Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies suuttui?

Vierailija
19.08.2021 |

Kun tällä.palstalla moni mies on kertonut, miten on joutunut "tyytymään" parisuhteessaan, eli eivät ole saaneet sitä unelmien naistasn, niin kysyin omalta miesystävältäni, että onko hän joutunut "tyytymään" minuun. Jouduin tivaamaan asiaa pitkään, ja lopulta vastasi, että on. Arvelen, että.hänen "unelmien" nainen on hänen eräs FB ja IG "kaverinsa", nainen, joka on täysin erilainen, kuin minä. Kyllä, kauniimpi, hoikempi jne. Mieheni tykkää hänen kuvistaan ja kommentoi FBssä usein. Kyllä, olen stalkannut somessa.

No , eihän tuo kivalta tuntunut, kun mies tunnusti, että on joutunut ns tyytymään minuun, kun hän oli minun ns suuri rakkauteni. Tietyllä tavalla tunnustus oli kuin nyrkinisku palleaan, ja en tiedä enää, että voinko miestä aidosti enää rakastaa. Se on toinen tarina. Mutta ( myönnän, olin lapsellinen), sanoin miehen tunnustuksen jälkeen, että :"Eipä haittaa, olen minäkin sinuun joutunut tyytymään." Nyt minua ihmetyttää miehen reaktio asiaan: hän suuttui ja loukkaantui. Miksi? Miksi minun pitäisi pitää häntä spessuna , jos hän on vain "tyytynyt" minuun. Mies on ollut tosi loukkaantunut asiasta.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tarina sitten tällä kertaa sieltä psykiatrisen osaston kirjastotiloista.

Vierailija
2/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria aiheuttaa aina vain harmia, katsoo sitä mistä suunnasta tahansa. Tulenarka keskustelunaihe. Ehkä tämä aloitus saa ihmiset luopumaan moisesta hömpötyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja itsekeskeinen mies, joka haluaa ottaa, mutta ei antaa. Onhan se ikävää, että ei ole maailman keskipiste.

Vierailija
4/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse olet koko soppasi keitellyt, niele nyt sitä. 

Vierailija
5/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta parin kannattaa vaieta.

Vierailija
6/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tarina sitten tällä kertaa sieltä psykiatrisen osaston kirjastotiloista.

Se on sinun näkemyksesi, ja sinulla on siihen oikeus. Kyse on kuitenkin ihan oikeasta asiastaja tilanteesta. Joo, ei fiksua mutta kaikki meistä toimii joskus ei niin fiksusti. Ehkäpä toimintani kertoi vaan siitä, että pohjimmiltaan olenollit epävarma siitä että rakastaako mies minua oikeasti, ja onko yhtä rakastunut minuun, kuin minä häneen.

Vierailija
7/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppisukko. Ehkäpä ansaitsette toisenne.

Vierailija
8/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies haluaa , että sinäpalvot häntä, mutta hän itse saa samalla jahdata sitä unelmien naistaan. Tuo tunnustuksesi oli tosi iso kolaus hänen itsetunnolleen.

Miksi olet tuommoisen kanssa?

Vierailija
9/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies haluaa , että sinäpalvot häntä, mutta hän itse saa samalla jahdata sitä unelmien naistaan. Tuo tunnustuksesi oli tosi iso kolaus hänen itsetunnolleen.

Miksi olet tuommoisen kanssa?

Samaa mieltä. Miksi olet tuon miehen kanssa? Etsi mies, joka rakastaa sinua yhtä paljon, kuin sinä häntä.

Vierailija
10/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus on ettei pidä kysyä ellei halua kuulla vastausta.

Toisaalta, sinuna pohtisin sitä, että mies on kuitenkin kanssasi eikä tavoittelemassa "unelmaansa". Vähän sama kuin haaveilee lottovoitosta jotta voisi asua Italiassa rantahuvilalla, mutta on silti täysin tyytyväinen elämäänsä espoolaisessa rivarissa.

Vierailija
11/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä on parisuhde muutenkin terveellä pohjalla, jos alkaa tivailemaan toiselta oletko joutunut tyytymään minuun. Sellaista settiä sitten.

Vierailija
12/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pitää itsellään kaikki vaihtoehdot, ja on sitä mieltä, että on luojanöahja naisille, ja nyt sitä vtuttaa, kun sinun mielestä ei olekkaan.

Vierailija
13/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näkisi tuolla suhteella tulevaisuutta. En mitenkään suostuisi olemaan kumppanille se, jonka hän on paremman puutteessa huolinut. Yököttävä mies.

Vierailija
14/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies. Kaikki miehet ontämmöisiä, paitsi ne , jotka on saaneet sen unelmiensa naisen, eli tosi harva.

Vierailija
15/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en näkisi tuolla suhteella tulevaisuutta. En mitenkään suostuisi olemaan kumppanille se, jonka hän on paremman puutteessa huolinut. Yököttävä mies.

Jep, tämä. Ja vaikka suostuisitkin niin epävarmuus nakertaisi koko ajan

Vierailija
16/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUTISTA. Taas takuuvarmoja vastauksia palstan katkerilta ulinaisilta. 

Vierailija
17/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun näkemyksesi, ja sinulla on siihen oikeus. Kyse on kuitenkin ihan oikeasta asiastaja tilanteesta. Joo, ei fiksua mutta kaikki meistä toimii joskus ei niin fiksusti. Ehkäpä toimintani kertoi vaan siitä, että pohjimmiltaan olenollit epävarma siitä että rakastaako mies minua oikeasti, ja onko yhtä rakastunut minuun, kuin minä häneen.

Miksi sitten kirjoitit aloitukseen, että sinäkin olet joutunut tyytymään mieheesi? Syytät miestä samasta käytöksestä ja rehellisyydestä miten toimit häntäkin kohtaan.

Vierailija
18/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisiä, jotka pelkäävät niin paljon yksinoloa, että tyytyvät johonkin. Pääasia, että kunhan on joku, että ei tarvitse olla yksin. En halua ”jokua” elämääni enkä halua olla jonkun joku.

Vierailija
19/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinhän siinä varmaan tuleekin käymään, mutta onhan se tosi ikävää, kun mies on ollut ns. elämäni rakkaus. Olen varmaan ollut niin "sokea", että en ole tajunnut. Kyllä tässä nyt varmaan niin käy, että rakkaus kuolee, tai on jo kuollut, nyt täytyy vain yrittää selvitä ja kerätä voimia niin paljon, että pystyn miehen jättämään, ja jatkaa elämääni.

Vierailija
20/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kirjoitit aloitukseen, että sinäkin olet joutunut tyytymään mieheesi? Syytät miestä samasta käytöksestä ja rehellisyydestä miten toimit häntäkin kohtaan.

Luetun ymmärtäminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä