G: Mikä valtaväestölle ominainen taito sinulta puuttuu?
Minä en osaa napsuttaa sormilla, en viheltää enkä iskeä silmää :/
Kommentit (52)
En osaa sukeltaa uima-altaan pohjaan. Kouluaikoina piti suorittaa jotain uintimerkkejä (uimakandidaatti?) ja homma tyssäsi aina siihen, kun olisi pitänyt sukeltaa renkaita altaan pohjalta.
En saa leukaa rintaan. En osaa kirjoittaa yhdys sanoja erikseen edes provoillessani... ;)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:08"]
Suuntavaisto. Olen joutunut kysymään kaupassa myyjältä, mistä pääsen pois.
[/quote]
Heh, sama juttu on käynyt mullakin.
En osaa sopeutua ihmisten seuraan, vaan mulle tulee fyysisesti paha olo jos joudun tekemisiin ihmisten kanssa, jotka ovat henkisesti kuin eri planeetalta.
En osaa hölkätä rytmissä vaan se menee sellaiseksi konkkelehtimiseksi. Jalkani ja käteni huitovat epätahtia ja hengästyn heti.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:34"]Mäkään en osaa kärrynpyörää, lapsenakin se meni aina vinoon ja jotenkin pelotti! Nyt mun pitäis opettaa se lapsille päiväkodissa enkä oo itekään koskaan oikein tajunnu miten se hyvin tehdään.
[/quote]
Siis hui. En minäkään ole koskaan varmaan edes uskaltanut kunnolla kokeilla edes kärrynpyörää. Edes lapsena. Kaikkea te opetatte :D
T. Arkajalka
Meikannu en oo ikinä, juonu alkoholia en oo ikinä (paitsi ehtoollisviini), autoa/mopoa yms. en oo ajanu ikinä, tanssinu en oo ikinä, baarissa en oo käyny ikinä, hiuksia en oo värjänny ikinä, mulla ei oo tatuointia, seksiä ollu vaan yhen ja saman miehen kanssa elämäni aikana, elokuvissa/teatterissa/ooppeassa/festareilla en oo käyny ikinä... ainiin, tässä kysyttiinkin taitoa.. heh, meni vähä ohi :)
En osaa lasketella. En osaa pelata pokeria.
En osaa tehdä nättiä lettiä. Ranskanletti vaikeampi kuin ydinfysiikka :-(
En osaa tehdä rusettia. Teen sen lasten version.
En osaa luontevasti käyttää veistä ja haarukkaa.