Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies suuttui?

Vierailija
19.08.2021 |

Kun tällä.palstalla moni mies on kertonut, miten on joutunut "tyytymään" parisuhteessaan, eli eivät ole saaneet sitä unelmien naistasn, niin kysyin omalta miesystävältäni, että onko hän joutunut "tyytymään" minuun. Jouduin tivaamaan asiaa pitkään, ja lopulta vastasi, että on. Arvelen, että.hänen "unelmien" nainen on hänen eräs FB ja IG "kaverinsa", nainen, joka on täysin erilainen, kuin minä. Kyllä, kauniimpi, hoikempi jne. Mieheni tykkää hänen kuvistaan ja kommentoi FBssä usein. Kyllä, olen stalkannut somessa.

No , eihän tuo kivalta tuntunut, kun mies tunnusti, että on joutunut ns tyytymään minuun, kun hän oli minun ns suuri rakkauteni. Tietyllä tavalla tunnustus oli kuin nyrkinisku palleaan, ja en tiedä enää, että voinko miestä aidosti enää rakastaa. Se on toinen tarina. Mutta ( myönnän, olin lapsellinen), sanoin miehen tunnustuksen jälkeen, että :"Eipä haittaa, olen minäkin sinuun joutunut tyytymään." Nyt minua ihmetyttää miehen reaktio asiaan: hän suuttui ja loukkaantui. Miksi? Miksi minun pitäisi pitää häntä spessuna , jos hän on vain "tyytynyt" minuun. Mies on ollut tosi loukkaantunut asiasta.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikkihan tavallaan joutuu tyytymään. Ihannepuoliso on ihanne, jotain mitään kukaan oikea ihminen ei voi olla. Mikäkin olisin ottanut mieluusti sairaan komean miljonäärin, jonka jahdilla paistatella päivää Monacossa. ”Tyydyin” suomalaiseen, aika tavalliseen insinööriin. Rakastan häntä silti koko sydämestäni, enkä muuhun vaihtaisi. Olen nainen.

No onko se komea miljonääri silloin ihannepuolisosi, jos et nykyistä puolisoasi häneen vaihtaisi?

Et ilmeisesti ole kovinkaan sitoutumiskykyinen, kun tuollanen kysymys tuli mieleesi.

Anteeksi mitä? Kysymys tuli mieleen ihan hänen kommentistaan. Hän sanoi miiljonäärin olevan hänen ihannepuolisonsa, mutta kuitenkin sen jälkeen totesi, ettei vaihtaisi nykyistä puolisoaan tuohon ihannepuolisoonsa. Minusta tuossa on jonkinlainen ristiriita.

Niin minustakin.

Eli kun setelinippu heilahtaa nenän edessä, niin samalla rakkaus roihahtaa.

Luuletko ihan oikeasti että kaikki haaveilevat joistain miljonääreistä? Ehkä vois tehdä hyvää herätä todellisuuteen.

En luule.

Vierailija
82/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lla ole oikeutta suuttua? On itse ihannekumppaninsa kanssa ja täysin rakastunut, mutta mies ei ole, vaan haikailee jonkun toisen naisen perään( jos kerta somessa seuraa ja kommentoi yms).

Kuka haluaisi olla tuommoisessa suhteessa? En minä ainakaan.

VÄÄRIN. Ei kertonut miehen olevan ihannekumppani, vaan suuri rakkaus, jota sitten pystyi loukkaamaan aika törkeällä tavalla. Mies saa käsittääkseni myös olla sosiaalisessa mediassa yhteyksissä kehen haluaa, sitä vartenhan se on olemassa.

Ja reaalimaailmassa saa olla yhteyksissä kehen haluaa, sitä vartenhan se on olemassa.😂

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en näkisi tuolla suhteella tulevaisuutta. En mitenkään suostuisi olemaan kumppanille se, jonka hän on paremman puutteessa huolinut. Yököttävä mies.

Mutta näinhän se todellisessa elämässä menee.

Naisille pitää valehdella päin naamaa, sillä niinhän he itsekin tekevät. Pitää olla sitä pilvilinnaa ja sitten ihana prinssi yksisarvisella ponillaan.

Vierailija
84/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lla ole oikeutta suuttua? On itse ihannekumppaninsa kanssa ja täysin rakastunut, mutta mies ei ole, vaan haikailee jonkun toisen naisen perään( jos kerta somessa seuraa ja kommentoi yms).

Kuka haluaisi olla tuommoisessa suhteessa? En minä ainakaan.

VÄÄRIN. Ei kertonut miehen olevan ihannekumppani, vaan suuri rakkaus, jota sitten pystyi loukkaamaan aika törkeällä tavalla. Mies saa käsittääkseni myös olla sosiaalisessa mediassa yhteyksissä kehen haluaa, sitä vartenhan se on olemassa.

Ja reaalimaailmassa saa olla yhteyksissä kehen haluaa, sitä vartenhan se on olemassa.😂

Sivusta

Niin?

Vierailija
85/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin mikäli mieheni kyselisi tuollaista kertaakaan, saati jankkaisi. Minä rakastan häntä enkä haluaisi ketään toista. Hänen kyllä pitäisi se tietää. Olenhan kertonut tunteistani sanoin ja teoin lukemattomia kertoja. Enkä ikinä kyselisi vastaavaa mieheltäni. Mielestäni tällainen käytös on todella epäkunnioittavaa ja hyvinkin kypsymätöntä. Olen siis nainen ja täysin ap:n miehen puolella, joka selvästi vain poltti päreensä.

Vierailija
86/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenköhän se mies sitten suuttui? Ei jaksanut jatkaa älytöntä keskustelua ja pisti luurit päähänsä? Niin minä olisin tehnyt. Ja se on sitten sitä tosi loukkaantumista kun ei jaksa mokoman pershäiriömuijan kanssa tyhjästä länkyttää.

T. Mies jolla onneksi on tervepäinen nainen.

Vierailija
87/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUUTISTA. Taas takuuvarmoja vastauksia palstan katkerilta ulinaisilta. 

Jos sinulla olisi parisuhde, niin mitä pitäisit siitä, jos puolisosi kertoisi tyytyneensä sinuun?

Puoliso ei kertonut, ap jankutti ja jankutti, kukapa ei lopulta polttaisi päreitään ja sanoisi, että hyvä on sitten, kun et muuten lakkaa, tyydyin sinuun, onko nyt mielesi makea! Ap:n mies.

Mikä siinä on niin vaikeaa vastata: "Rakas, sinä olet mulle kaikista tärkein ja haluttavin." Siksikö, kun ei pidä paikkaansa?

Sivusta

Vierailija
88/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla olisi parisuhde, niin mitä pitäisit siitä, jos puolisosi kertoisi tyytyneensä sinuun?

Puoliso ei kertonut, ap jankutti ja jankutti, kukapa ei lopulta polttaisi päreitään ja sanoisi, että hyvä on sitten, kun et muuten lakkaa, tyydyin sinuun, onko nyt mielesi makea! Ap:n mies.

Mikä siinä on niin vaikeaa vastata: "Rakas, sinä olet mulle kaikista tärkein ja haluttavin." Siksikö, kun ei pidä paikkaansa?

Sivusta

Seuraavaks olis tulle "Sinä et vastannut kysymykseen! Et siis halua sanoa, että tyydyit minuun" Ja sama lopputulos.

Vierailija
89/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Tämä satuhan ei sitä kerro, mutta luultavasti 10 ensimmäistä vastausta olivatkin tuollaisia, mutta ap jatkoi tivaamista, kunnes toisella paloi käpy ja antoi sen ainoan vastauksen, jolla tivaamisen sai loppumaan.

-myöskin sivusta

Vierailija
90/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mies suuttui siksi, että tajusi haaskanneensa osan elämästään parisuhteessa, jossa oli vain tyytynyt kumppaniinsa. Mikäli tämä tarina on totta, niin ainoa oikea ratkaisu kumpaakin osapuolta kohtaan on ero. Kenenkään ei pidä tyytyä, kuten kenenkään ei pidä myöskään joutua elämään toisen ylläpitämässä valheessa.

Vierailija
91/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Tämä satuhan ei sitä kerro, mutta luultavasti 10 ensimmäistä vastausta olivatkin tuollaisia, mutta ap jatkoi tivaamista, kunnes toisella paloi käpy ja antoi sen ainoan vastauksen, jolla tivaamisen sai loppumaan.

-myöskin sivusta

Voi sitä vastata heti: "En joutunut tyytymään. Sinä olet just se kenet olen halunnut." Onko se nyt niin vaikeaa miehen sanoa?

Vierailija
92/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

-myöskin sivusta

Voi sitä vastata heti: "En joutunut tyytymään. Sinä olet just se kenet olen halunnut." Onko se nyt niin vaikeaa miehen sanoa?

Mistä sinä tiedät, mitä hän on sanonut? Ehkä hän sanoi täsmälleen nuo sanat, mutta vastaus ei kelvannut ap:lle.

Vierailija
93/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikkihan tavallaan joutuu tyytymään. Ihannepuoliso on ihanne, jotain mitään kukaan oikea ihminen ei voi olla. Mikäkin olisin ottanut mieluusti sairaan komean miljonäärin, jonka jahdilla paistatella päivää Monacossa. ”Tyydyin” suomalaiseen, aika tavalliseen insinööriin. Rakastan häntä silti koko sydämestäni, enkä muuhun vaihtaisi. Olen nainen.

No onko se komea miljonääri silloin ihannepuolisosi, jos et nykyistä puolisoasi häneen vaihtaisi?

Et ilmeisesti ole kovinkaan sitoutumiskykyinen, kun tuollanen kysymys tuli mieleesi.

Anteeksi mitä? Kysymys tuli mieleen ihan hänen kommentistaan. Hän sanoi miiljonäärin olevan hänen ihannepuolisonsa, mutta kuitenkin sen jälkeen totesi, ettei vaihtaisi nykyistä puolisoaan tuohon ihannepuolisoonsa. Minusta tuossa on jonkinlainen ristiriita.

Niin minustakin.

Eli kun setelinippu heilahtaa nenän edessä, niin samalla rakkaus roihahtaa.

Luuletko ihan oikeasti että kaikki haaveilevat joistain miljonääreistä? Ehkä vois tehdä hyvää herätä todellisuuteen.

En luule.

Hohhoijaa. Mua aina ihmetyttää että minkälaiseen otantaan nämä tyypit perustavat naiskäsityksensä. Ajatellaan että siellä omalla koululuokalla oli vaikka 12 tyttöä, joista 3 oli heppatyttöjä; 2 hikipinkoa; 2 kovista; 2 vähän lapsellisia hömppäilijöitä; 3 älykköä. Meinaako joku oikeasti että jokainen noista 12 tytöstä aikuiseksi kasvaessaan olisi rahanahne bimbo? Miksi en jotenkin usko tätä...

Omalla luokallani jakauma oli jotakuinkin esimerkin kaltainen. Parin hömppäilijän ja yhden koviksen voisin kuvitella ehkä joskus teineinä unelmoineen kovatuloisesta komeasta kirurgista, mutta korkeintaan yksi (kovis) on enää henkisesti sillä tasolla. 5-6 luo itse uraa ja on pitkäaikaisessa suhteessa; 4 elää perheelämää; 1 on hieman syrjäytynyt.

Vierailija
94/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

-myöskin sivusta

No entä jos hän on joskus halunnut jonkun muunkin? Useimmat ihmiset ehtivät rakastua elämänsä aikana useammin kuin kerran. Useimmilla on jopa useita parisuhteita. Eikö se ole tärkeintä, mitä haluaa nyt ja tulevaisuudessa?

Vierailija
95/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

-myöskin sivusta

Jos se ei ole totta niin miksi pitäisi valehdella? Jotta toisen illuusio pysyy yllä samalla, kun itse tekee hiljaista sisäistä kuolemaa suhteessa, johon on vain tyytynyt?

Vierailija
96/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät seurustelusuhteet sulla. Onnea matkaan.

Vierailija
97/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen "joutuu tyytymään", koska vain kovimman markkina-arvon omaavat voivat valita suunnilleen mieleisensä. Useimmat tajuavat tämän eivätkä haikaile lottovoittojen perään, eli pelaavat niillä korteilla jotka on saanut.

Vierailija
98/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap ois vaan halunnut tietää kuka se stalkkauksen tuloksena löytynyt nainen on. Ja nyt sit ihme tivaamisellaan luulee saaneensa "oikean" vastauksen.

Mehän emme tiedä millainen miehen some käytös on.(kommentoiko paljonkin vai vaan tämän yhden kohdalla) Emmekä varsinkaan, kuka se paljon kauniimpi ja hoikempi nainen on ja miehen suhdetta häneen.

Itselläni on somessa yksi tuttu mies. Ja aina tykkäillään ja kommentoidaan toisen julkaisuja. Kyseessä on lapsuuden perhetuttu ja vanhempamme ovat edelleen yhteydessä. Kyseessä siis ihan oikea some-kaveri😂

Vierailija
99/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa nyt miehet vihdoinkin, että miksi mies suuttui? Olen sivusta seurannut, ja odottanut miesten kertovan, mutta kukaan ei uskalla näköjään kertoa.

Minä odotan....

typerä ämmä, joka hyppii silmille ja vittuilee. tarvitsetko lisää rautalankaa?

Vierailija
100/102 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen "joutuu tyytymään", koska vain kovimman markkina-arvon omaavat voivat valita suunnilleen mieleisensä. Useimmat tajuavat tämän eivätkä haikaile lottovoittojen perään, eli pelaavat niillä korteilla jotka on saanut.

Väärin. Ihmiset eivät "tyydy" kumppaniinsa, vaan rakastuvat ja kokevat, että juuri tämä ihminen on täydellinen kaikkine epätäydellisyyksineen. Oletettavasti on olemassa näitä laskelmoivia naisia (ja miehiä), jotka pyörivät näillä "markkinoilla" (missä ne lienevätkään). Olettaisin, että siellä on vain murto-osa naisista ja miehistä. Suurin osa ihmisistä toimii biologiansa ohjaamana ihan niinkuin ennenkin, eli naiset valitsevat kumppaninsa tietyin kriteerein (potentiaali, turvallisuus, ominaistuoksu, luotettavuus jne. nämä ovat osin tiedostamattomia) ja miehet tietyin kriteerein (joita en naisena tiedä). Eli kukaan ei tyydy. Sen vuoksi ap on järkyttynyt, koska hän on aloittanut suhteen sen oman täydellisen miehensä kanssa, mutta saa kuulla, että hän itse ei olekaan miehelleen täydellinen, vaan ainoastaan ajankulua paremman puutteessa. Se, miten ap on kiukutellut tai tivannut, ei poista sitä tosiasiaa, että hänen osaltaan suhteelta on ikään kuin pudonnut pohja pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän