Heräsikö X:n S päiväunilta juhlimaan tyttärensä nimiäisiä?
:D Ihan hellyytävän näköinen, mutta aika erikoinen asuvalinta...
Kommentit (22)
S on kyllä mies minun makuuni (ainakin ulkonäöllisesti)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:19"]
S on kyllä mies minun makuuni (ainakin ulkonäöllisesti)
[/quote]
Aivan! Tuon näköisiä miehiähän on aina näyttelijöinä brittidraamoissa, mutta yllätys yllätys, eipä heitä hirveästi sitten Lontoossakaan, saati pienemmissä kaupungeissa, vastaan kävele.
Ei hyvänen aika! Mitä se ketään haittaa, miten pukeutuu omiim kotona pidettäviin perhejuhliin ?
Meillä on lasten ristiäisissä ollut just sama meininki! Toinen vanhemmista on viimehetkiin kotivaatteissa ja kuvat niistä hetkistä ovat just parhaimpia. Ja ilman kenkiä on tämäkin mamma mennyt juhlakuviin, who cares?
Xenian perhe on kaunis ja varmasti edustavampi kuin monien muiden av- mammojen, jotka täällä jaksavat päivitellä toisten kotijuhlien pukeutumista. Meilläkin kodissa vietetyissä juhlissa juuri parasta on tuo rentous ja kiva yhdessäolo.
Kukin tietysti tyylillään, mutta ei mun mielestä rentoihin kotijuhliin kuulu alkumalja.
Mutta ihanan näköinen perhe ja suloinen tyttö.
:O No onpas kyllä! Ei tainnut olla hänelle mikään iso juhla? Usein näen heitä Porvoossa ja S pukeutuu kyllä kaupungillekin siistimmin...
Ne pukeutuu anyway ku 40-50 vuotiaat. Mikäköhän tuli tytön nimeksi :) Kai se jossain Porvoon lehdessä pian näkyy. Miten X voi edes kuvitella, että nimi pysyy salassa :o
ja nyt X on lisännyt sinne kuvan missä S:llä on kauluspaita! Sitä ei ollut aluksi. Ilmeisesti siis t-paitakuva oli ennen juhlia. Mutta kiinni jäit taas X, että luet tätä palstaa! :D :D
Ihan kiva paita, mutta missä sen alaosa oli? Housut, kengät...
Lisäksi vauvan asu ei sopinut äidin asuun ja siksi se vauvan hiuspanta oli tökerö.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:38"]
:O No onpas kyllä! Ei tainnut olla hänelle mikään iso juhla? Usein näen heitä Porvoossa ja S pukeutuu kyllä kaupungillekin siistimmin...
[/quote]
Nimiäiset eivät vielä ole sisällöllisesti kovin vakiintunut juhla, joten sen viettämistavat vaihtelevat kovasti perheittäin. Monille se ei oikeasti ole iso tai merkittävä juhla. Enkä ihmettele, kun tässäkin tapauksessa ilmeisesti nimi on annettu jo aikoja sitten ja ollut kaikkien tiedossa. Pönöttäminen saattaisi olla jopa koomista tuollaisessa tilaisuudessa. Siksi mielestäni pukeutumista ei voi verrata esimerkiksi ristiäisten pukeutumisetikettiin ja paheksua vaatevalintaa sitä taustaa vasten.
Onhan se näköjään vaihtanut paitaa, ekassa on ankkurikuvioinen t-paita ja toisessa jo valkoinen kauluspaita tms vedetty päälle :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:55"]Ihan kiva paita, mutta missä sen alaosa oli? Housut, kengät...
Lisäksi vauvan asu ei sopinut äidin asuun ja siksi se vauvan hiuspanta oli tökerö.
[/quote]
Miksi sen vauvan asun pitäisi sopia äidin asuun?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:49"]Vauvan nimi on Annabella
[/quote]
Faktaa? Mistä tiedät?
Siis ei hemmetti :D Kuka tai minkälainen ihminen tekee av:lle aloituksen toisen perheen nimiäisten vietosta tai oikeammin perheen isän t-paidasta?! Kuka myöntää, että on niin naurettava, jolla ei itsellään ole minkäänlaista elämää? Minulla on itselläkin pieni tyttö, seuraan Xenian blogia mutta hän ei todellakaan ole minulle nii merkittävä henkilö, että tekisin av:lle aloituksen hänen miehensä t-paidasta. lmeisesti jollekin ja jonkun elämälle on....... Pelottavaa, kun Xenia ei taida edes tuntea teitä. Kannattaisikohan hankkia elämä ihan reaalimaailmassa.
Kaunis perhe!