Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö petetylle kertoa totuus pettäjästä?

Vierailija
17.07.2023 |

1,5 vuoden parisuhde päättyi, toinen osapuoli olikin naimisissa. Mitä olette mieltä, pitäisikö tämän pettäjän vaimolle kertoa mitä aviomies on puuhaillut selän takana?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kertoa myös miehellekkin, kun vaimokkeet kirnmaavat vieraissa.

Vierailija
2/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mind your own business

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kenenkään parisuhteen laatua tietää? Tuossahan voi olla kyseessä vaikka avoin liitto, jolloin sivusuhteet ovat käypäsiä. Ihmettelen vain, miten on voinut jäädä moinen seikka huomaamatta? Mies ollut äärimmäisen taitava roolissaan? Tai sitten toinen niin ruusunpunaisissa laseissa, ettei ole huomannut varatun merkkejä? No, sattuuhan sitä.

Itse en menisi kertomaan, kun en taustoja tiedä sopimuksistaan.

Vierailija
4/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
5/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kenenkään parisuhteen laatua tietää? Tuossahan voi olla kyseessä vaikka avoin liitto, jolloin sivusuhteet ovat käypäsiä. Ihmettelen vain, miten on voinut jäädä moinen seikka huomaamatta? Mies ollut äärimmäisen taitava roolissaan? Tai sitten toinen niin ruusunpunaisissa laseissa, ettei ole huomannut varatun merkkejä? No, sattuuhan sitä.

Toisaata, jos on sovittu avoin liitto, niin silloinhan kertomisesta ei ole mitään haittaa.

Vierailija
6/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sivusuhteet ei ole mitenkään minulta pois. Voit tulla ihan vapaasti kertomaan, jos susta siltä tuntuu, minä en sitä pelastajaa tarvitse. Olen hyväksynyt mieheni vikoineen ja puutteineen päivineen.

Vierailija
7/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin. Jos pariskunnalla on avoin suhde, ei haittaa kumpaakaan osapuolta. Jos vaimo ei ole tiennyt, että mies pettää, teet palveluksen vaimolle. Hän saa sitten itse päättää mitä tekee tiedolla.

Jos petetty ei tiedä, hän elää suhteessa joka on valetta. Ihmisellä on oikeus saada tietoonsa jos kumppani pettää. Muutoin häneltä on viety itsemääräämisoikeus kun kuvittelee että puoliso on uskollinen eli elää valheessa siis kun ei tiedä totuutta

Vierailija
8/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sivusuhteet ei ole mitenkään minulta pois. Voit tulla ihan vapaasti kertomaan, jos susta siltä tuntuu, minä en sitä pelastajaa tarvitse. Olen hyväksynyt mieheni vikoineen ja puutteineen päivineen.

Ihan silkasta uteliaisuudesta: onko sulla sivusuhteita?

Vierailija
9/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaata, jos on sovittu avoin liitto, niin silloinhan kertomisesta ei ole mitään haittaa.

On muuten totta tuo. Se on niiin huvittavaa kun tuota älä kerro koska niillä voi olla avoin suhde mantraa täällä jotkut toistelevat. Sarjapettäjän logiikkaa.

Vierailija
10/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saat pettäjiltä sellaisia vastauksia, että "älä kerro" ja pelottelevat ties millaisilla seurauksella mikäli kerrot. Tämä on propagandaa, he vain pelkäävät joutuvansa itse vastuuseen ja että puoliso saa tietää :)

Haluavat myös uskotella avointen suhteiden olevan todella yleisiä, mitä ne eivät ole, sillä tutkimusten mukaan valtaosa ihmisistä suhtautuu aiempaa jyrkemmin uskottomuuteen

Vierailija
11/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten totta tuo. Se on niiin huvittavaa kun tuota älä kerro koska niillä voi olla avoin suhde mantraa täällä jotkut toistelevat. Sarjapettäjän logiikkaa.

Näinpä. Lisäksi voin sanoa, että jos on oikeasti avoin suhde, vaimo ei tule 1,5 vuoden jälkeen yllätyksenä.

Olen deittaillut useampaa oikeasti avoimessa suhteessa olevaa miestä ja heitä yhdistää aina sama piirre, vaimosta/kumppanista puhutaan avoimesti, kunnioittavasti ja rakastavasti.

Vierailija
12/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä persumies? Persut pettää aina.

Miten onnistuit vetämään politiikan tähänkin? Sinä olet se ongelma.

Vierailija
13/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä henkilökohtaisesti haluaisin tietää jos mies pettää. Pelkästään jo oman terveyteni takia. Suurin osa parisuhteista eivät ole avoimia. Ja jos tosiaan on avoin suhde niin eihän silloin häiritse jos panot tulee kertomaan että panin sun ukkoasi tai vaimoa.

Vierailija
14/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Aina. Velvollisuus. 

Vierailija
15/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan silkasta uteliaisuudesta: onko sulla sivusuhteita?

Ei. Olemme ulkoistaneet meidän parisuhteen seksin koska meillä on kummallakin on oikeus seksuaaliseen vapauteen, minun olla harrastamatta ja miehen harrastaa. 

Vierailija
16/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä persumies? Persut pettää aina.

Miten onnistuit vetämään politiikan tähänkin? Sinä olet se ongelma.

Käyttää tuota defenssinä kun omaa pitkäaikaista syyllisyyttään haluaa väistää.

Vierailija
17/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä henkilökohtaisesti haluaisin tietää jos mies pettää. Pelkästään jo oman terveyteni takia. Suurin osa parisuhteista eivät ole avoimia. Ja jos tosiaan on avoin suhde niin eihän silloin häiritse jos panot tulee kertomaan että panin sun ukkoasi tai vaimoa.

Sitä ei tiedetä kuinka moni parisuhde on avoin. Mekin olemme päätyneet sen salaamiseen. Kuten yllä jo sanoin minun kanssa saa tulla ihan avoimesti keskustelemaan. Esim nyt kiinnostaa suunnattomasti miten mies tuon oikein teki, että onnistui 1,5 vuotta salaamaan asian. 

Vierailija
18/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Totuus kirkastaa ja voi auttaa lopulta. Kriisien jälkeen.

Vierailija
19/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta toki tuokin, ja tuolloinhan vain kertoja itse joutuu...noloksi? Jotenkin sain aloituksesta sellaisen kuvan, että tarkoitus olisi laittaa mielensäpahoitus kiertämään toisaallekin.

Vierailija
20/120 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti puoliso sen miehensä tuntee, jos ei tuollaista huomaa. Tosin lehdissä on ollut juttuja vastaan jossa firtsutkin on onnistuttu puhumalla tekemään näkymättömäksi. :D