Hei rokotetta pelkäävä! Mistä lähteestä tietosi pääosin on lähtöisin, jonka takia pelkäät rokotetta?
Kärkkäisellä se on MV-lehti.
Onko se sinulla Seiska?
En tiennytkään, että ihmiset arvostavat Seiskaa ja MV-lehteä noin paljon
Kommentit (1369)
Molemmilta puolilta sukua (äidin ja isän) sama inha autoimmuunisairaus. Minulla toistaiseksi puhkeamatta. Huo
Äitini meni rokotteen jälkeen surkeaan kuntoon, ja lääkäritkin sitä mieltä, että johtui rokotteesta. Ei tee mieli kokeilla, saisinko taudin puhkeamaan piikillä, kun sairastettu korona ei sitä minulla laukaissut.
Vierailija kirjoitti:
Poiketen normaalista luin itseasiassa laaketieteelisia julkaisuja, tutkimuksia ja kuuntelin mita huipulla olevilla tiedemiehilla on sanottavaa.
Vedin omat johtopaatokset niista. Voi olla oikein voi olla vaarin. Mutta mita valia. Se on mun paatos.Tyhma kun oon. Tyoton, kouluttamaton ja kotirouva vai miten se meni.
Rokottamaton ja pelokaskin vielä. Mutta yhä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että leikkaussaleihin johdetaan lisähappea juuri siitä syystä, että että hapenottokyky kärsii maskin takia.
Onko totta? Muille työnantajille on sitten aikamoiset korvausvaatimukset tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ennuste pitää paikkansa että ajan kanssa KAIKKI rokottamattomat sairastavat taudin, niin tavallaan olen tyytyväinen, ehkä siperia opettaa joitakin tyhmimpiä heistä. Enkä halua ilkkua tällä, oma valinta se on.
Mikä ongelma on sairastaa tauti, joka on yleensä joko täysin oireeton tai lieväoireinen?
Olen niin luulotautinen, ettei pitäis olla mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan valtamediasta. Uutisista luin (HS, IS, IL), että rokote ei estä tartuntoja. Joten mutaatioita on odotettavissa koko ajan lisää ja lisää, ja rokotteet jäävät hyödyttömiksi joka tapauksessa. Suurin osa tartunnoista oireettomia. Lisäksi on uutisoitu rokotteen jälkeisistä kuukautishäiriöistä, pitkittyneistä kuumeiluista ja sydäntulehduksista, sellaiset sivuoireet ei houkuta.
Nythän on tullut nimenomaan ilmi useissa maissa, että juuri rokotetut tartuttaa rokottamattomiin sitä koronaa ja siksi rokottamattomat eivät haluakaan olla rokotettujen kanssa tekemisissä.
Myös valtamediassa uumoiltiin, että uskaltaako edes rokotepassilla päästää rokotettuja keskenään konsertteihin ym. tilaisuuksiin, koska hehän voivat tartuttaa koronaa toisiinsa.
Joten mitä hyötyä siis k-rokotteesta, joka vieläpä vammauttaa ja tappaa ihmisiä ja maskit ovat myös todella vaarallisia ihmisille ja varsinkin lapsille hapenpuutteen ja aivojen vaurioitumisen takia.
Maskin käyttäminen johtaa aivovaurioon? Ilmankos meillä on niin paljon aivovaurion saaneita kirurgeja ja muuta hoitohenkilökuntaa, jotka ovat tottuneet käyttämään maskeja ihan ennen koronaakin...
Jotain rajaa nyt näihin teorioihin.
Eiköhän heidän maskinsa ole hiukan parempilaatuisemmat ja hengittävämmät, kun nämä kansanmaskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että leikkaussaleihin johdetaan lisähappea juuri siitä syystä, että että hapenottokyky kärsii maskin takia.
Onko totta? Muille työnantajille on sitten aikamoiset korvausvaatimukset tulossa.
No ei ole totta.
Leikkaussaleissa on kunnon ilmanvaihto siksi, ettei leikattaviin potilaisiin ja käytettäviin tarvikkeisiin pääsisi mikrobeja, pölyä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Historia ja oma järki.
Eli netistä luit, ja uskoit juuri sen mikä sulle sopi.
En nimenomaan uskonut enää valtamedian juttuja viime joulun jälkeen ja tämä perustui omaan järkeeni.
Todella monet työkavereistani sanoivat viettävänsä joulua koko suvun kesken, itse ihmettelin heidän uskallustaan tavata sukuaan korona-aikana. Itse vietin yksinäisen ja kurjan joulun, ilman omaisiani, koska emme voineet altistaa itseämme mahdolliselle koronalle.
Joulun mentyä ohi, mitään joulun koronapiikkiä ei tullut, vaikka sangen monet perheet viettivät joulua keskenään - silloin mulla välähti, että koko korona on petosta ja niinhän se onkin.
Tokentubelta sainkin sitten vahvistusta tiedolleni, vaikka en olisi sitäkään tarvinnut, niin varma k-valheesta olin jo tuolloin ja kaikki menee vaan hullummaksi ja läpinäkyvämmäksi päivä päivältä.
Silti on vielä nytkin jostain kumman syystä olemassa erittäin tyhmiä ihmisiä, jotka eivät vieläkään tajua tätä kaikkea valheeksi. Eri.
Joo ei Suomessa olekaan ollut mitään ongelmia tuon viruksen kanssa. Mutta väitätkö, että esim. New Yorkin tai Brasilian ruumiskasat ovat valhetta? Kyllä se noissa tiheään asutuissa kehitysmaissa on tosiaan ongelmallinen tauti.
Mitkä ihmeen ruumiskasat? Ja kyllä - näin pätkän muistaakseni Intian "ruumiskasoista", joissa ruumiit liikkuivat ajoittain lakanoiden alla ja yksi veti röökiä.
Sillä oli tupakkatauko.
Joo, pitäähän ruummillakin olla ne rööki- sun muut tauot - muuten se ruumiinaolo on liian raskasta.
Pääosin bilsankirjoista. Jo koulussa opin, että minulla on vain yksi henki, enkä altista sitä millekään lääkekokeiluille tai munasolunmyynneille, en edes rahasta.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti pelkää rokotetta, en vain usko sen toimivan kovin tehokkaasti. Näkee jo nyt, kuinka monessa maassa joutuu sairaalaan 2 piikkiä saaneita. Jos hyödyt ovat olemattomat, niin haitat rokotteesta ovat anteeksiantamattomat. Israelissa on myös tapauksia, joissa 2 piikkiä saanutta hoitohenkilökuntaa on sairastanut yli 6 viikkoa.
Maailmassa on rokotettu ennätysmäärä ihmisiä ja tautimäärät sen kuin kohoavat, siksi jotenkin naurettavaa tuo median rokotteita hehkuttava propaganda kuin eläisivät jossain vaihtoehtoisessa todellisuudessa. Rokotekampanja tulisi lopettaa välittömästi.
Hahahhah. Tää on kyllä täyttä skeidaa. Nyt unohtui vain zombiet ja muut hörhöjutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nobelisti Luc Montagnierilta joka työskenteli itse HIv iä löytämässä ja Usan ja Ranskan militaarissa Stra wars projekstissa ja joka on nyt 78 vuotias ja vapaa puhumaan: Labrassa tehty virus.
Ei ole yhtään syytä olla uskomatta tuota itse mukana ollutta joka nyt tuli ulos.
Tämä äijä vastustaa myös kaikkia muita rokotteita, joten en pidä kovin luotettavana lähteenä.
Ei todellakaan vastusta! Lueppa ukkelin meriittilista vaikka wikipediasta. tyypillä on huikaiseva määrä erilaisia tunnustuksia ja arvonimiä hänen tieteellisestä työstään.
hän on vastustanut vain joitain rokotteita tarpeettomina ja ehkä jopa haitallisina. Hänen sanomisiaan on alettu vääristelemään esim. Hän ei koskaan sanonut, että rokotus tapaa kaikki 2 vuoden sisällä, hän vain sanoi että se kiihdyttää viruksen evoluutiota niin että viruksesta tule vahvempi ja sitkeämpi.
Ranskalaisilla saiteilla hän on itse tuonut esiin, miten hänen sanomisiaan vääristellään törkeästi ja ottanut juuri näitä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pfizer ihan itse alussa tiedotti, että heidän rokotteensa ei sovi ruoka-aineallergisille. Niinpä olen sen jättänyt ottamatta.
Eikä luotettavaa vaihtoehtoa ole vielä tullut tarjolle.
Tiedotti vai? Loistavaa, nyt on hyvä syy sitten lykätä rokotusta.
Ja haluan sanoa etten ole ollenkaan rokotusvastainen, tiedän että ne ovat olleet avaintekijät sille että aiemmista vaarallisista taudeista on päästy ja luotan vanhoihin ja turvallisiin todettuihim rokotteisiin. Eikä minun epäröintini johdu mistään salaliittoteorioista tai lukemistani asioista. Olen tässä vuoden aikana punninnut kumpaakin vaihtoehtoa. Minun epäröintinen tulee ihan niistä uutisista mitä luin sikainfluenssa rokotteesta (ne narkolepsia jutut) sekä oma huono kokemus vaikkei se tullutkaan rokotteista. yhden lääkekuurin ansiosta, jonka piti olla täysin turvallinen, kärsin 6 vuotta sen aiheuttamista oireista joihin en saanut mitään apua lääkäreiltä (jotka eivät joko uskoneet tai kohottelivat vain olkapäitään) tai keneltäkään muultakaan niin voin sanoa että olen hyvin epäröivä ottamaan rokotetta joka on tehty nopealla aikataululla markkinoille ja jonka sivuvaikutuksista ei ole mitään tietoa.. Sen verta luotto lääkäreihin sai kolhuja viime vuosina etten sokeasti luota vaikka kuinka sanoisivat että rokote on täysin turvallinen.
En usko että rokote olisi jokin juoni siroutta ihmiset tai mitä muuta siitä väitetäänkin, mutta se voi joillekin harvoille aiheuttaa jotain terveydellisiä ongelmia ja minua ei kiinnosta ottaa heti perään seuraavaa vaivaa kun juuri pääsin edellisestä eroon. Joten mielummin seuraan tilannetta ja sitten kun näen että rokotteen hyödyt voittavat haitat niin käyn ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Historia ja oma järki.
Eli netistä luit, ja uskoit juuri sen mikä sulle sopi.
En nimenomaan uskonut enää valtamedian juttuja viime joulun jälkeen ja tämä perustui omaan järkeeni.
Todella monet työkavereistani sanoivat viettävänsä joulua koko suvun kesken, itse ihmettelin heidän uskallustaan tavata sukuaan korona-aikana. Itse vietin yksinäisen ja kurjan joulun, ilman omaisiani, koska emme voineet altistaa itseämme mahdolliselle koronalle.
Joulun mentyä ohi, mitään joulun koronapiikkiä ei tullut, vaikka sangen monet perheet viettivät joulua keskenään - silloin mulla välähti, että koko korona on petosta ja niinhän se onkin.
Tokentubelta sainkin sitten vahvistusta tiedolleni, vaikka en olisi sitäkään tarvinnut, niin varma k-valheesta olin jo tuolloin ja kaikki menee vaan hullummaksi ja läpinäkyvämmäksi päivä päivältä.
Silti on vielä nytkin jostain kumman syystä olemassa erittäin tyhmiä ihmisiä, jotka eivät vieläkään tajua tätä kaikkea valheeksi. Eri.
Joo ei Suomessa olekaan ollut mitään ongelmia tuon viruksen kanssa. Mutta väitätkö, että esim. New Yorkin tai Brasilian ruumiskasat ovat valhetta? Kyllä se noissa tiheään asutuissa kehitysmaissa on tosiaan ongelmallinen tauti.
Mitkä ihmeen ruumiskasat? Ja kyllä - näin pätkän muistaakseni Intian "ruumiskasoista", joissa ruumiit liikkuivat ajoittain lakanoiden alla ja yksi veti röökiä.
Nämä:
https://www.nbcnews.com/news/us-news/bodies-750-covid-19-victims-new-yo…
https://www.nytimes.com/2020/04/30/nyregion/coronavirus-nyc-funeral-hom…
Ja sinä uskot?? 😂😂😂
Kyllä. Miksi en uskoisi?
Ja miksi ihmeessä uskoisin mieluummin jotain random tubettajaa, joka kertoo näiden tällaisten uutisten olevan keksittyjä?
Niin, siis nämä tubettajat lainaavat palstoillaan maailmankuuluja lääkäreitä ja virustutkijoita, jotka tämä natsimaailma on laittanut pannaan, "vääristä mielipiteistään", jotka kuitenkin perustuvat totuuteen, mutta kun totuus ei ole enää muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nobelisti Luc Montagnierilta joka työskenteli itse HIv iä löytämässä ja Usan ja Ranskan militaarissa Stra wars projekstissa ja joka on nyt 78 vuotias ja vapaa puhumaan: Labrassa tehty virus.
Ei ole yhtään syytä olla uskomatta tuota itse mukana ollutta joka nyt tuli ulos.
Tämä äijä vastustaa myös kaikkia muita rokotteita, joten en pidä kovin luotettavana lähteenä.
Ei todellakaan vastusta! Lueppa ukkelin meriittilista vaikka wikipediasta. tyypillä on huikaiseva määrä erilaisia tunnustuksia ja arvonimiä hänen tieteellisestä työstään.
hän on vastustanut vain joitain rokotteita tarpeettomina ja ehkä jopa haitallisina. Hänen sanomisiaan on alettu vääristelemään esim. Hän ei koskaan sanonut, että rokotus tapaa kaikki 2 vuoden sisällä, hän vain sanoi että se kiihdyttää viruksen evoluutiota niin että viruksesta tule vahvempi ja sitkeämpi.
Ranskalaisilla saiteilla hän on itse tuonut esiin, miten hänen sanomisiaan vääristellään törkeästi ja ottanut juuri näitä esimerkiksi.
Mitä muita rokotteita?
Vierailija kirjoitti:
Ja sydäreistä ja muista rokotteen haittavaikutuksista tiedettiin jo jalkapallokisojen Suomi-Tanska -ottelun aikaan, kun se yks sai kohtauksen kentällä.
quote=Vierailija]Sitä pelaajaa ei vaan ollut rokotettu, muuten hyvä...
Vierailija kirjoitti:
[Paitsi ennen kisoja vakuuttamalla vakuutettiin, että kaikki pelaajat rokotettiin ennen kisoja. Muuten ei pitänyt päästä edes kisaamaan...
Uppistakeikkaa.
Uppistakeikkaa juu. Luulo ei ole tiedon väärti?
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2021/a/6e6ee3d5-b9e7-4832-850f-…
"Valheilta katkottiin siivet – Christian Eriksen ei ole saanut koronarokotetta eikä sairastanut tautia
Tanskalaispelaajasta levitetään internetissä valheellisia tietoja."
Jos oikoisi kaikki nämä rokotehörhöjen virheelliset väittämät, niin se olisi kokopäivätyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annahan toisten olla. Ottakoonsa pitkän koronan tai menköönsä teholle. Jos ei tiedettä usko, niin oma on ongelmansa. Yks lysti miten noille käy.
Kahdesti rokotettu työkaveri on tällä hetkellä teholla. Hän uskoi tieteeseen ja päätyi sairaalaan.
Älä valehtele. Et varmaan tiedä hänen terveystietojaan, että hän olisi rokotteen takia teholla. Joten lakkaapa se disinformaation levittely.
Jos hän on koronan takia rokotettunakin teholla, niin mitenköhän olisi ILMAN ROKOTETTA?Rokote taitaa viedä lukutaidon, koska en väittänyt, että työkaveri olisi teholla rokotteen takia. Oudon usein rokotteen jälkeen on saatu aivoembolia, mutta tietenkään se ei johdu rokotteesta. Tilastoissa vain näyttää siltä, että verenkierohäiriöiden määrä on rajussa kasvussa rokotteiden ottamisinnon myötä.
vai sairastetun koronan? Et sä voi väittää, että oireet tulisivat rokotteesta. On jopa paljon todennäköisempää, että ne tulevat viruksesta ja siitä, että henkilö on saanut koronan.
Miksi se on todennäköisempää noin? Korona meillä on ollut yli 1,5 vuotta, verenkiertohäiriöiden määrä lähti kasvuun vasta silloin, kun massarokotukset alkoivat. Toki voidaan ajatella niin, että rokotusten alkaminen teki ihmisistä huolettomampia ja he sairastuivat koronaan, mutta THL:n tilastot osoittavat myös sen, että ikäryhmittäinen verenkiertohäiriöiden osuus noudattaa aika lailla rokotteiden ikäryhmäjakoa eli ensin häiriöiden määrä kasvoi vanhuksilla ja vähitellen aina nuoremmilla ikäryhmillä. Toki tämä voi olla sattumaa, kunhan on yksi havainto asiasta.
Mistä nämä tilastot löytyykään?
Jos Ohisalo suosittelee sitä, vastustan sitä - oli se sitten mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdestä tänään. Nyt tauti tarttuukin herkemmin rokotettuihin :o
Niin, se Ruotsissa löytynyt variantti tarttuu helpommin kuin edelliset variantit. Kuten jokainen variantti tähän asti.
Ei siinä uutisessa sanottu, että se tarttuisi helpommin rokotettuihin kuin rokottamattomiin.
Vaan että se tarttuu helpommin (myös) rokotettuihin kuin aiemmat virusvariantit, esim delta.
Ts. rokotteen suoja tartuntaa vastaan ei ole kummoinen. Se suojaa vain vakavalta tautimuodolta (tällä hetkellä, uusista varianteista ei voi vielä tietää).
Ja SINÄ uskot Yleen niin kuin Jumalaan. Säälin sinua todella.
Miten YLE liittyy tähän mitenkään? Ihan tuolta Aftonbladetin sivulta luin, sehän on Ruotsin paikallinen iltapäivälehti. Perus klikkiotsikko, itse uutisen sisällössä ei ollut mitään uutta tai yllättävää. Selväähän se on, että jos rokotuskaan ei estä tartuntoja, niin virus mutatoituu lisää ja tällaisia helpommin tarttuviakin tulee lisää. Koska mitä enemmän tartuntoja, sitä enemmän mutaatioita. Ihan omilla aivoillani ajattelen ja käytän saatavilla olevaa tietoa tällaisessa asiassa.
En kaipaa sääliäsi, mutta en toki voi sinua kieltääkään säälimästä ketään.
No edustaa ihan samaa valhemediaa tuokin läpyskä.
Jos ihmisiä ei rokoteta, niin se virus tarttuu joka tapauksessa ihmisestä toiseen enemmän ja enemmän ja mutatoituu lisää ja lisää. Miten rokotteet muka kiihdyttävät sitä? Ainut mikä hidastaisi sitä olisi totaalinen lockdown mutta se nyt ei ole oikein pitemmän päälle järkevä vaihtoehto.
EI VTTU!