Lue keskustelun säännöt.
Löytyykö av:lta KENDON harrastajia?
11.08.2008 |
Laji kiinnostaisi, mitähän maksaa suunnilleen treenit (peruskurssi) täällä pk-seudulla? Ilmeisesti varusteita ei tarvita aloittelijavaiheessa? Mikä lajissa kiehtoo sinua? Voiko suht rapakuntoinen aloittaa peruskurssilla, vai tuleeko heti rajat vastaan?
Kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla