Miksi mies suuttui?
Kun tällä.palstalla moni mies on kertonut, miten on joutunut "tyytymään" parisuhteessaan, eli eivät ole saaneet sitä unelmien naistasn, niin kysyin omalta miesystävältäni, että onko hän joutunut "tyytymään" minuun. Jouduin tivaamaan asiaa pitkään, ja lopulta vastasi, että on. Arvelen, että.hänen "unelmien" nainen on hänen eräs FB ja IG "kaverinsa", nainen, joka on täysin erilainen, kuin minä. Kyllä, kauniimpi, hoikempi jne. Mieheni tykkää hänen kuvistaan ja kommentoi FBssä usein. Kyllä, olen stalkannut somessa.
No , eihän tuo kivalta tuntunut, kun mies tunnusti, että on joutunut ns tyytymään minuun, kun hän oli minun ns suuri rakkauteni. Tietyllä tavalla tunnustus oli kuin nyrkinisku palleaan, ja en tiedä enää, että voinko miestä aidosti enää rakastaa. Se on toinen tarina. Mutta ( myönnän, olin lapsellinen), sanoin miehen tunnustuksen jälkeen, että :"Eipä haittaa, olen minäkin sinuun joutunut tyytymään." Nyt minua ihmetyttää miehen reaktio asiaan: hän suuttui ja loukkaantui. Miksi? Miksi minun pitäisi pitää häntä spessuna , jos hän on vain "tyytynyt" minuun. Mies on ollut tosi loukkaantunut asiasta.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Minä en näkisi tuolla suhteella tulevaisuutta. En mitenkään suostuisi olemaan kumppanille se, jonka hän on paremman puutteessa huolinut. Yököttävä mies.
Tämähän se. Senkun jatkaisi sen unelmamimmin jahtaamista, ei mulla olisi mitään mielenkiintoa olla siinä tiellä.
Suhteenne on nyt ohi. Kannattiko?
Trollihan tämä on, mutta aloituksen sadussa mies suuttui, koska av-mamma haastamalla haastoi riitaa. Muita kysymyksiä?
Sivusta: kertokaa nyt miehet, että miksi mies suuttui? Eihän miehellä pitäisi olla mitään syytä suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies. Kaikki miehet ontämmöisiä, paitsi ne , jotka on saaneet sen unelmiensa naisen, eli tosi harva.
Miksi naiselle sitten kelpaa tälläinen mies puolisoksi joka on parisuhteessa vain puolella liekillä? Meille on olemassa elämän aikana useita hyviä, oikeita kumppaneita. Osa viihtyy saman kanssa läpi elämän, joku vaihtaa toiseen suhteeseen. Osa kumppaneista on täydellisiä tietyissä elämänvaiheissa. Aika naivia kuvitella jotakin yhtä suurta elämän mittaista rakkaustarinaa. Kukaan ei omista ketään eikä onnen löytäminen ole kenenkään muun kuin oman itsensä vastuulla.
Sullapa kiva mies. Mikä näitä miehiä oikein vaivaa? Oisko paljon vaadittu ollut sanoo, että "sain mitä halusinkin eli sut rakkain" tms.???? Ihme ilkeilyä toiselle. Nyt on sitten kaikilla paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: kertokaa nyt miehet, että miksi mies suuttui? Eihän miehellä pitäisi olla mitään syytä suuttua.
No mieshän suuttui, koska paljastui, ja tajusi, että parisuhde- palvelut loppuu nyt, kun ap jättää, koska mies oikeasti haluaa jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
1. Miksi kukaan mies tietäisi jonkun toisen miehen ajatukset paremmin kuin joku nainen tai muusu? Ei ole mitään sukupuolitelepatiaa.
2. Aloitus on fiktiota.
3. Aloituksen tarinassa mies suuttui, koska kertoja oikein asiakseen haastoi riitaa tivaamalla niin kauan, kunnes sai haluamansa vastauksen voidakseen loukkaantua. Sellainen yleensä suututtaa.
Haluatko seuraavaksi kuulla, miksi metsästäjä ei tappanut Lumikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieshän suuttui, koska paljastui, ja tajusi, että parisuhde- palvelut loppuu nyt, kun ap jättää, koska mies oikeasti haluaa jonkun toisen.
No kyllä varmaan jätänkin, kunhan nyt ensin tpivun tästä järkytyksestä. Ei kannata olla naivi. Enkä tiedä enää, että onko oikeaa rakkautta, siis romanttista olemassa. Vaikea luottaa miehiin.
Ällö äijä. Ihan hyvä, että otit siltä turhat luulot pois. Ei ikinä muutenkaan saisi sitä haaveilemaansa eukkoa. In his Dreams only.
Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa. Hyvin hallitsit tilanteen.
Tottakai suuttui, kun sai alemmuuskompleksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä varmaan jätänkin, kunhan nyt ensin tpivun tästä järkytyksestä. Ei kannata olla naivi. Enkä tiedä enää, että onko oikeaa rakkautta, siis romanttista olemassa. Vaikea luottaa miehiin.
Nämä ulinaprovot ovat kyllä niin läpinäkyviä, että ei pitäisi vaivautua. Mutta kerro nyt huviksesi, millä tavalla tämän yhden miehen toiminta muutti käsitystäsi muista miehistä? Esimerkiksi isästäsi, veljestäsi, työkavereistasi jne.?
Ymmärsinkö oikein, että tämä mies olisi mieluummin parisuhteessa jonkun naisen kanssa, jota hän ei lainkaan tunne, mutta joka on kuvissa kauniimpi ja hoikempi kuin aloittaja?
Juu, lähtisin suhteesta saman tien, en haluaisi olla tämän miehen onnen tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies haluaa , että sinäpalvot häntä, mutta hän itse saa samalla jahdata sitä unelmien naistaan. Tuo tunnustuksesi oli tosi iso kolaus hänen itsetunnolleen.
Miksi olet tuommoisen kanssa?
Samaa mieltä. Miksi olet tuon miehen kanssa? Etsi mies, joka rakastaa sinua yhtä paljon, kuin sinä häntä.
Eihän tässä miehen rakkaudesta puhuttu mitään.
Aloittajasta saa sen kuvan, että hän on höpöttänyt ja tivannut vastausta tähän järjettömään kysymykseen mieheltä pitkään, lopulta mies on kyllästynyt ja tiuskaissut "joo", että pääsisi eroon koko tilanteesta.
Ja kun nainen heitti heti takaisin, että "niin minäkin olen tyytynyt sinuun", on mies todennäköisesti sitä mieltä, että nainen halusi häneltä tuon vastauksen, jotta pystyy kertomaan todelliset tunteensa avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies haluaa , että sinäpalvot häntä, mutta hän itse saa samalla jahdata sitä unelmien naistaan. Tuo tunnustuksesi oli tosi iso kolaus hänen itsetunnolleen.
Samaa mieltä. Miksi olet tuon miehen kanssa? Etsi mies, joka rakastaa sinua yhtä paljon, kuin sinä häntä.
Kyllä tuo miehen kommentti kertoo siitä ihan riittävästi. Jos oikeasti rakastaa, ei koe joutuneensa tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Miksi kukaan mies tietäisi jonkun toisen miehen ajatukset paremmin kuin joku nainen tai muusu? Ei ole mitään sukupuolitelepatiaa.
2. Aloitus on fiktiota.
3. Aloituksen tarinassa mies suuttui, koska kertoja oikein asiakseen haastoi riitaa tivaamalla niin kauan, kunnes sai haluamansa vastauksen voidakseen loukkaantua. Sellainen yleensä suututtaa.
Haastoi riitaa? Haluamansa vastauksen? Siis minä halusin vain tietää totuuden. Et ymmärrä meitä naisia yhtään, sen huomaa. Te miehet näköjään voitte olla naisen kanssa, vaikka oikeasti haluaisitte olla jonkun toisen kanssa. Uskon , että enemmistö naisista ei voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä on, mutta aloituksen sadussa mies suuttui, koska av-mamma haastamalla haastoi riitaa. Muita kysymyksiä?
Kyllä. Kaivoi verta omasta nenästään. Typerää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo miehen kommentti kertoo siitä ihan riittävästi. Jos oikeasti rakastaa, ei koe joutuneensa tyytymään.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Aloitus on fiktiota.
Hän tivasi sitä kysymystä, jotta pääsi itse suututtamaan toista. Kyllä monet tyytyy puolisoon ja pystyvät parisuhteessa olemaan, ei kaikki sitä täydellistä kumppania edes jaksa etsiä.
Jos sinulla olisi parisuhde, niin mitä pitäisit siitä, jos puolisosi kertoisi tyytyneensä sinuun?