Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisuhteessa vai sinkku?

Vierailija
12.09.2014 |

Olen siis 25-vuotias nainen, joka on seurustellut 10vuotta erään ihanan miehen kanssa. Mies on kaikinpuolin täydellinen: komea, hauska, hyvää seksiä, luotettava jne. Mutta! Minä en koskaan ole saanut kokea oikeaa sinkkuelämää, pokata miehiä enkä mitään vastaavaa. Keväällä aloitin uuden työn, jossa työkaverini flirttailevat komeille miespuolisille työkavereillemme, pitävät hauskaa juhlissa ja päätyvät kosteille jatkoille. Minunkin silmääni on osunut eräs todella mukava ja komea mies, jonka kanssa flirtti on lennellyt suuntaan ja toiseen. Pettämään minusta ei olisi ikinä. Kertokaapas nyt naiset ruudun toisella puolen, että olenko ihan idiootti kun mietin edes täydellisestä suhteesta lähtemistä? Onko tämä vain jotain omituista fantasiaa sinkkuuden ihanuuksista? Miesystävälleni kerroin suoraan tunteistani ja epävarmuudestani, ja hän kiusasi minua leikkimielisesti, että olenko ihastunut työkaveriini. En tiedä. Mistä löydän lisää jännitystä elämääni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ajattelee, että pitää seurustella usean kanssa, jotta tietää mistä pitää oikeasti. Mutta mitä jos kymmenen kumppanin jälkeen toteat, että pidit siitä ensimmäisestä eniten, mutta hän on löytänyt uuden, eikä halua sinua enää, koska jätit hänet vain kokeilujesi takia?

Vierailija
2/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku seksilelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut monta vuotta sinkkuna ja puolestani kaipaan hirveästi parisuhdetta