Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies suuttui?

Vierailija
19.08.2021 |

Kun tällä.palstalla moni mies on kertonut, miten on joutunut "tyytymään" parisuhteessaan, eli eivät ole saaneet sitä unelmien naistasn, niin kysyin omalta miesystävältäni, että onko hän joutunut "tyytymään" minuun. Jouduin tivaamaan asiaa pitkään, ja lopulta vastasi, että on. Arvelen, että.hänen "unelmien" nainen on hänen eräs FB ja IG "kaverinsa", nainen, joka on täysin erilainen, kuin minä. Kyllä, kauniimpi, hoikempi jne. Mieheni tykkää hänen kuvistaan ja kommentoi FBssä usein. Kyllä, olen stalkannut somessa.

No , eihän tuo kivalta tuntunut, kun mies tunnusti, että on joutunut ns tyytymään minuun, kun hän oli minun ns suuri rakkauteni. Tietyllä tavalla tunnustus oli kuin nyrkinisku palleaan, ja en tiedä enää, että voinko miestä aidosti enää rakastaa. Se on toinen tarina. Mutta ( myönnän, olin lapsellinen), sanoin miehen tunnustuksen jälkeen, että :"Eipä haittaa, olen minäkin sinuun joutunut tyytymään." Nyt minua ihmetyttää miehen reaktio asiaan: hän suuttui ja loukkaantui. Miksi? Miksi minun pitäisi pitää häntä spessuna , jos hän on vain "tyytynyt" minuun. Mies on ollut tosi loukkaantunut asiasta.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ( myönnän, olin lapsellinen), sanoin miehen tunnustuksen jälkeen, että :"Eipä haittaa, olen minäkin sinuun joutunut tyytymään." Nyt minua ihmetyttää miehen reaktio asiaan: hän suuttui ja loukkaantui. Miksi?

Tuossahan sanot sen itsekin: Olit lapsellinen. 

Tivaat ja tivaat asiaa, jotta saat miehen joko a) valehtelemaan tai b) kertomaan loukkaavan totuuden. Ja sitten otat siitä nokkiisi. Mies ritarillisesti yritti välttää tekemästä kumpaakaan, ja se ei kelvannut.

Vierailija
102/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUUTISTA. Taas takuuvarmoja vastauksia palstan katkerilta ulinaisilta. 

Jos sinulla olisi parisuhde, niin mitä pitäisit siitä, jos puolisosi kertoisi tyytyneensä sinuun?

Puoliso ei kertonut, ap jankutti ja jankutti, kukapa ei lopulta polttaisi päreitään ja sanoisi, että hyvä on sitten, kun et muuten lakkaa, tyydyin sinuun, onko nyt mielesi makea! Ap:n mies.

Mikä siinä on niin vaikeaa vastata: "Rakas, sinä olet mulle kaikista tärkein ja haluttavin." Siksikö, kun ei pidä paikkaansa?

Sivusta

Tämä satuhan ei sitä kerro, mutta luultavasti 10 ensimmäistä vastausta olivatkin tuollaisia, mutta ap jatkoi tivaamista, kunnes toisella paloi käpy ja antoi sen ainoan vastauksen, jolla tivaamisen sai loppumaan.

-myöskin sivusta

Voi sitä vastata heti: "En joutunut tyytymään. Sinä olet just se kenet olen halunnut." Onko se nyt niin vaikeaa miehen sanoa?

Miksi naiset haluavat kuulla valheita? Mitä ne heille antavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän