G: Mikä valtaväestölle ominainen taito sinulta puuttuu?
Minä en osaa napsuttaa sormilla, en viheltää enkä iskeä silmää :/
Kommentit (52)
Mäkään en osaa kärrynpyörää, lapsenakin se meni aina vinoon ja jotenkin pelotti! Nyt mun pitäis opettaa se lapsille päiväkodissa enkä oo itekään koskaan oikein tajunnu miten se hyvin tehdään.
En osaa napsauttaa sormia, tehdä takaperin kuperkeikkaa tai sanoa ärrää suomalaisittain, vaan sanon kurkkuärrän.
En osaa mitään naisellisia ehostamis -juttuja. Eli en osaa meikata, en tajua mistään lotioneista tuon taivaallista, en tehdä kampauksia enkä omaa yhtään tyylitajua.
En osaa aakkosia järjestyksessä. Tiedän kyllä kaikki kirjaimet, mutta en osaa sitä aakkosjärjestystä.
En osaa ajaa autoa. Ja pelkään smart-postilaatikkoja :D -22 v nainen Helsingistä
En osaa olla kilpailuhenkinen. Vihaan kilpailuja.
En osaa nauttia tämän sivuston keskustelupalstasta, vaan vedän ajoittain herneet nenään. Niinkuin nytkin kun ajattelen mitä tähänkin mahdetaan vastata.
Tää on tosi nolo.. En koskaan saa säilyketölkkejä auki. Osaan kyllä avata jotenkin sellaisella perinteisellä avaajalla, mutta markkinoilla on paljon "helpompia" vempaimia. En ymmärrä koskaan, että miten se avaaja pitäisi siihen asettaa ja sitten alkaa kiertämään siitä vivusta. Ainuttakaa tölkkiä en ikinä ole näin saanut auki. Viimeksi yritin puoli tuntia paputölkin kanssa, mutta ei onnistunut ja tölkki oli aivan muusina. Käyn paljon ystävillä ja sukulaisilla kylässä, olen yllättynyt miten harvassa nuo perinteiset avaajat ovat. Hävettää :(
En osaa jarruttaa luistimillla tai suksilla. Aurajarrutus tuottaa hankaluuksia ja olen todellakin muille vaaraksi.
En osaa soittaa mitään soitinta enkä tunne nuotteja. Ärsyttää! Ehkä asian voisi korjata, mutta just nyt ei ole mehuja.
En osaa ajaa autoa. Tosin tämä taidottomuus lienee yleistymässä,
Minulta puuttuu se tyhmyys.. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:58"]
En osaa meikata.
[/quote]
Karkeasti, noin puolet väestöstä ei ole edes kokeillut...
Olen herkkä eikä ole pokkaa pöyristellä asioita, kuten enemmistö sujuvasti turpaharmaana tekee:(
En osaa ajaa autoa ja polkupyörälläkään en ole ajanut pariinkymmeneen vuoteen. En ole Facessa ja muutenkin olen some-aktiivisuudeltani tosi heikko.
Suuntavaisto. Olen joutunut kysymään kaupassa myyjältä, mistä pääsen pois.
En osaa tehdä kuperkeikkaa, en eteen enkä taakse. Lapsena osasin ainoastaan taaksepäin, mutta nyt sekin taito on kadonnut. Myös kärrynpyörän teko on vaikeaa: osaisin tehdä ja olen osannutkin, mutta sen "aloittaminen" saa aikaan kauhun.