toki olla sitä mieltä, että kolttu on ruma, mutta kiroilevat etuliitteet saavat minut ajattelemaan, että kirjoittaja on itse sohvalla makaava tupakkaa polttava ja kaljaa juova pulloposki. Saman asian voisi hienostuneemmin sanoa, esim. että en pidä, on liian kimaltava omaan makuun tai joku muu järkevä perustelu. "Vitun ruma" on vaan niin ala-arvoista kieltä, että halveksin sellaisella tavalla mielipiteensä esittänyttä. [/quote] Ai? Tämmöisessä keskustelussako pitää sitten alkaa hienosteleen ja käyttäytymään kuin paraski Prada liikkeen myyjätär? On aivan sama millainen vastaus on, se on silti mielipide! Kaikki eivät hienostele, eivät hörpi teetä pikkurilli pystyssä, eivät kuljeksi korkkareissa joka paikkaan. Annetaanko heidänkin kertoa mielipiteensä omalla tavallaan, ilman että heti pitää olla haukkumassa wt:ksi tms?! Luuletko olevasi kovinkin hieno ja ylevä ihminen kun kirjoitit noin? Sori, mun silmissä olet vain mielikuvituss snobi joka kuvittelee olevansa hienompi kuin onkaan.

[/quote]

Ai että kun ei tehosta mielipidettään sanalla vittu, niin se on hienostelua? hahahaha, ei jeesus mikä akka.
[/quote]

Lue tekstis ja mieti miksi vastasin miten vastasin. Eläkä suotta akattele, et sinäkää mikään ihmeellinen ilmestys ole. ;)

Vierailija
27/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

next

Vierailija
28/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu istui yllättävän hyvin, vaikka ei minullakaan todellakaan ole mikään mallivartalo. Tuo asu on aika paksua kangasta ja sen vuoksi kaikki läskit ei näy :)

Itsekin olen vähän persjalkainen, mutta mittasuhteet hyvät, koska jotenkin näytän hoikemmalta kuin olen tuossa puvussa. Ei olisi uskonut, ennen kuin laitoin sen päälle.

ap

Vierailija
29/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, romanttinen, koristeellinen, huomiotaherättävä. Vaatii seurakseen nätit korkkarit, iltalaukun ja laitetut hiukset. En laittaisi muita koruja kuin pienet korvikset.

Vierailija
30/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:20"]Vittu oli jännä sana lapsena ja teininä. Aikuiset eivät sitä käytä.
[/quote]

Sanoo kuka?!

Olitpa sinä, hienosteleva juntti mitä mieltä tahansa, niin mun mielestä toi ap:n mekko on ihan VITUN ruma myös! Näyttää joltai yöpuvulta ja on kyl niin VITUN ruma, et johan täs ihan aamupahoinvointia alkaa pukkaamaan!!!
[/quote]

Jonne hei nyt nukkumaan.

Vierailija
31/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha. Tyylikäs.

Tuolle "Vitun rumalle" sanoisin, että mekko on hyvän näköinen, hyvän maun mukainen, ei liian huomiota kerjäävä, joten pitää olla kyllä melkoisen katkera ja kateellinen tolvana, antaakseen tuollaisen arvion. Ja tottakai perustelut puuttuivat, kuten aina.

Vierailija
32/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kaunis, toisaalta ei. Vähän muistuttaa huippumuotia, mutta vähän myös amerikkalaista koulujen päättäjäismekkoa, joka pätkäisty poikki. Muista ASUSTAA  itsesi oikein, niin näytät tuossa kivalta.

Vierailija
33/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:06"]

Kaunis, romanttinen, koristeellinen, huomiotaherättävä. Vaatii seurakseen nätit korkkarit, iltalaukun ja laitetut hiukset. En laittaisi muita koruja kuin pienet korvikset.

[/quote]

Hei, kiitos tästä vastauksesta. Olin kokonaan unohtaa korvakorut. Ja mulla on tosi sopivat pienet timanttikorvikset tähän. Kiitti! Kunnon iltalaukkua en ole löytänyt. Sopivaa ei ole tullut eteen.

ap

Vierailija
34/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee etusivulle

Vierailija
35/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno. Tahtoisin nussia sinua tuo päällä. Siis sinun päällä. 

Vierailija
36/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:44"]

Vitun ruma

[/quote]

Taidat itse olla :D

[/quote] Jos haukun mekkoa rumaksi, enkä edes aloittajaa, olen itse ruma? Hieno logiikka sinulla.

Vierailija
37/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:44"]

Vitun ruma

[/quote]

Taidat itse olla :D

[/quote] Jos haukun mekkoa rumaksi, enkä edes aloittajaa, olen itse ruma? Hieno logiikka sinulla.
[/quote] Ja muutenkin todella lapsellista tuollainen "ITE OOT!!!!11!" jankkaus :)

Vierailija
38/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:51"]

Kaunis, mutta näyttää jotenkin oudon malliselta. Tai ehkä se johtuu vain tuosta mallista. (Siis mekkoa esittelevästä mallista.)

[/quote]

Olen vähän lyhyempi kuin tuo malli, joten mielestäni istuu mulla paremmin :)

ap
[/quote] Eiklhän malleilla kuitenkin näytä paremmalta kaikki päällä kuin rumalla ja persjalkaisella ap:lla :)

Vierailija
39/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep puhelimella avatessa menee mobiilisivujen etusivulle

Vierailija
40/72 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:01"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:44"] Vitun ruma [/quote] Taidat itse olla :D   [/quote] Eli mielipide kelpaa ainoastaan jos se on tyyliä "Ihana!!" , "Siiz vähänx ihq!!!" etc. Jos jonkun mielestä kyseinen rääsy on ruma, mauton tms niin mielipiteen esittäjä onkin itse näitä? Miksi kysytte mielipiteitä jos vain kehuskelut kelpaa?

[/quote]

Minusta tuo arvosteleva kommentti on brutaali ja todellista white trash -mentaliteettia edustava. Saa toki olla sitä mieltä, että kolttu on ruma, mutta kiroilevat etuliitteet saavat minut ajattelemaan, että kirjoittaja on itse sohvalla makaava tupakkaa polttava ja kaljaa juova pulloposki.

Saman asian voisi hienostuneemmin sanoa, esim. että en pidä, on liian kimaltava omaan makuun tai joku muu järkevä perustelu. "Vitun ruma" on vaan niin ala-arvoista kieltä, että halveksin sellaisella tavalla mielipiteensä esittänyttä.
[/quote] Onneksi osaat arvostaa ihmisiä, jotka jankkaavat ite oota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän