Ostin tällaisen mekon - mitä tykkäätte?
Kommentit (72)
Paskaa paskaa paskaa. Harvinaisen huono maku sinulla, ap!
Taidan tuntea aloittajan :D Ylimielisistä ja muiden viesteistä vähättelevästä asenteesta tunnistin. Kun saavut tilaisuuksiin tuo päälläsi, saadaan kaikki ainakin makeat naurut. Ja voin heittää boolin ja suklaafonduen mekkosi päälle!
Vitun paska mekko! Ei voi muuta sanoa kun että helvetin ruma. Palauta mekko ettet nolaa itseäai enempää!
Hyihyihyi. Oletko levittämässä haarojasi huoramekkosi päällä perheellisille isille vai mikä kestää vastata?
Mallia on photoshopattu niin paljon, ettei voi livekunnosta arvioida. Photoshopattuna nätti, mutta vyötäröä on kiskottu sisään kynsin ja hampain mainoskuvassa. Mekko on hyvin selvästi photoshopattu mallin muovatun vartalon päälle, eli kyseessä saattaa olla leikkaukseltaan aivan järkyttävä pomppa tai sisään ommellut kurvit asettuvat vääriin paikkoihin. Sävyltään kiva, mutta pieni kiehkura kuosi saattaa saada näyttämään paksummalta livenä, jos mekko asettuu pätkääkään huonosti.
En tuon kuvan perusteella uskaltaisi ostaa, kun mekon ulkonäöstä ei ole kehdattu antaa edes todellista kuvaa, vaan on muokattu mahdollisimman imartelevan näköiseksi. Eri asia sitten, jos ap on päässyt sovittamaan ja koskettelemaan, eikä tuo mekko ole ihan must have johonkin tilaisuuteen, vaan on aikaa sählätä potentiaalisten palautuksien kanssa.
"Ei paha. Tyylikäs. Tuolle "Vitun rumalle" sanoisin, että mekko on hyvän näköinen, hyvän maun mukainen, ei liian huomiota kerjäävä, joten pitää olla kyllä melkoisen katkera ja kateellinen tolvana, antaakseen tuollaisen arvion. Ja tottakai perustelut puuttuivat, kuten aina. [/quote]
aijaa, olen kateellinen mekolle? :D Voisin itse kantaa tuollaista mekkoa, vaan kun en pidä. Jos ei tykkää, on kateellinen? Kerropa jokin asia, vaikkapa ruoka josta et pidä, oletko sille kateellinen?"
Meneekö sulla kauankin tuossa? Yritä nyt onneton päästä yli.
Mitäs täällä sama kirjoittaja toitottaa tuota paskaa varmaan kymmenen viestiä :D Läpinäkyvää!
Mihin tilaisuuteen hankit sen, ap? Tosi nätti mekko, juhlava ja vähän etninen tyyliltään. Se että se on harmaa (ainakin mulle näkyy harmaana) , tuo sopivasti asiallisuutta muuten aika koristeltuun kokonaisuuteen. Onnistuneesti! Voi kun voisin vielä käytätä tuollaista mekkoja, mutta olen jo liian vanha. Mihin asti sinulla tuo yltää, puoleen väliin reittä, vähän polven yläpuolelle vai mihin?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:19"]"Ei paha. Tyylikäs. Tuolle "Vitun rumalle" sanoisin, että mekko on hyvän näköinen, hyvän maun mukainen, ei liian huomiota kerjäävä, joten pitää olla kyllä melkoisen katkera ja kateellinen tolvana, antaakseen tuollaisen arvion. Ja tottakai perustelut puuttuivat, kuten aina. [/quote]
aijaa, olen kateellinen mekolle? :D Voisin itse kantaa tuollaista mekkoa, vaan kun en pidä. Jos ei tykkää, on kateellinen? Kerropa jokin asia, vaikkapa ruoka josta et pidä, oletko sille kateellinen?"
Meneekö sulla kauankin tuossa? Yritä nyt onneton päästä yli.
[/quote] No voi että koita sinä päästä yli siitä että kaikki eivät tykkää kaikista mekoista mistä sinä tykkäät. Missä menee kauan? Mä vastasin tolla viestillä toisen kerran tähän ketjuun. Se joka haukkyi aiemmin oli eri ihminen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:23"]Mitäs täällä sama kirjoittaja toitottaa tuota paskaa varmaan kymmenen viestiä :D Läpinäkyvää!
[/quote] Ja sinä otit ne tosissasi. Onhan täällä hauska provoilla kun jotkut mammat luulevat olevansa vielä nokkeliakin "Aaa nyt mä älysin ne on sama henkilö siis kui läpinäkyvää!!" Hahahaha.
Miksi tuollaisia pikkuhutsun mekkoja edes myydään. Hyiiii!